Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole3939 schreef:Slimmerik:
Ik heb het niet over kritiek op het team en over degene met positieve reacties naar het team.
Ik heb het over bokkers die telkens zorgen dat een topic naar het negatieve omslaat, omdat ze of niet goed willen of kunnen lezen wat andere bokkers neerschrijven of omdat ze de feiten die neergeschreven worden negatief verdraaien.
slimmerik schreef:Wat doe je IRL Heino in dat geval? Laat je ze oppakken door de politie, ga je zorgen dat ze naar een andere stad verhuizen, ga je leugens over ze verzinnen en hits je zo het hele dorp op, ramen ingooien en muren bekladden, kinderen lastig vallen etc. etc. of negeer je ze gewoon?
Dan heb ik het dus over gewoon irritante personen hè![]()
slimmerik schreef:nicole3939 schreef:Slimmerik:
Ik heb het niet over kritiek op het team en over degene met positieve reacties naar het team.
Ik heb het over bokkers die telkens zorgen dat een topic naar het negatieve omslaat, omdat ze of niet goed willen of kunnen lezen wat andere bokkers neerschrijven of omdat ze de feiten die neergeschreven worden negatief verdraaien.
Dat vind ik dan wel weer gefundeerde kritiek.En kun je melden of temmen. Maar dan nog..... als het team daar anders over denkt of het anders ervaart ..... kun je er weinig aan willen. Team is 40 man..... dus best wel een flinke club.
Ik zou zeggen: veel voorbeelden daar neerleggen
Chiqa schreef:slimmerik schreef:Wat doe je IRL Heino in dat geval? Laat je ze oppakken door de politie, ga je zorgen dat ze naar een andere stad verhuizen, ga je leugens over ze verzinnen en hits je zo het hele dorp op, ramen ingooien en muren bekladden, kinderen lastig vallen etc. etc. of negeer je ze gewoon?
Deze vraag kwam vanavond ook bij mij op, hoe gaan jullie IRL met mensen om die volgens jullie beleving
"zuigen" of onredelijk zijn? Ga je daar ook steeds weer de confrontatie mee aan?
Betteke schreef:Irl zeg ik mensen recht in hun gezicht dat ik ze vervelend of irritant vind. Op bokt kan dat niet, dan heet het een persoonlijke aanval en de "aangevallene" gaat dan temmen en ben ik de pineut omdat ik een OW krijg.
Betteke schreef:Irl zeg ik mensen recht in hun gezicht dat ik ze vervelend of irritant vind. Op bokt kan dat niet, dan heet het een persoonlijke aanval en de "aangevallene" gaat dan temmen en ben ik de pineut omdat ik een OW krijg.
slimmerik schreef:Betteke schreef:Irl zeg ik mensen recht in hun gezicht dat ik ze vervelend of irritant vind. Op bokt kan dat niet, dan heet het een persoonlijke aanval en de "aangevallene" gaat dan temmen en ben ik de pineut omdat ik een OW krijg.
Je kunt het recht in het gezicht zeggen door een pb. En dat kan heel goed zonder schelden. Je gaat het IRL het toch ook niet op de markt omroepen?
Electra63 schreef:Pas je dan ook wederhoor toe? Krijg en kreeg soms ook wel eens dergelijke pb's, vaak blijkt het dan wat genuanceerder te liggenSoms kom je daar in terecht, zonder dat je dat weet, en dan krijg je PB's van bokkers die je "wijzer" maken.
Electra63 schreef:Het ergste van Bokt vind ik het zuigen en het uitlokken van reakties.
Als je daar dan je mening over geeft, krijg je een waarschuwing.
Electra63 schreef:Een ban voor bepaalde onderdelen van Bokt zou IMO een goede oplossing zijn.
Electra63 schreef:En hoe lang je lid bent van Bokt, vind ik ook niet zo belangrijk, ik las al jaren mee voordat ik een account aanmaakte.
Betteke schreef:Irl zeg ik het 1 keer, dan ben ik het kwijt en wat de ander ermee doet moet hij/zij zelf weten.
Electra63 schreef:Een hoop problemen komen IMO door langdurende vetes.
Soms kom je daar in terecht, zonder dat je dat weet, en dan krijg je PB's van bokkers die je "wijzer" maken.
Electra63 schreef:Waar zeg ik, dat ik een ander nodig heb, om mij wijzer te maken?
Als ik in een discussie terecht kom, heb ik wel eens PB's gehad. Maar wie zegt, dat ik mij daar door laat beïnvloeden?
slimmerik schreef:Maar dan nog..... als het team daar anders over denkt of het anders ervaart ..... kun je er weinig aan willen. Team is 40 man..... dus best wel een flinke club.
Chiqa schreef:slimmerik schreef:Wat doe je IRL Heino in dat geval? Laat je ze oppakken door de politie, ga je zorgen dat ze naar een andere stad verhuizen, ga je leugens over ze verzinnen en hits je zo het hele dorp op, ramen ingooien en muren bekladden, kinderen lastig vallen etc. etc. of negeer je ze gewoon?
Deze vraag kwam vanavond ook bij mij op, hoe gaan jullie IRL met mensen om die volgens jullie beleving
"zuigen" of onredelijk zijn? Ga je daar ook steeds weer de confrontatie mee aan?