1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 16:55

Jongens, ik was vroeger altijd al slecht in het spel hints, dus hou daar mee op. Haha!
Zeg gewoon wat je wilt. Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 17:26

Ik vond het gewoon vreemd dat iemand iets quote van een ander en dan het bericht aanpast waardoor het lijkt dat die persoon (in dit geval Luxje) iets geschreven heeft wat ze helemaal niet gedaan heeft.

Als je het heel zwaar beoordeelt zou je het valsheid in geschrifte kunnen noemen Knipoog

Maar 1500 euro is toch nog lang niet genoeg voor een server?? Dus waarom dit topic idd niet op de voorpagina?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 17:28

@Slimmerik: ik denk dat diegene misschien wel gewoon verkeerd gequote heeft? Kan ook he? Knipoog

En tja dat het nog niet op VN staat daar kan ik eerlijk gezegd ook nog niet overuit! Vork

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 17:50

turbotinker schreef:
luxje schreef:
Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1 jullie lezen niet wat ik schrijf
2 ik heb mij niet duidelijk verwoord.
3 We hebben geen zin 'ge-Bas' Clown

Dat was een duidelijke hint al zeg ik het zelf.

Leg me géén woorden in de mond die ik niet gezegd heb, daar kan ik héél slecht tegen!!
Heb gewoon zelf het lef om te zeggen wat je vindt, dat doe ik namelijk ook...

Ik ben gewoon niet iemand die klakkeloos alles voor zoete koek slikt wat een ander zegt, dat heb jij maar te respecteren, net zoals ik respecteer dat er ook mensen hier zijn die alleen ja en amen willen/durven te zeggen.

En niet iedereen die een andere mening heeft, hoeft gelijk vogelvrij verklaard te worden hier.

Ik denk gewoon mee, en ik vind dat het antwoord van Bart, voor nu, zeker toereikend is.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 18:11

wanneer gaat dit topic nu naar de voorpagina??

Komop zeg, doe nou es wat, iemand!!! Boos! Hoe moeilijk kan het zijn, dat is toch wel het minste dat jullie kunnen doen zeg...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 18:17

Rustig kjoetie, het komt allemaal wel goed hoor. Ach gut

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:51

MelOdYs_Star schreef:
Tjee, dit topic is me totaal ontgaan, toch nog snel maar wat gestort. Bloos. Ik wil me verslaving Bokt natuurlijk niet verliezen he. Lachen

Er zijn blijkbaar idd nog genoeg mensen die dit topic missen en zo zou er toch sneller voor een nieuwe server gezorgd kunnen worden Schijnheilig

Dan zouden reacties als hierboven overbodig worden Vork

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:38

VeirL schreef:
Rustig kjoetie, het komt allemaal wel goed hoor. Ach gut

ja dat zal vast wel, maar er wordt al tig pagina's over gel*ld en er gebeurt niks, mag onderhand wel eens wat actie genomen worden, hoeveel moeite is het nou om een link op de voorpagina te knallen??

Verder alle begrip voor eventuele vertragingen door de persoonlijke situatie van Bart hoor, begrijp me niet evrkeerd Haha! maar mbt die voorpagina is het echt zo'n lamme houding, daar kan ik niet zo goed tegen Vork

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:46

Misschien is er wel een reden waarom ze het niét op de voorpagina willen, dat kan toch ook?
Ze zullen het er ongetwijfeld over gehad hebben in het mod-team

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:57

mjah, kan wel... maar dan zou ik wel willen weten welke reden, hoe meer bokkers hiervan weten, des te beter kan deze actie slagen, toch? ik denk alleen maar pro-bokt hoor Haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:12

luxje schreef:
Misschien is er wel een reden waarom ze het niét op de voorpagina willen, dat kan toch ook?
Ze zullen het er ongetwijfeld over gehad hebben in het mod-team

Ik denk zelfs dat dat inderdaad zo is. Maar zou het wel zo prettig vinden als wij daar dan ook van op de hoogte gesteld zouden worden. Ja Bedoel wij doen ons best, en dat alles binnen de grenzen van haalbaarheid moet en dat sommige dingen misschien om welke reden dan ook niet kunnen is natuurlijk prima te begrijpen. Maar het zou wel fijn zijn als we dat ook te horen krijgen zodat we het ook niet meer hoeven te vragen, als is het maar "voorpagina kan niet, reden kunnen we ons helaas niet over uitlaten".

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:14

heeft het niet te maken dat donaties vragen aangegeven moet worden en als de fiscus het dan ziet. Ofzoiets denkt terug aan bedrijfsbeheer.

Ik heb al tijdje geleden men steentje bij gedragen heb bokt ook wel gemist vandaag

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:25

Er zou zo langzamerhand toch iets geregeld moeten kunnen zijn Bloos

Sjoert schreef:
Het team is dit ook nog aan het overleggen. Lachen
Op dit moment vind ik nog neit dat dit op VN kan.hoort. Puur alleen al omdat alles nog chaotisch is. Ik heb nog weinig echt gestructureerds gezien.
Bart is van alles bij elkaar aan het zoeken (zoals een donatiemeter. ( Haha! )
Als alles op een rijtje is, kan het natuurlijk wel op VN.

