Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:00

Citaat:
Aan de andere kant, en dan spreek ik echt op persoonlijke titel, vraag ik me af hoe erg je een stalker via internet serieus moet nemen? Vroeger leerde je ook al 'schelden doet geen zeer'.. en het gezegde 'waar er twee vechten..' is ook niet voor niets een gezegde.

sorrie cher maar ben het toch wel beetje eens met voorgangers ..
dit komt niet heel erg begrip vol over

nu zal ik niet via horen zeggen dingen melden maar dingen die in het veleden aan mij gestuurd zijn
let wel .. we hebben het hier over VOLWASSEN mensen .. niet pubertjes met een hormoniaal probleempje Knipoog overigens hebben we het hier over 3 verschillende verzenders
welke alle 3 naar meerdere mensjes niet zo lief zijn geweest Bloos

"mag lije dat je doodgaat aan de K
"ik ga je net zo lang stalken tot je weer een hartaanval krijgt
"aansteller .. door mensen zoals jij die maar zielug in een rolstoel gaan zitten mot ik meer belasting betalen ..
"las dat je de komende dagen weg bent ! mooi kom ik je knol ff halen
neem ik die ander ook gelijk mee ..

zijn in de regel geen dingen waarvan je denkt och .. schelden doet geen pijn Haha! Boos!

ennuh rob ... die bokker waar je het voor opneemt is zeker een lieffff klein konijntje Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:04

qoute me zelf maar even Bloos
Citaat:
in een topic liefffff zijn en per pb laag zijn kom je ongestraft mee weg
het is DE weg om voor de ander (de gestalkte) een ow uit te lokken
en zelf het (schein)heilige konijntje uit te hangen ..

en is weer weg voordat ze zich laat verleiden tot teveel typen Bloos Haha! Vork

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:05

Dat soort teksten bedoel ik, en ja ik weet dat dit soort opmerkingen meer zeggen over diegene die ze maakt dan over diegene die ze ontvangst maar het is gewoon verschrikkelijk kwetsend. Dit zijn gewone zieke breinen die tot zulke uitspraken komen en ik denk dat je dan niets op Bokt te zoeken hebt als dit jouw communicatie-niveau is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:07

Idd daniella
Het zegt idd meer over die ander..maar het moet toch niet zo zijn dat het maar allemaal gewoon kan...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:08

tuurlijk zegt het veel over de verzender
en reageer ook niet op dat soort dingetjes
maar leuk om te ontvangen is het toch niet echt als
ik zo vrij mag zijn

**gaat weer verder zingen ...la la la lala heeft een lala op zjn neus la la**

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:12

runningkawa schreef:
Idd daniella
Het zegt idd meer over die ander..maar het moet toch niet zo zijn dat het maar allemaal gewoon kan...

Dat vinden wij dat het niet kan maar persoonlijk vind ik dat er weinig aan gedaan wordt zoals er nu gereageerd wordt door enkelen. Ik geloof direct dat het juridisch en technisch goed uitgezocht moet worden wat de beste werkzijze is maar denk dat het voor dit soort berichten ook wel echt nodig is. Dit gaat het niveau "boze Penny-geharrewar" echt compleet voorbij.

Verder vindt ik de bijdrage van Rob niet erg nuttig. Je kent het verhaal niet van beide kanten dus je kan er feitelijk ook niet over oordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:12

Maar dat word imo veel te weinig gedaan hier.. ik voel ZO vaak vriendjespolitiek op Bokt..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:15

** humm bedenkt me net dat dat miss niet de slimste ding is om te zeggen openbaar op bokt
maakt er een pb van daar je daarvoor geen ow krijgt Vork en voor dit bericht heel miss wel .. Bloos **
Laatst bijgewerkt door nickyu op 09-04-08 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:21

Rob, wil je a.u.b. weer on topic gaan Lachen ?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:22

who! Ben even een uurtje lesgeven en er zijn 3 pagina's bij.

Om even terug te keren naar wat ik bedoelde....

