Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Vind het zelf ook jammer Kim. Volgens mij zijn we allebei wel eens geweest, totaal eens maar ook totaal oneens. Houd wel van een flinke discussie en blijf mijns inziens wel respectvol naar anderen, maar ja, ik ben het grandioos zat dat iedere zin die ik typ eerst tegen 284528 regels wordt gehouden... Als ik om begrijpelijke redenen een OW krijg ben ik de laatste die er moeilijk over doet maar voelde me op het laatst compleet weggepest door het team.
Daisies schreef:Nouks schreef:Vind het zelf ook jammer Kim. Volgens mij zijn we allebei wel eens geweest, totaal eens maar ook totaal oneens. Houd wel van een flinke discussie en blijf mijns inziens wel respectvol naar anderen, maar ja, ik ben het grandioos zat dat iedere zin die ik typ eerst tegen 284528 regels wordt gehouden... Als ik om begrijpelijke redenen een OW krijg ben ik de laatste die er moeilijk over doet maar voelde me op het laatst compleet weggepest door het team.
Dat zijn erge vervelende situaties.. Kan me voorstellen dat je dan minder actief bent
KiWiKo schreef:Christi schreef:Cheyenne en de eigenaar van Vlieg (ben de naam kwijt), ook zo'n leuk paardje maar al een aantal jaartjes niet meer gezien.
danienvlieg.........
Vlieg is een jaar of 2 geleden ingeslapen wegens lichamelijke problemen. Dani komt niet meer op bokt eigenlijk