Moet overigens zeggen dat ik jullie acties top vind. Ja

edit: quote van 29 oktober j.l.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:33

Alwiene schreef:
Maar zou het wel zo prettig vinden als wij daar dan ook van op de hoogte gesteld zouden worden. Ja Bedoel wij doen ons best, en dat alles binnen de grenzen van haalbaarheid moet en dat sommige dingen misschien om welke reden dan ook niet kunnen is natuurlijk prima te begrijpen. Maar het zou wel fijn zijn als we dat ook te horen krijgen zodat we het ook niet meer hoeven te vragen, als is het maar "voorpagina kan niet, reden kunnen we ons helaas niet over uitlaten".

Waarom moeten "wij" daarvan op de hoogte gesteld worden?
Het is toch een vrijwillige gift waar geen rechten aan ontleend kunnen worden
Schijnheilig

En in vele reacties staat ook letterlijk geschreven dat "men" er niets voor terug hoeft, bokt mag zelfs nog regelmatig off zijn volgens enkelen, Bart mag ook van het geld op vakantie of uit eten, waarom dan wél een verklaring waarom dit topic niet naar VN gaat?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 01:16

Je hebt mij niet horen zeggen dat ik wil horen "waarom" ik wil graag horen "of" ja of nee dus.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 03:10

Alwiene schreef:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik wil horen "waarom" ik wil graag horen "of" ja of nee dus.

jij niet, een ander wél

kjoetie schreef:
mjah, kan wel... maar dan zou ik wel willen weten welke reden,

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:04

Ik vraag me ook af waarom het nog steeds niet op de voorpagina staat, of tenminste op een meer overzichtelijke plek. Dat zou toch wel erg netjes zijn naar de mensen die al wel dit topic hadden gevonden en een bijdrage hebben gestort Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:39

luxje schreef:
Alwiene schreef:
Maar zou het wel zo prettig vinden als wij daar dan ook van op de hoogte gesteld zouden worden. Ja Bedoel wij doen ons best, en dat alles binnen de grenzen van haalbaarheid moet en dat sommige dingen misschien om welke reden dan ook niet kunnen is natuurlijk prima te begrijpen. Maar het zou wel fijn zijn als we dat ook te horen krijgen zodat we het ook niet meer hoeven te vragen, als is het maar "voorpagina kan niet, reden kunnen we ons helaas niet over uitlaten".

Waarom moeten "wij" daarvan op de hoogte gesteld worden?
Het is toch een vrijwillige gift waar geen rechten aan ontleend kunnen worden
Schijnheilig

En in vele reacties staat ook letterlijk geschreven dat "men" er niets voor terug hoeft, bokt mag zelfs nog regelmatig off zijn volgens enkelen, Bart mag ook van het geld op vakantie of uit eten, waarom dan wél een verklaring waarom dit topic niet naar VN gaat?

Er zit nogal een verschil tussen "er iets voor terugwillen" of puur logisch beredeneren dat het de actie ten goede zal komen als er een link op de voorpagina staat, iets waar al pagina's geleden over begonnen is maar nog steeds geen uitsluitsel over is. Mensen zijn betrokken bij deze actie, het minste dat je dan kunt doen is ze enigszins op de hoogte houden Knipoog dat heeft met ergens rechten aan ontlenen geen kont te maken Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 00:17

Mijn loon is er, is er nog geld nodig? Dan ga ik even een rekensommetje doen of ik genoeg geld heb, heb ik over krijgt bokt ook wat Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:59

Belangrijkste reden dat het niet op de voorpagina staat is dat ik me altijd een beetje bezwaard voel bij dit soort acties. Het liefst geef ik de mensen direct iets terug als ze geld overmaken naar Bokt.nl, op zich een kleine moeite voor mij, groot plezier voor de gebruiker (b.v. een upload/fotoalbum op Bokt). Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik altijd erg blij ben met dit soort acties Lachen Er is toch maar even 1500,- euro gedoneerd voor de nieuwe servers! De nieuwe servers zijn gisteren overigens besteld, levertijd was ongeveer een week. Daarna nog installeren, testen en dan in het rack in Amsterdam hangen en de boel migreren.

Iedereen die de afgelopen weken zijn/haar steentje heeft bijgedragen; allemaal enorm bedankt!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:02

Knutsel ze, veel plezier.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:06

super bart, en je geeft er al genoeg voor terug Ja

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 12:08

idd we krijgen er genoeg voor terug!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 23:58

Waarom bezwaard voelen? Het is een vrijwillige aktie van mensen om geld over te maken. Het hoeft niet maar het mag wel Knipoog

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 23:59

Ods schreef:
Waarom bezwaard voelen? Het is een vrijwillige aktie van mensen om geld over te maken. Het hoeft niet maar het mag wel Knipoog

Mee eens, maar... gezien de manier waarop de discussie op bepaalde punten is verlopen kan ik me wel voorstellen dat Bart daar een beetje bezorgd over is.