Er wordt klakkeloos een topic geopend, die wordt vervolgens netjes op slot gezet. Echter dat topic slaat werkelijk kant nog wal. Ja dat topic betref mij.
Ik mocht en kon mij niet verdedigen ivm juridische aspecten en op advies van de politie.

Nu staat echter dat topic nog steeds op bokt, en iedereen kan dit lezen. Ondanks dat mijn naam is afgekort door mods, maar iedereen begrijpt echt wel dat het over mij gaat.

Waarom wordt zo'n laster topic niet verwijderd? In menig ander topic komt dit onderwerp weer naar voren, en ja indd steeds weer door dezelfde groep.
Maar zodra ik hierop inga om mijzelf te verdedigen krijg ik een bericht dat ik solliciteer naar een OW.

Dat ik inderdaad door bokkers die totaal niet weten wat er werkelijk zich heeft afgespeeld daar doodgegooid wordt met dreigmailen, nou na.. ik gooi ze gelijk weg, ik open ze niet meer. Dat wekt alleen maar kwaadheid en irritaties op.

Ik denk dat het bokt beheer hier wel wat aan kan veranderen. Dit is niet de eerste keer dat er zo'n topic wordt geopend, haal zo'n topic er dan af!!
Zelfs als googled gewoon op internet wordt je naar zo'n topic toegeleid. En of dat nu mijn topic of die van een ander betreft maakt dan even niet uit. Het brengt gewoon diepe schade mee voor die persoon, en ik denk niet dat bokt daarvoor opgezet is. Tevens voorkom je met het verwijderen van zo'n reltopic dat er via PB dreigmails worden gestuurd naar de desbetreffende persoon. Dus ja, bokt kan dit veranderen.

En het idee om een vast team mods aan te slepen die deze klachten behamdeld lijkt me helemaal geen slecht idee. Dat had ik al eerder aangekaart.

En Ik probeer niet op deze manier mijn probleem op te lossen, dat doe ik indd via pb naar mods, zelfs al naar Bart, want opschieten doet het niet erg.
Maar ook met jou (maya) heb ik al diverse keren behoorlijk overhoop gelegen. Sorry, en ik snap niet waarom.

Dan krijg je naar mijn idee dus ook als een mod je niet leuk vind ben je de Sigaar,.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:23

daniella74 schreef:
Ik verdraai helemaal niets maar jullie kunnen er niets tegen doen dus dan moet ik het toch maar gewoon accepteren?

Ik weet echt even niet wat ik hier nu voor antwoord op moet geven...
Als je ergens iets niet aan kunt doen, wat moet je dan nog?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:26

het woordje "kunnen" kan hier op meerdere manieren geinterpreteerd worden .....

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:27

Cer schreef:
daniella74 schreef:
Ik verdraai helemaal niets maar jullie kunnen er niets tegen doen dus dan moet ik het toch maar gewoon accepteren?

in samen spraak toch opzoek blijven gaan naar iets wat men WEL kan doen ? Verward

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:27

Potverdikkie, de mods zíjn een speciaal team om de klachten te behandelen, en de mids zijn daar het vervolg op Lachen . Dan kan het nog steeds zo zijn dat iemand niet het gewenste antwoord krijgt Lachen .

*Hé, ik kom er niet tussen Clown *

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:28

Cer schreef:
daniella74 schreef:

Op deze manier kun je je van een heleboel mondiale problemen ook afkomen.

Je zou kunnen proberen bij mensen die vervelend worden bejegend het gevoel te geven dat ookal zijn voor alsnog je handen gebonden jullie als team toch blijven denken aan manieren om het probleem op te lossen. Mensen voelen zich dan serieus genomen en voelen zich dan niet dubbel in de grond getrapt.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:32

Nickyu, dat is precies wat er achter de schermen gebeurt en is gebeurd, maar dan nog kan het zijn dat er niet het gewenste antwoord uitkomt Lachen .

Inventariseren hoeveel mensen er last hebben van dreig-PB's is iig iets wat nu achter de schermen geopperd is Lachen . Het kan wderom een tijdje duren voor daar antwoord op komt, het is niet iets wat je even tussen de soep en de aardappelen regelt Knipoog .

