Een dagje Efteling gaat hem voor mij niet worden nee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Nu kan ik waggelen maar tegen de tijd dat het een 50 jaar meeting gaat worden dan moet ik gerold wordenNormalen mensen takelen vrij rap af maar (ex)ruiters lijken dat toch iets sneller te doen al dan niet geholpen door hun knol.
MyWishMax schreef:Tazzey schreef:Nu kan ik waggelen maar tegen de tijd dat het een 50 jaar meeting gaat worden dan moet ik gerold wordenNormalen mensen takelen vrij rap af maar (ex)ruiters lijken dat toch iets sneller te doen al dan niet geholpen door hun knol.
Ik heb een aangedreven rolstoel, dus dan zetten we jou in een normale en duwt de mijne jou wel voortEn als mijn accu leeg is zetten we percy erachter met scootmobiel!
Wel stom eigenlijk, je hebt een hulpmiddel om onafhankelijker te worden weer. En dan heb je iets waarbij je alsnog afhankelijk bent van anderen. Net als percy heb ik vaak hulp nodig met.rolstoel in en uit auto krijgen
MyWishMax schreef:Gefeliciteerd DP! Enne, ik kan ook niet tegen de prikkels, dus als wij nou met noice canceling koptelefoon een rondje sprookjesbos doenIk kan ook niet tegen achtbanen, dus ik sla pretparken altijd over. De efteling doe ik alleen sprookjesbos, droomvlucjt en carnaval