Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:17

Nee inderdaad, ze zeiden dat er nog wijzigingen naar een nieuw ssyteem zouden komen, maar inmiddels hebben veel mensen het opgegeven en doen inmiddels alles via MP en er is geen nieuw systeem... Erg jammer want vond het bieden vaak erg leuk.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 13:23

't Is geen kwestie van negeren, maar alles is zo ongeveer al gezegd.
We hebben in dit topic ook aangegeven dat het noodzakelijk was om onze handen vrij te maken voor belangrijke wijzigingen op het forum. Een aantal voorbeelden zijn nu hier op FZ te vinden en ik ben er van overtuigd dat we de vrijgekomen tijd daarmee nuttig besteden :)

Bart is op dit moment nog erg druk met de nieuwe regelgeving en alle technische aspecten die daarbij komen kijken. Statjes zullen vast nog wel volgen, maar ik heb even geen inzicht of dit op heel korte termijn kan.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:24

Dus het geheel van EA wordt nog wel gewijzigd in een systeem dat wel werkbaar is? Op wat voor termijn?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:25

Het zou ook veel schelen als EA mods niet steeds van die onzin dingen doen, zoals; opmerkingen verwijderen van vp.
Als mensen het vragen, zet de ts het erin en hoeft het niet meer gevraagd te worden.
Scheelt een hoop (onnodig) werk.

Verder, tsja, waarom is EA er nog :Y)
Als ik er iets vind (ik kijk alleen want niemand reageert toch op je pb's.) zoek ik eerst naar mp naar hetzelfde. kan ik het echt niet vinden kan ik heel misschien overwegen om eens een pb te wagen.
Volgens mij vergeten mensen ook terug te pben ed.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:27

Mijn pb box is helemaal drama hier. Echt om te janken. Mis constant mensen met terug te pb' en.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:28

Heb nu een paar keer een topic geopend met spullen. Mensen pB's je plat en je moet 20 x op hetzelfde antwoorden, krijgt geen antoord terug. Pb's worden vergeten, je kan mensen niet waarschuwen aan bepaalde mensen te verkopen/kopen, slechte ervaringen kan je niet melden in het topic, enz.

Ik zie echt geen enkel voordeel te opzichte van het oude.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:28

Ja maar het is ook totaal niet overzichtelijk in de pbs.. EN daar kan je ook niet gemakkelijk ordenen. Daarnaast hoor ik vrijwel nooit meer iets op mijn pb..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 13:39

Haf_Kadans schreef:
Dus het geheel van EA wordt nog wel gewijzigd in een systeem dat wel werkbaar is? Op wat voor termijn?

Dat klopt, we zijn druk bezig met het bouwen van een nieuw EA-systeem. Bart heeft daar al het nodige over verteld, als je het complete verhaal wilt lezen dan kun je even op de berichten van Bart in dit topic zoeken.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:53

Haf_Kadans, het komt erop neer dat er geen planning is en al zeker geen vaste.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:57

Ja ik heb het hele topic gelezen, volg het al een tijdje, maar had het idee dat het nog steeds iets was voor de zeer langere termijn, vandaar dat ik benieuwd was of er inmiddels een termijn is :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:58

Ach als in januari 2012 het er niet is krijgen we muffins.

Dus hoezo lange termijn :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:03

Dus jij vergeet deze ellende op slag in ruil voor een muffin? Ik ben iets moeilijker om te krijgen na dit fiasco hoor!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:04

Ik ook, maar ik bedoelde dat dat de termijnen zijn waarin ze denken... Dus denk niet korte termijn verandering, maar wel lange termijn.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 14:10

Jammer alleen dat ze het dan niet even ook op lange termijn hebben veranderd.. Nu zitten we een hele tijd met de ellende.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 15:03

Er is dus wel een planning, maar we hebben besloten om deze niet openbaar te communiceren. De reden is dat we niemand teleur willen stellen mochten we onze eigen planning niet halen.

