Zeg gewoon wat je wilt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:luxje schreef:Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1 jullie lezen niet wat ik schrijf
2 ik heb mij niet duidelijk verwoord.
3 We hebben geen zin 'ge-Bas'![]()
Dat was een duidelijke hint al zeg ik het zelf.
MelOdYs_Star schreef:Tjee, dit topic is me totaal ontgaan, toch nog snel maar wat gestort.. Ik wil me verslaving Bokt natuurlijk niet verliezen he.
VeirL schreef:Rustig kjoetie, het komt allemaal wel goed hoor.
luxje schreef:Misschien is er wel een reden waarom ze het niét op de voorpagina willen, dat kan toch ook?
Ze zullen het er ongetwijfeld over gehad hebben in het mod-team
Sjoert schreef:Het team is dit ook nog aan het overleggen.
Op dit moment vind ik nog neit dat dit op VN kan.hoort. Puur alleen al omdat alles nog chaotisch is. Ik heb nog weinig echt gestructureerds gezien.
Bart is van alles bij elkaar aan het zoeken (zoals een donatiemeter. ()
Als alles op een rijtje is, kan het natuurlijk wel op VN.
Moet overigens zeggen dat ik jullie acties top vind.
Alwiene schreef:Maar zou het wel zo prettig vinden als wij daar dan ook van op de hoogte gesteld zouden worden.Bedoel wij doen ons best, en dat alles binnen de grenzen van haalbaarheid moet en dat sommige dingen misschien om welke reden dan ook niet kunnen is natuurlijk prima te begrijpen. Maar het zou wel fijn zijn als we dat ook te horen krijgen zodat we het ook niet meer hoeven te vragen, als is het maar "voorpagina kan niet, reden kunnen we ons helaas niet over uitlaten".
Alwiene schreef:Je hebt mij niet horen zeggen dat ik wil horen "waarom" ik wil graag horen "of" ja of nee dus.
kjoetie schreef:mjah, kan wel... maar dan zou ik wel willen weten welke reden,
luxje schreef:Alwiene schreef:Maar zou het wel zo prettig vinden als wij daar dan ook van op de hoogte gesteld zouden worden.Bedoel wij doen ons best, en dat alles binnen de grenzen van haalbaarheid moet en dat sommige dingen misschien om welke reden dan ook niet kunnen is natuurlijk prima te begrijpen. Maar het zou wel fijn zijn als we dat ook te horen krijgen zodat we het ook niet meer hoeven te vragen, als is het maar "voorpagina kan niet, reden kunnen we ons helaas niet over uitlaten".
Waarom moeten "wij" daarvan op de hoogte gesteld worden?
Het is toch een vrijwillige gift waar geen rechten aan ontleend kunnen worden
![]()
En in vele reacties staat ook letterlijk geschreven dat "men" er niets voor terug hoeft, bokt mag zelfs nog regelmatig off zijn volgens enkelen, Bart mag ook van het geld op vakantie of uit eten, waarom dan wél een verklaring waarom dit topic niet naar VN gaat?
Ods schreef:Waarom bezwaard voelen? Het is een vrijwillige aktie van mensen om geld over te maken. Het hoeft niet maar het mag wel