Groen, de kleur van de mods is groen, mss worden de bokkers op 1 april mods en gaan de mods reltopics maken over eten, koeien, kaas enz.. Ja... Redelijk wanhopig...
Sani
Geplaatst: 14-03-14 08:19
Animal schreef:
Goeiesmorreges deze morguh! Jullie hebben er allemaal een nachtje over kunnen slapen, weten jullie het al?
Anoniem
Geplaatst: 14-03-14 08:31
TurboDi schreef:
Groen, de kleur van de mods is groen, mss worden de bokkers op 1 april mods en gaan de mods reltopics maken over eten, koeien, kaas enz.. Ja... Redelijk wanhopig...
Anoniem
Geplaatst: 14-03-14 08:32
Kaas, koeien, groentesoep..
Brw, wie doet er nou kaas in soep?! Nog nooit gedaan
Rood is al lang het rood niet meer Het rood van rode rozen De kleur van de mislukte liefde Lijkt door de haat gekozen
Dat mooie rood was ooit voor mij Een kleur van passie en van wijn Ik wil haar terug, die mooie tijd Maar zij lijkt lang vervlogen
Want nu is het groeeeeeeeen
En alle beelden op tv Van bloed en oorlog om ons heen Werken daar ook niet echt aan mee
Dus ik neem heel bewust het besluit Bokt gaat uit, Want ik weet nog niet steeds wat de 1 aprilgrap is
Vandaag is groen de kleur van jouw lippen Vandaag is groen wat groen hoort te zijn Vandaag is groeeeeen Het groen van bokt modjes Die we steeds minder aardig vinden omdat ze de grap niet zeggen Schreeuw van de roodbedekte daken dat ik niet meer van je houuuu Vandaag is groen gewoon geen liefde tussen jou en mij
Ik loop de deur door en naar buiten waar de zon begint te schijnen Laat alles achter, kijk vooruit en met mijn laatste rooie cent Koop ik een veel te grote bos met honderdvijftig rode rozen Om een modje om te kopen
Vandaag is groen de kleur van jouw lippen Vandaag is groen wat groen hoort te zijn Vandaag is groeeeen Het groen van bokt modjes Die niet meer zo aardig zijn Schreeuw van de roodbedekte daken dat ik niet zo van je hou Vandaag is groen gewoon geen liefde tussen jou en mij
En nu sta je hier zo voor me De rode avondzon streelt jouw gezicht Je bent geen wonder voor me Denk ik, terwijl een doorn mijn vinger prikt
Rood is mijn bloed dat valt op de grond En even lijk ik verloren Want ik weet de 1 april grap nog steeeed nieeeeeet
En je lacht me zo uit En ik weet
Vandaag is groen de kleur van jouw lippen Vandaag is groen wat groen hoort te zijn Vandaag is groeeen Het groen van bokt modjes Die niet meer zo aardig zijn Schreeuw van de roodbedekte daken dat ik niet meer van je hou Vandaag is groen gewoon geen liefde tussen jou en mij
Vandaag... is GROEN
Gooi de loper uit En drink een goed glas wijn( Een paar te veel Vertel ons de 1 apriiiiiil graaaaaaaapp Vandaag is groen gewoon weer liefde tussen jou en mij
Vandaag staat groen niet voor de liefde Tussen jou en mij
Anoniem
Geplaatst: 14-03-14 09:26
Hanmar schreef:
De kleur van Booookt's modjessssssss....
*Zal de wereld verder niet martelen met zangkwaliteiten*