Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Wij hadden ooit een vrijgezellen topic weet niet of die al voorbij gekomen is
idylle schreef:Er staat me ook nog een topic bij van iemand met veel 'gedrags'problemen bij haar paard. Ze kreeg onwijs veel tips. Zelfs nog een Whatsappgroep geweest om haar te helpen en mensen die gratif langs wilde komen om echt te helpen en toen liet ze niks meer van zich horen. Dat is me ook altijd bij gebleven.
Baileyi schreef:idylle schreef:Er staat me ook nog een topic bij van iemand met veel 'gedrags'problemen bij haar paard. Ze kreeg onwijs veel tips. Zelfs nog een Whatsappgroep geweest om haar te helpen en mensen die gratif langs wilde komen om echt te helpen en toen liet ze niks meer van zich horen. Dat is me ook altijd bij gebleven.
Was dat niet met die pony die Limoncello of zo iets heette?
Of misschien ben ik nu in de war met iets anders.
Baileyi schreef:idylle schreef:Er staat me ook nog een topic bij van iemand met veel 'gedrags'problemen bij haar paard. Ze kreeg onwijs veel tips. Zelfs nog een Whatsappgroep geweest om haar te helpen en mensen die gratif langs wilde komen om echt te helpen en toen liet ze niks meer van zich horen. Dat is me ook altijd bij gebleven.
Shirley schreef:maessie schreef:
Heb nu wel in even in het profiel van Karlijn gespiekt om te kijken hoe oud ze rond die tijd was
deksel schreef:Baileyi schreef:
Mij staat bij dat er toen daadwerkelijk mensen zijn langsgekomen. Ik weet niet zeker of mijn herinnering klopt!
Ibbel schreef:Eik schreef:Maar ik kan mij ook herinneren dat er zeer jonge bokkers waren die erg onfatsoenlijke verzoeken kregen via pb van tweakers.
En die zijn stante pede van Tweakers af geflikkerd. Tweaker had en heeft een héél strikt banbeleid en ook betaalde moderators die snel en zelfstandig dit soort beslissingen kunnen en mogen nemen.
_Karlijn schreef:Nu was dit wel een hype mijn puppyjaren op Bokt he, dus zon 20 jaar geleden toen ik een jaar of 13 was![]()
Edit: volgens mij was het in die jaren ook helemaal "hot" om je (/we,myself included) onderschrift en de profielinformatie in digitaal kunstwerk op te bouwen, dat deden overkomen alsof ze (/we( beoordeeld werden op wie het meest kunstzinnige profiel had
Noukie schreef:palousa_boy schreef:Wij hadden ooit een vrijgezellen topic weet niet of die al voorbij gekomen is
[HK] Gezocht: Vrijgezelle Boktmannen
Deze?
palousa_boy schreef:Noukie schreef:
Nee een andere![]()
[HK] Vrijgezellen #20: ‘’the saga continues’’ dit was de laatste die we geopend hebben
Hebben ook regelmatig meetings gedaan zoals de Efteling.. sta je dan met al die dames![]()
[BM] VERSLAG Meeting WinterEfteling vol Vrijgezellen!