Bovendien heeft Bart een prachtig knopje ingebouwd : de foeiknop. Je ziet dan wel dat iemand gepost heeft maar je ziet de post niet meer. Heel rustgevend hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Stef (en anderen) hoe dan ook moet je gewoon respecteren dat een ander een andere mening heeft. En als jij ergens een probleem mee hebt en online zet dan is het ook niet meer dan normaal dat mensen vragen stellen om de situatie duidelijker te krijgen. Meer een geval van wie A zegt moet ook B zeggen. Vind je dat die persoon "zuigt", negeer het dan. Maar ga dan niet, wat dan vaak gebeurd, lopen katten en op de persoon spelen. (weet dus niet of jij dat gedaan hebt maar heb het in diverse topics de laatste dagen zien gebeuren).
Bovendien heeft Bart een prachtig knopje ingebouwd : de foeiknop. Je ziet dan wel dat iemand gepost heeft maar je ziet de post niet meer. Heel rustgevend hoor
stef schreef:vervolgens komt er een bokker vragen naar de bekende weg, "omdat ze probeert mij te begrijpen". Terwijl alles wat ze wil weten gewoon terug te lezen is.
stef schreef:Kyraliam, no offence, maar je draait net een jaartje mee. Bij veel users zit er al jaren frustratie opgekropt waar niks mee gedaan wordt
zigranta schreef:Dat is waar een Stef b.v tegen aan loopt die kunnnen niet uitgesproken worden want dan heb je een waarschuwing te pakken of een ban.
zigranta schreef:Dat is waar een Stef b.v tegen aan loopt die kunnnen niet uitgesproken worden want dan heb je een waarschuwing te pakken of een ban.
slimmerik schreef:zigranta schreef:Dat is waar een Stef b.v tegen aan loopt die kunnnen niet uitgesproken worden want dan heb je een waarschuwing te pakken of een ban.
Dan zal dat wellicht over personen, persoonlijke vetes of ongefundeerde kritiek gaan. Gaat het over personen dan misschien het team pb-en. Maar ook dan geldt: krijg je je zin niet, leg je er dan bij neer en/of ga eens bij jezelf te rade waarom je je er niet bij neer kunt leggen. Je hebt dan imo een serieus probleem.
Het is maar internet en maar een forum. Het is je leven toch zeker niet?
Heino schreef:Maar wat nou als meerdere mensen (zeg maar heel veel) een probleem hebben met dezelfde persoon? Zou de oorzaak dan bij de enkeling liggen of bij de grote groep? Steek je als beheer dan je kop in het zand of ga je op onderzoek uit waarom er zoveel te doen is rondom enkele personen?
slimmerik schreef:Heino schreef:Maar wat nou als meerdere mensen (zeg maar heel veel) een probleem hebben met dezelfde persoon? Zou de oorzaak dan bij de enkeling liggen of bij de grote groep? Steek je als beheer dan je kop in het zand of ga je op onderzoek uit waarom er zoveel te doen is rondom enkele personen?
Wat doe je IRL Heino in dat geval? Laat je ze oppakken door de politie, ga je zorgen dat ze naar een andere stad verhuizen, ga je leugens over ze verzinnen en hits je zo het hele dorp op of negeer je ze gewoon?
stef schreef:Chiqa, het zou heel fijn zijn als je jou meningen eens niet zou ventileren alsof je zelf mod bent. Dat leest echt ontzettend irritant weet je
kyraliam schreef:Ik volg dit nu al een poosje en vind sommige opmerkingen erg amusant!
Ik heb de enquete ingevuld en bij de laaste opmerking aangegeven, dat ik dacht dat Bokt een forum was dat een stukje toe kon voegen aan mijn "paardenleven".
Leuke, interessante, bruikbare weetjes, dicussies met gelijkgezinden, nieuws uit de "grote paardenwereld".
Maar in plaats daarvan is het een hoop gekat van mensen op elkaar!
Zet 10 paardenmensen bij elkaar en je hebt 10 verschillende meningen.
Waar blijft het respect voor elkaar, en misschien het luisteren?
Als iemand een berichtje plaatst over haar of zijn kleur zadeldekje vind ik dat grappig, lees ik overheen en zoek een bericht dat me wel interesseert!
Maar ik kat diegene niet af!
Je kunt iemand niet veranderen, en zeker niet via deze site, en als je je mening wilt geven kleedt dit dan een beetje diplomatiek aan! Soms lijkt het wel een politieke oorlog hier!
Blijf jezelf en je mening trouw en probeer naar een ander te luisteren en daar het goede uit te halen, dan wordt het misschien weer gezellig, informatief, lachwekkend enzzzzz
AMEN!
nicole3939 schreef:Je kunt ze wel negeren slimmerik, maar als ze telkens negatief opduiken, dan kan dat voor veel irritaties bij vele bokkers zorgen.
Mijn inziens kan je dan als bokt zorgen dat deze mensen zich gaan gedragen, zodat iedereen weer met veel plezier bokt.Da