Oscar schreef:En, is het gelukt?
Dan gaat ie weer open hoor
Sizzle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:En, is het gelukt?
Dan gaat ie weer open hoor
Sizzle
dees_daan schreef:wie had de boktstrings? ik twijfel weer Sylleke beloofd dingen die ze niet waarmaakt
passie schreef:hahah een strijd onder de moddies dadelijk krijgen jullie nog ruzie
Urielle schreef:Goed zo, dat is verdulleme campagnesabotage! Oscar, ik vind dat je uit je functie ontzet moet worden. Machtsmisbruik!
Naomi_Jortje schreef:Apple & Sjoert campagneleidsters overheersen
imd schreef:OOoohooh oscar maakt misbruik van dr macht! ik vidn dat haar het mod-schap afgenomen moet worden![]()
Kris25 schreef:Shadowlover, kies je mij voor mod en sjoert voor mid, problem solved
Shaar schreef:Straks wordt MIJN mod ineens ontslagen, en dan blijven wij adoptie-ouders alleen over!
Shaar schreef:Urielle schreef:Goed zo, dat is verdulleme campagnesabotage! Oscar, ik vind dat je uit je functie ontzet moet worden. Machtsmisbruik!
Wat is dat nou?
Straks wordt MIJN mod ineens ontslagen, en dan blijven wij adoptie-ouders alleen over!
Urielle schreef:Kris25 schreef:Shadowlover, kies je mij voor mod en sjoert voor mid, problem solved
Ahummmmm
Soet schreef:Shaar schreef:Straks wordt MIJN mod ineens ontslagen, en dan blijven wij adoptie-ouders alleen over!
En MIJN mod hé![]()
![]()
![]()
![]()
Shaar schreef:Urielle schreef:Goed zo, dat is verdulleme campagnesabotage! Oscar, ik vind dat je uit je functie ontzet moet worden. Machtsmisbruik!
Wat is dat nou?
Straks wordt MIJN mod ineens ontslagen, en dan blijven wij adoptie-ouders alleen over!
passie schreef:Ik ben eruit!!!!
Stem OSCAR en URIELLE!!!
Naomi_Jortje schreef:Hij is leuk!
Appels & bananen, wij overheersen bokt zonder tranen!
De Apple & Sjoert campagneleidsters KSVrPy & Naomi_Jortje overheersen
Naomi_Jortje schreef:Hij is leuk!
Appels & bananen, wij overheersen bokt zonder tranen!
De Apple & Sjoert campagneleidsters KSVrPy & Naomi_Jortje overheersen