Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:het is een klassiek voorbeeld van groupthink wat zich hier heeft afgespeeld, hoe meer er gepraat wordt, hoe verkeerder de uiteindelijke beslissingen.
Frozenstar schreef:Dit vind ik dan toch wel weer interessant.......
Zwartwitje schreef:Tjuppie schreef:Nou, dat is toch HELEMAAL niet vreemd??? Iedereen schrikt zich kapot van de manier waarop er gepraat wordt over veel gebruikers in jullie 'achter-de-schermen topic'. Daarin worden dingen gezegd, waarvan ik echt niet verwacht had dat moderators dat zouden kunnen zeggen. Dus dan is het niet zo vreemd dat zo'n opmerking ook geloofd wordt.
Goed, het verbaast me dat die opmerking serieus is genomen. Misschien was het er een uit de categorie 'je had erbij moeten zijn'. Maar dan nog zijn vooral de posts van malo_kozo erover een mooi voorbeeld van hoe snel een opmerking verdraaid kan worden. Het ging van een grapje waarbij ik niet eens betrokken was naar een complottheorie waarin ik undercover zou gaan. Ik wil maar zeggen..
Frozenstar schreef:Dat nu een ex-mod zich verbaasd over het feit wat er nu gebeurd is.... Terwijl de huidige team-leden maar voor de situatie wegrennen..
Cer schreef:Frozenstar schreef:Dat nu een ex-mod zich verbaasd over het feit wat er nu gebeurd is.... Terwijl de huidige team-leden maar voor de situatie wegrennen..
Jij interpreteert dat weer lekker negatiefMaar dat is wel de toon die sommigen hier aanhouden.. alles met complottheorie-ogen bekijken, jammer is dat.
Toen ik mod was, waren de beschuldigingen door (een aantal) gebruikers over de mods ook plenty aanwezig, we zouden gebrainwashed worden, alleen maar doen wat Bart zei, zelf niet meer kunnen nadenken, partijdig zijn en noem maar op. Ik vond dat zelf enorm storend en jammer. Maar ja, t is maar internet dus swah..En al die beschuldigingen waren volkomen onterecht. Maar wat je ook schreef, men blééf dat beweren. Voornamelijk die zeikende, zuigende gebruikers hun zin niet kregen. Dan lag het allemaal aan de mods en nooit aan hunzelf (zichzelf is het denk?)
maar als mod moest je wel beleefd blijven naar de gebruikers toe (en terecht) dus je kon nooit eens lekker losgaan en iemand goed op zn plek zetten
![]()
Toen waren er ook al mensen die er een dagtaak aan hadden om SA's aan te maken (leuke sport ook), steken onder water geven naar anderen, anderen uit de tent lokken en kijken hoe ze onder de bokt-regels uit konden komen. En oh wee als ze een keer aangesproken werden. Dan waren alle groenen corrupt want ..'vinger wijst andere kant op'..
Waar ik me hier over verbaas is dat mensen (en dan eigenlijk alle betrokkenen) zich zo laten meeslepen door een internetforumding. Hoe kan je het zo ver laten komen??? Hoe belangrijk is het?? Wie gaat achter de schermen lopen zoeken? Wie laat het zo ver komen dat er zoveel uitgezocht moet worden? Dat zou toch allemaal niet hoeven?
Ik ben echt te naief hiervoor denk ik..
manic schreef:Over zuigen gesproken...