cavaletti schreef:Een snelle berekening. Wij rijden elke week a 2 weken naar Nederland en hadden dan een goed gevulde bestelwagen vol met pakketjes van bestellingen van bokkers die of op de route werden afgehaald of op de post gingen. Vanaf het nieuwe systeem hebben we niks meer, echt 0 pakketjes van bokkers (dus al maanden lang niks meer). Dan zijn de statistieken wat ons betreft duidelijk. Van een topverkoop zijn we naar 0 gegaan sinds de verandering.
Er word niet meer gekeken, niet meer gereageerd en niets meer gekocht. Ik snap de hele verandering niet, maar ja ik doe hier al maanden mijn beklag en het helpt toch niet. De lol voor koper en verkoper is er af. Veel verkopers op bokt waaronder ook wij ondervinden door deze onzinnige verandering een zware financiele tegenslag. Maar het word waarschijnlijk toch niet beter, zelfs al zouden ze het nu terugdraaien dan betwijfel ik of het weer bij het oude word mbt de verkopen want daarvoor is het al te ver heen.
cavaletty, ik denk dat ALS ze het zouden terugdraaien, dat alles heel snel weer is zoals het was.
ik heb hier nu enorm veel spullen liggen, maar ga werkelijk GEEEEEEEEEEEEEEEEEN moeite doen om het nu op bokt te zetten.
als ze het zouden terugdraaien, zou ik ECHT ALS DE BLIKSEM alles erop zetten!