Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:02

papagroom schreef:
Nog beter een medezeggenschapsraad,die aanspreekbaar is voor de gebruikers,en vervolgens klachten en motjes van gebruikers doorgeeft aan het beheer....daar mee voorkom je tevens dat een zeurende gebruiker in een slecht blaadje komt bij de modjes,en van wege de anonimiteit,is dit ook nog eens laag drempelig,,,,een soort van intermediair dus.

Dit idee is zeker niet raar. Er zal echter wel een duidelijke lijn moeten komen tussen klachten en een gewone tem.

Hilli

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:31

Ik ben nog steeds voor opendeur politiek...dat gesloten achter deurtjes politiek is zo jaren 50....

Open gooien kan alleen door roulatie en niet door alleen elk jaar een clubje wat er onderaan hangt voor de vorm versterken of verversen....

Beroepsdeformatie door te lang in het potje te roeren waardoor oneigenlijke machten worden gecreeerd wordt dan opgelost.

Niet voor niets dat de politie in Amsterdam na de IRT aiffaire het groepensysteem heeft afgeschaft.....

Bij veel topics heb ik het gevoel dat er op een bepaalde manier wordt gemoddereerd.

Ik kan mij voorstellen dat bokt commercieel is geworden en dat geld verdienen met de naam bokt de voornaamste rol speelt..dat de gebruikers hierin de schakel zijn, maar dat de spelregels voor wat wel en niet gezegd mag worden, bepaalt zijn met het oog op naar de mond praten van Zij die in het sponsor netwerk zitten..

Kom daar gewoon voor uit. Dat bokt geen serieus paardenforum is, maar een huiskamerforum met een aantal mensen die iets met paarden hebben..zodra er serieus advies gevraagd en gegeven wordt waar derden in gemoeid zijn het de commerciele naam van bokt geschaadt wordt en dus niet is toegestaan...

Zodra dat duidelijk is, zulken de lieden die echt geholpen willen worden in de juiste weg binnen paardenland dat bij een ander forum gaan zoeken....dan zal het op bokt rustiger worden...

Een viva-bokt met paardenhuistuinenkeukenpraatjes.

Ooit was bokt nl wel open voor dergelijke info, nu niet meer en dat schept verwarring en frustratie. Mensen voelen zich monddood gemaakt, omdat die onduidelijkheid er nog steeds is.

Bokt is op een andere tour gegaan en dat is nooit verheldert.

Wel jammer dat een beetje humor meteen als off topic gezien wordt. In het echte leven helaas ook door een grote groep..

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:40

Hilli schreef:
Over meedenken gesproken, lees de eerste alinea van het BBB september: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin September. Wellicht een goede kans voor sommigen van jullie.

Heel leuk Hilli dat je dit aanhaald, ik heb begrepen dat Bokt zelf mensen aan het benaderen is om aan dit gesprek/overleg deel te nemen. Het gaat dus niet op de manier zoals in het BBB staat aangegeven.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:16

Er zijn (of worden) inderdaad ook zelf gebruikers benaderd of ze deel willen nemen. Dat maakt niet dat je jezelf niet kunt aanmelden. Het is net als met moderators: meerdere gebruikers zijn benaderd of ze moderator zouden willen worden, en er zijn moderators die zichzelf hebben aangemeld als zijnde "ik heb interesse". Het is dus niet zo dat gebruikers zich wel kunnen aanmelden, maar dat alleen door bokt gevonden gebruikers mee mogen.

asal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:34

Maar als mensen zich genegeerd voelen waarom zouden ze zich dan aanmelden?

piepenfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:10

Hmmm...bokt nodigt mensen uit om deel te nemen én selecteert uit de overige aanmelders...ik vermoed zomaar dat er weinig "schokkends"danwel drastisch vernieuwends ter tafel zal komen.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:23

:)* De scheiding der machten : de wetgevende, de uitvoerende en de rechterlijke macht.
Elke macht controleert en beperkt de andere machten.
Dit principe van de scheiding der machten staat echter niet uitdrukkelijk in de grondwet en is ook niet absoluut. -O-

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:44

Er waren te weinig aanmeldingen Bokt-breed vanuit de oproep in het BBB. Dus meld je vooral nog aan als je deel wilt nemen aan het overleg :)
Maar daarom is er voor gekozen om nog mensen apart te benaderen.