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:33

Gwen. ik bedoel een speciaal team voor de dreigmails, of scheldmails.

Ik denk indd als er een poll gehouden wordt hierover dat het schrikbarend zal zijn hoeveel bokkers hier last van hebben.

Bokt is een paardenforum, gemaakt voor de paardenmensen... Het moet toch mogelijk zijn om dit leuk te kunnen blijven houden?.
Dat je niet bij elk woordje dat je typt moet gaan nadenken Ojee mag dit wel?

En sorry, heb zelf indd regelmatig in de cleans gelegen met bokkers, en de bemiddelaars erbij gehaald, maar echt bemiddeld werd er niet. Er wordt wel klakkeloos een OW gegeven aan beide partijen, met een waarschuwend vingertje ... dat mogen jullie niet doen.....
Terwijl het echt af en toe enorm hard kan gaan !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:34

Je wordt soms echt om de meest idiote redenen bedreigd via PM... Ik kreeg ooit eens allerlei verwensingen naar mijn hoofd geslingerd omdat ik durfde te beweren dat mijn paardje ca. 90% Arabisch bloed in zich heeft... Volgens madame was het echt maximaal 50% want alleen achter de papa stond "OX" en dat was reden om me van alles naar m'n hoofd te slingeren.... Clown

En zo heb ik nog wel wat voorbeeldjes van achterlijk stomme PM's om achterlijk stomme redenen met achterlijk stomme verwensingen er in...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:35

denk dat een bokt enquete over pbs daar wel een verhelderend
inzicht in kan geven ..

een raar puber pbtje omdat je niet naar wens gereageerd hetbt in een topic dat gebeurt ook erg vaak
als je een puber vriendelijk in het topic wijst op geen msn taal bv
als volwassen bokker leg je zo'n pbtje direct naast je neer
maar ergens zou ook dat niet getolloreerd moeten worden

bokt sencuur in pbs zou het geheel ook al wat verzachten denk ik Knipoog

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:36

Ik zou het ook helemaal geweldig vinden wanneer de mods ook iets zouden kunnen gaan doen aan Pb's.
Er zijn bokkers die er echt een sport van maken om je dingen naar je hoofd te slingeren per Pb.
Ik leg de meeste dingen wel direct naast me neer, maar wanneer er wordt gespot met ziektes van mensen die dicht bij jou staan zou ik ze soms ook wel eens willen %&()Y$##^ Bloos

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:36

ik kan helaas niet quoten, maar Gwen.... dat zou mooi zijn als dat zou lukken!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:39

je moest eens weten wat ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen naar aanleiding van het capincident van die vrouw op die schimmel tijdens een evenement...
er was iemand die hiervoor speciaal meerdere topic's had aangemaakt en ik heb talloze PB's van die persoon gehad...

alleen had hij aan mij de verkeerde want ik ging inhoudelijk in op zijn woorden tot op het punt dat hij mij ging negeren omdat ik te vervelend werd...

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:39

Potverdikkie, de naam 'bemiddelaar' vind ik idd ook niet helemaal handig gekozen, het is niet zozeer 'bemiddelen' wat wij doen, het is een 'second opinion'. In de regels staat iig wel duidelijk wat we precies doen, maar wellicht is de naam nog iets om nog eens over na te denken Ja .

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:43

Maar Gwen, nu vraag ik me toch af...

er is ruzie in verschillende topics, waar dus verschillende moderatoren zitten, er wordt in alle topics getemd.... word er dan door alle betrokkende mods ook echt duidelijk gekeken naar wat er speelt?, of alleen in hun eigen topic?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:52

ik vraag me af of dat wel te doen is...
er speelt hier op Bokt veel meer dan de meeste mensen denken.. daar zijn belangen mee gemoeid, commercieel, maar ook persoonlijk...
en laten we eerlijk zijn: paardenvolk is nou ook niet echt het makkelijkste volk...