Met het risico om weer in herhaling te vallen, ga ik nog eenmaal een poging doen om een uitleg te geven. Bart heeft al eerder uitgelegd dat er een compleet nieuw systeem opgezet moet worden. Hierbij komen we regelmatig voor verrassingen te staan. Soms loop je tegen (programmeer)dingen aan die dagen/weken tijd kosten om op te lossen en soms kun je in een paar uur enorme bergen werk verzetten. Zo werkt dat nu eenmaal met iets nieuws, het (EA)-leven zit vol verrassingen.

Het is in elk geval zo dat elke vrije minuut aan het nieuwe systeem gespendeerd wordt. We kunnen helaas geen ijzer met handen breken, maar ga er gerust vanuit dat we meer dan ons best doen om er iets moois van te maken en dat we er naar streven om het nieuwe systeem zo snel mogelijk klaar te hebben. We zijn ons ervan bewust dat het huidige systeem niet functioneert zoals veel gebruikers zouden willen. Dat gaat goedkomen en daar wordt ook hard aan gewerkt. Meer kunnen we op dit moment helaas niet doen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:25

Ik hoop echt dat het bieden in het topic dan weer terug komt! Oscar!!
volgens mij is dat hetgeen wat het meest wordt gemist.
in ieder geval wel bij mij! de kik is eraf!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:33

Ok, hoe ver staat het dan eigenlijk? Is er licht aan het einde van de tunnel?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 15:43

Ik heb er echt begrip voor dat het nieuwe EA even duurt, en daar veel voorbereidingen voor zijn, etc. Al komt het nieuwe EA pas in 2013. Maar waarom wij dan bijna een jaar met deze aanpassingen moeten zitten, is mij een raadsel. Aangezien dit opzich nog een 'kleine' wijziging is, zou je zeggen dat dit ook weer terug gedraaid kon worden. Als we weer gewoon kunnen reageren in EA word Bart verder met rust gelaten en kan hij in alle rust zonder klachten aan het EA werken.
Dan hoeft er niet elke dag in dit topic gediscussieerd te worden over het nieuwe EA maar kunnen we het gewoon afwachten terwijl wij gebruik maken van EA zoals het goed werkt.
Iedereen blij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:26

MelanieB schreef:
Het zou ook veel schelen als EA mods niet steeds van die onzin dingen doen, zoals; opmerkingen verwijderen van vp.
Als mensen het vragen, zet de ts het erin en hoeft het niet meer gevraagd te worden.
Scheelt een hoop (onnodig) werk.

Verder, tsja, waarom is EA er nog :Y)
Als ik er iets vind (ik kijk alleen want niemand reageert toch op je pb's.) zoek ik eerst naar mp naar hetzelfde. kan ik het echt niet vinden kan ik heel misschien overwegen om eens een pb te wagen.
Volgens mij vergeten mensen ook terug te pben ed.

HELEMAAL mee eens. Wat halen mods zich veel werk op de hals door dit soort onzinberichten. Laat toch lekker staan man, wie heeft er nou last van. :7

Maargoed, mijn mening is nu wel duidelijk.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:52

Daar ben ik het ook mee eens. Het is echt niet handig zo, inbox vol en on overzichtelijk!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:01

Coentjuh schreef:
Daar ben ik het ook mee eens. Het is echt niet handig zo, inbox vol en on overzichtelijk!

Mijn inbox is ook echt helemaal vol en het is inderdaad heel erg onoverzichtelijk. Soms weet ik het gewoon echt niet meer, of vergeet mensen per ongeluk pb's terug te sturen en zo nog wel meer dingen..

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:23

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:33

45 pagina's geklaag dat het zo niet werkt. En het grappige is. Jullie gaan er gewoon mee door. Met proberen iets te verkopen. Klagend en wel.

Daar maak je echt een statement mee ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:02

All i can say is that, they dont really care about us :Y)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 11:03

Coentjuh schreef:
Dit is ook handig voor de TS.. Je kunt dus niet in het topic reageren!
[EA-CO] LOTING: Gratis Western Naambordje van jou paard/pony!

Aan dit topic is wel te zien dat nog steeds niet iedereen weet van de veranderingen. Kun je nagaan hoe slecht het is aangekondigd. En het is inderdaad zonde dat dit soort leuke verlotingen niet meer kunnen nu op EA..