Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Ik heb al een paar keer gezocht. Maar er was een meisje die als enige een auto ongeluk in een tunnel in Zwitserland dacht ik overleefd had. Ze ging daarna bij haar tante wonen in utrecht.
Vond het zo'n verdrietig verhaal en vraag me af hoe het nu met haar gaat.
Maar kan er niets meer van vinden.
Sky schreef:Keet schreef:Ik heb al een paar keer gezocht. Maar er was een meisje die als enige een auto ongeluk in een tunnel in Zwitserland dacht ik overleefd had. Ze ging daarna bij haar tante wonen in utrecht.
Vond het zo'n verdrietig verhaal en vraag me af hoe het nu met haar gaat.
Maar kan er niets meer van vinden.
Dat is deze bokster: spekkiejnfu . Maar ze is niet meer actief op bokt zo te zien.
xPearl schreef:Ik ben aan 't kijken of ik 'm kan vinden. Word nu ook wel 'benieuwd' naar het verhaal!
Sky schreef:xPearl schreef:Ik ben aan 't kijken of ik 'm kan vinden. Word nu ook wel 'benieuwd' naar het verhaal!
http://www.rd.nl/oud/vp/010807vp01.html
Deze is het geloof ik!
MarlindeRooz schreef:djuulsie schreef:Heel oud topic dit, maar moest ineens denken aan dat topic van dat meisje dat van een paard gevallen was, haar rug had gebroken en een tijdje later bleek ze van een brug te zijn gesprongen (zelfmoordpoging).
Bokker is nog actief en het gaat goed met haar geloof ik!
Bokker is ElineS.
EmptyWords schreef:Poiuytrewq schreef:Dat mega valse paard van Suleilitha. Was toen een topic over.. heette Juut? Ofzo.
Ze liet hem uitdrogen zodat hij bij haar moest komen om water te drinken en betrad de wei alleen in een tractor etc. Die heeft ze uiteindelijk laten afmaken toen hij haar vriend had aangevallen.
Vraag me eigenlijk nog steeds af of het paard wel echt bestaan heeft
Dat paard heeft nooit bestaan. Ze heeft ook nooit een man/vriend gehad in die periode
Nikass schreef:Soms kun je dingen verkeerd interpreteren, dus dan check ik even of ik het goed begrepen heb.
Om welke verhalen gaat het?
xxCYNNxx schreef:net als dat topic van een bokker die zogenaamd naar New York zou verhuizen met dr zoontje van 4. En die een topic aanmaakte omdat ze ineens zonder huis zat, maar ze nog een paar weken moest wachten voor ze naar New York ging en dus dakloos raakte.
OM de een of vage reden kon ze zogenaamd niet eerder verhuizen, ondanks dat ze daar bij iemand introk die al jaren op dat adres woonde..
Bleek ook helemaal uit de duim gezogen te zijn; en dan dus echt alles; ook het New York verhaal was gelogen
Pipodipo schreef:.
Ander voorbeeld, wel uit de lijst en bedoeld om geld te krijgen: [MD] Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard .