Ik heb nieuwe springschoenen voor mijn paard en pony gekocht we doen ze gelijk aan met cavaletti in stap, draf en galop. Ik heb ook haar bijpassende peesbeschermers omgedaan. Ik rijd haar lekker voorwaarts, maar ik heb het idee dat de zadelmaker moet komen, want ik heb het idee dat het zadel niet goed ligt. Ze loopt te veel op haar voorhand ik moet haar achterhand activeren. De aanleuning mag ook wel beter vind ik. Tussen door ben ik lekker aan het dressuur doen. En af en toe een klein beetje springen. Ik zou heel graag een keer western willen rijden.
Mijn dressuur paard staat op training en daar wordt piaffe, passage en pirouette getraind. Zo dat ik later zelf aan de gang kan gaan en op wedstrijd kan.
Ik heb de training van vandaag op Bokt gezet maar ik heb hem per ongeluk op een verkeerde plek gezet dus de moderator (Mods) hebben hem op de goede plek verplaats.
In mijn stal hangt een lavendel luchtje.
Beheer, mids wiki
Springschoenen = +5 Peesbeschermers = +5 Voorwaarts = +10 Zadelmaker = +10 Lavendel = +30 Voorhand / achterhand = +10 Aanleuning = +10 Cavaletti= +10 Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........) De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)
Pffft.. word je ook wakker na een avondje stappen.. Kom je op bokt, en dan zie je opeens allemaal lijstjes en woorden.. dingen.. huh? Bokt en 1 april. Ik denk dat ik het maar oversla.
Lijkt me het beste indd Cynn_x het is namelijk best wel kansloos
Grapjasjes12
Geplaatst: 01-04-12 13:31
Mossel schreef:
Zegt ze met een PQ van 50619
Melisjee
Geplaatst: 01-04-12 13:32
Nou ik heb m'n best er op gedaan .
Toen ik vanmiddag naar mijn geliefde paard ging, of nouja, ze is maar 1.54 dus eigenlijk een pony, zag ik dat ze nog haar springschoenen EN peesbeschermers om had! Waarschijnlijk was ik dat vergeten omdat ik de dag daarvoor cavaletti's had gelopen met d'r, zowel in stap als in draf. Ik hoopte zo haar achterhand wat te activeren zodat ze niet zo op de voorhand zou gaan lopen. Dit wilde ik ook vaker gaan doen met longeren want ik kan momenteel niet rijden, het zadel van mijn paard ligt niet goed dus moet ik even wachten tot de zadelmaker langskomt (al is hij wel een beetje raar.... Zijn zadels ruiken altijd naar lavendel ofzo, echt raar... Maar ach hij doet z'n werk goed dus ja) Ik had dit bericht op Bokt (te vinden onder http://www.bokt.nl ) geplaatst bij [PP], maar toen kwam er een Moderater die het topic heeft verplaatst naar [VVDD], ik werd doorverwezen naar de Bokt wiki, waarin alle fora's stonden. Ik was erg tevreden met de wiki want er stond toch wel erg veel informatie in! Onder andere over de piaffe, passge, pirouette: dat ze goed voorwaarts moeten zijn enzo, allemaal van die informatie voor wedstrijd ruiters! Nou had ik al wel eens op de voorpagina berichten gezien die een lid van de Nieuwsredactie een bericht zien plaatsten met een foto er in van die hoge dressuur, en soms ook wel van het springen of western. Uiteraard wel altijd foto's van paarden met een juiste aanleuning, maar jammer genoeg minder foto's van het grondwerk. Mids / Beheer, zou dat misschien wat meeer kunnen? Foto's van het grondwerk?
horzlover
Geplaatst: 01-04-12 13:36
Ik heb nieuwe springschoenen voor mijn paard en pony gekocht we doen ze gelijk aan met cavaletti in stap, draf en galop. Ik heb ook haar bijpassende peesbeschermers omgedaan. Ik rijd haar lekker voorwaarts, maar ik heb het idee dat de zadelmaker moet komen, want ik heb het idee dat het zadel niet goed ligt. Ze loopt te veel op haar voorhand ik moet haar achterhand activeren. De aanleuning mag ook wel beter vind ik. Tussen door ben ik lekker aan het dressuur doen. En af en toe een klein beetje springen. Ik zou heel graag een keer western willen rijden.
Mijn dressuur paard staat op training en daar wordt piaffe, passage en pirouette getraind. Zo dat ik later zelf aan de gang kan gaan en op wedstrijd kan.
Ik heb de training van vandaag op Bokt gezet maar ik heb hem per ongeluk op een verkeerde plek gezet dus de moderator (Mods) hebben hem op de goede plek verplaats.
In mijn stal hangt een lavendel luchtje.
Beheer, mids wiki
Springschoenen = +5 Peesbeschermers = +5 Voorwaarts = +10 Zadelmaker = +10 Lavendel = +30 Voorhand / achterhand = +10 Aanleuning = +10 Cavaletti= +10 Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........) De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
ik vind het maar lastig zo een vrhaal schrijven
Lolacabana
Geplaatst: 01-04-12 13:36
Op een zonnige lentedag kwam de zadelmaker mijn paard de springschoenen aandoen in stap. De aanleuning was volgens de nieuwsredactie toe aan wat grondwerk. In de piaffe kwamen de peesbeschermers van het beheer voorwaarts op de lavendel cavaletti af. De voorhand en de achterhand van mijn pony gingen op wedstrijd met de mods en de mids en deden daar aan dressuur, springen en western. Voordat de moderator op durfde te stappen gingen ze eerst tijdens het longeren een passage en pirouette oefenen. De wiki van Bokt raadde hun dit aan. In het ‘Beware of the penny topic’ ([MA] beware of the penny ........) en het ‘Beware of the penny topic -deel 2’ ([HK] beware of the penny deel 2) vonden ze verschillende andere tips. Op de hoofdpagina van de wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina) gingen ze opzoek naar verschillende pagina’s (http://www.bokt.nl), ([WZ] Wikizaken), ([FZ] Nog 1 maand tot 1 april..). Biggers @ [HK] Voor de allerliefste pinkladies van 1 April! (Biggers @ [HK] Voor de allerliefste pinkladies van 1 April!) is hun favoriete topic.
Mossel
Geplaatst: 01-04-12 13:39
phormicola schreef:
Mossel schreef:
Zegt ze met een PQ van 50619
Ik ben ook kansloos
Lolacabana
Geplaatst: 01-04-12 13:39
Op een zonnige lentedag kwam de zadelmaker mijn paard de springschoenen aandoen in stap. De aanleuning was volgens de nieuwsredactie toe aan wat grondwerk. In de piaffe kwamen de peesbeschermers van het beheer voorwaarts op de lavendel cavaletti af. De voorhand en de achterhand van mijn pony gingen op wedstrijd met de mods en de mids en deden daar aan dressuur, springen en western. Voordat de moderator op durfde te stappen gingen ze eerst tijdens het longeren een passage en pirouette oefenen. De wiki van Bokt raadde hun dit aan. In het ‘Beware of the penny topic’ ([MA] beware of the penny ........) en het ‘Beware of the penny topic -deel 2’ ([HK] beware of the penny deel 2) vonden ze verschillende andere tips. Op de hoofdpagina van de wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina) gingen ze opzoek naar verschillende pagina’s (http://www.bokt.nl), ([WZ] Wikizaken), ([FZ] Nog 1 maand tot 1 april..). Biggers @ [HK] Voor de allerliefste pinkladies van 1 April! (Biggers @ [HK] Voor de allerliefste pinkladies van 1 April!) is hun favoriete topic.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-04-12 13:43
O, ik wil ook wel even een verhaatlje schrijven heurs
Ik ging vanmiddag met mijn paard en pony paardrijden. als nel kwam ik er achter dat mijn paard een voorhand en een achterhand heeft. verder was de aanleuning wat lastig, maar hij was wel voorwaarts. eerst gingen we even dressuur doen daarna we in stap over een cavaletti, daarna gingen we over een hindenis heen springen. western is ook leuk, mar daar waken we niet aan toe... om daarna te gan longeren vond ik ook wel een beetje sneu, dat heb ik dus ook niet gedaan.
ik heb mijn paard springschoenen en peesbeschermers om gedaan voor de passage en de piaffe en ook de priouette omdat we die moeten oefenen voor wedstrijd. binnenkort komt de zadelmaker langs om mijn zadel te controleren
ik zit al jaren op http://www.bokt.nl eeen paardenforum. de site heeft een beheer die bestaat uit moderators (ook wel mods gemoed) en die zijn te herkennen aan de kleur groen. daarnaast is er een bezwaarcommissie die ook wel mids genoemd worden en oranje van kleur zijn. . verder hebben we nog een nieuwsredactie die de kleur lavendel draagt. bokt is een luek paardenforum waar je veel linken kunt zien. dit zijn ze :
Op een zonnige lentedag kwam de zadelmaker mijn paard de springschoenen aandoen in stap. De aanleuning was volgens de nieuwsredactie toe aan wat grondwerk. In de piaffe kwamen de peesbeschermers van het beheer voorwaarts op de lavendel cavaletti af. De voorhand en de achterhand van mijn pony gingen op wedstrijd met de mods en de mids en deden daar aan dressuur, springen en western. Voordat de moderator op durfde te stappen gingen ze eerst tijdens het longeren een passage en pirouette oefenen. De wiki van Bokt raadde hun dit aan. In het ‘Beware of the penny topic’ ([MA] beware of the penny ........) en het ‘Beware of the penny topic -deel 2’ ([HK] beware of the penny deel 2) vonden ze verschillende andere tips. Op de hoofdpagina van de wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina) gingen ze opzoek naar verschillende pagina’s (http://www.bokt.nl), ([WZ] Wikizaken), ([FZ] Nog 1 maand tot 1 april..). Op [YRT] Young rider talk ([YRT] Young rider talk) staan allerlei vreemde topics!
Sirius_
Geplaatst: 01-04-12 13:51
Springschoenen = +5 Peesbeschermers = +5 Voorwaarts = +10 Zadelmaker = +10 Lavendel = +30 Voorhand / achterhand = +10 Aanleuning = +10 Cavaletti= +10 Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........)
Hallo allemaal. Ik ben een pennymeisje en jarig op 1 april en ik heb een hele sielugh e p.ony met de naam Totilas. Het is een schetlander en hij is heeeeeel liev. Daarnaast ben ik een setjes lover en al mijn spullen zijn dan ook roze. Op 1 setje na, deze is van pokemon! Ook mijn peesjes zijn totaal in stijl en zijn ook heel erg penny. Maar meestal gebruik ik bandages. Mijn p.ony wordt altijd gereden met een slof want anders wil hij niet aan de teugel. Ook zit mijn aansnoerneusriem heel strak zodat hij zijn mond niet meer open kan doen. Daarvoor heet het toch ook een aansnoerneusriem? Verder krijgt hij ook altijd groentesoep want dat is goed. Of is het nou groentensoep? Ach wat maakt het uit.