Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Pagella was idd enorm sneu
[ITP] Miss Master Pagella door PK-Fotografie
De enige nog werkende foto;s naar wat het lijkt , ze was ook beleerd
Ayasha schreef:Rebecca schreef:Pagella was idd enorm sneu
Dat weet ik. Na die operatie die echt niet was om haar te kunnen rijden.
Rebecca schreef:Pagella was idd enorm sneu
Ayasha schreef:Nee. Toen er geld in gezameld moest worden kwam alles breed op bokt maar toen ze overleed werd het in een heel vaag topic gemeld maar niet de hoe en wat. Uit het topic kon je enkel op maken dat het (5 jarige) dier al langer "op de sukkel" was.
Poiuytrewq schreef:Dat mega valse paard van Suleilitha. Was toen een topic over.. heette Juut? Ofzo.
Ze liet hem uitdrogen zodat hij bij haar moest komen om water te drinken en betrad de wei alleen in een tractor etc. Die heeft ze uiteindelijk laten afmaken toen hij haar vriend had aangevallen.
Vraag me eigenlijk nog steeds af of het paard wel echt bestaan heeft
Gianti schreef:Bianca idd voor mij ook.. ben heel blij dat ik nog dat bloemstukje nog heb kunnen doen met bakkers.. maar zou nooit dat gevoel vergeten hoe ik bij de bloemist stond alles uit te kiezen. Ben nog steeds boos dat de bloemist geen foto had gestuurd hoe het was geworden (had die belooft)
Iris82 schreef:EmptyWords schreef:Dat paard heeft nooit bestaan. Ze heeft ook nooit een man/vriend gehad in die periode
Maar heeft zij wel echt bestaan? In de zin van: Was ze wel wie ze zei dat ze was?