Mensen die op verschillende delen van het forum actief zijn. Iemand die veel op het tabblad Informatief post, iemand die juist veel gebruik maakt van de Huiskamer, iemand die veel op fototopics reageert.
Daarnaast gebruikt niet iedereen het forum FZ, dat is eigenlijk maar een beperkte groep en voor het overleg is juist de insteek om Bokt op een brede manier te bespreken.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:08

Is 6 dagen zo lang dat Bokt dan al actie moet gaan ondernemen om mensen aan de overlegtafel te krijgen, of waren het juist diegene met haar op de tanden die zich aangemeld hebben? Maar goed, zo hebben we weer op 2 verschillende manieren uitleg gekregen. :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:51

Ik heb geen idee wie zich aangemeld hebben en persoonlijk hoop ik dat dit kritische mensen zijn.
Juist uit dit topic blijkt dat er behoefte is aan een dergelijk overleg en ik hoop oprecht dat dat ook met mensen zoals uit dit topic gaat gebeuren. Met daarnaast een aantal mensen die juist niet op FZ komen, maar op andere delen van bokt, zodat je eigenlijk van alles vertegenwoordigd hebt. Alleen zo krijg je een compleet beeld :j

En waarom dat zo is? Dit topic/topic over transparantie/communicatie naar gebruikers is maar 1 deel van de agenda. Maar ook dingen als: hoe zie je de toekomst van bokt? Wat mis je? staan op de agenda.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:53

Hilli schreef:
Over meedenken gesproken, lees de eerste alinea van het BBB september: [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin September. Wellicht een goede kans voor sommigen van jullie.

als je daar in dat topic vraagt wat er anders is, waarom er dan wel geluisterd zal worden, krijg je weereens geen reactie, dus tja...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:41

Utrecht is wat ver voor mij. Zeer kleine kritische noot: bokt is een online forum en problemen/meningen/visies/.. zouden dus ook online besproken moeten kunnen worden. Nu krijg je de happy few, die én niets te doen hebben én de zin/tijd hebben om naar Utrecht af te reizen.
Om over een kleine groep te spreken. ;)

Maar goed, het is een initiatief, ik wil het kind niet met het badwater weggooien. Ik wacht af!!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:48

Er komt ook nog een enquete, lijkt mij wel interessant, of er veel mensen aan meedoen, en wat daar uit komt.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:08

piepenfiets schreef:
Hmmm...bokt nodigt mensen uit om deel te nemen én selecteert uit de overige aanmelders...ik vermoed zomaar dat er weinig "schokkends"danwel drastisch vernieuwends ter tafel zal komen.

Dan meld je jezelf aan en zet jij de schokkende zaken op de agenda. :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:10

Iedereen gaat gewoon voor die muffins. :D
Ik beloof dat ik mijn mond zal houden over bokt en boktbeleid, wanneer ik een pakketje muffins toegestuurd krijg. *hint hint* :D

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:37

Haha, hoezo omkoopbaar? :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:38

:+ Ik ben helemaal niet zo gek op muffins. Heb liever een krentebol met echte boter en jonge kaas.

En die kan ik ook zelf wel maken dus niet omkoopbaar. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:44

Amanda schreef:
Ik heb geen idee wie zich aangemeld hebben en persoonlijk hoop ik dat dit kritische mensen zijn.
Juist uit dit topic blijkt dat er behoefte is aan een dergelijk overleg en ik hoop oprecht dat dat ook met mensen zoals uit dit topic gaat gebeuren. Met daarnaast een aantal mensen die juist niet op FZ komen, maar op andere delen van bokt, zodat je eigenlijk van alles vertegenwoordigd hebt. Alleen zo krijg je een compleet beeld :j

En waarom dat zo is? Dit topic/topic over transparantie/communicatie naar gebruikers is maar 1 deel van de agenda. Maar ook dingen als: hoe zie je de toekomst van bokt? Wat mis je? staan op de agenda.

Nodig jullie ook bokkers uit die gebannen zijn?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:48

Ik heb zo het idee dat die niet uitgenodigd worden nee. :)
Het gaat juist om de gebruikers van Bokt. Als je geband bent kun je logischerwijs geen gebruik meer maken van de site, enkel meelezen in bepaalde gedeeltes.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:50

Ben echt benieuwd wie men uitnodigt... Héél benieuwd....

piepenfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:11

Anne_GTI schreef:
piepenfiets schreef:

Dan meld je jezelf aan en zet jij de schokkende zaken op de agenda. :D

Ook uit de aanmelders word geselecteerd :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:19

Iris82 schreef:
Ik heb zo het idee dat die niet uitgenodigd worden nee. :)
Het gaat juist om de gebruikers van Bokt. Als je geband bent kun je logischerwijs geen gebruik meer maken van de site, enkel meelezen in bepaalde gedeeltes.

Jammer, want heb namelijk het gevoel. Dat sommige gebande bokkers, wel goede adviezen kunnen geven aan bokt :)

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:31

Ja, waarom ook geen gebande Bokkers uitnodigen, er zitten er sowieso een paar bij die niet terecht geband zijn. Zou toch een mooi gebaar zijn om het een en ander recht te trekken ten op zichte van hen. Het is toch de bedoeling dat we allemaal ook onze fouten kunnen toegeven en rechtbrijen waar het kan?

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:48

Die bokkers zijn natuurlijk ook geband omdat ze in het vakje "lastige" gebruikers vielen. Die willen ze natuurlijk niet aan tafel, want die zijn lastig :D
De tafelgenoten zullen gezellige ja-knikkers zijn, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog gespannen....