Hmm, ik geloof nu serieus dat ik em heb Toch 1x het lijstje opgeschreven en binnen 2 tellen had ik wat....Nu wil ik uiteraard wel een hele grote prijs.
Zijn jullie er dan ook over uit dat alle hoofdletter en kleine letters zo moeten blijven staan? Dus is een hoofdletter een hoofdletter?
Ik kwam wel een t te kort,maar ik vind dat jullie die over het hoofd gezien hebben ( of ik kan niet tellen)Op 32 maart roert het boktteam haar paardenstaart
Kanelly schreef:Ik kwam wel een t te kort,maar ik vind dat jullie die over het hoofd gezien hebben ( of ik kan niet tellen)Op 32 maart roert het boktteam haar paardenstaartDat zou best eens kunnen...
Ik had tot nu toe '32 maart roert het boktteam haar staart' alleen bleef ik steken op die missende t...
dan houd ik iig een r,u en n over volgens mij... en de S (en idd t)heb ik niet, maar wellicht is die nog niet gevonden...
Al die :h:'s tellen als een T Zo en nu kap ik met puzzelen, krijg visite.Bart, die bloemen, bonbons en die nacht met Tyrese Gibson ontvang ik graag van je.Adresgegevens zijn per pb verkrijgbaar.
Maar als je kijkt bij wiki en bij moderaters, dan krijg je alles en iedereen. Maar ik wil jullie ook niet van de wijs brengen
Fiffill schreef:Kanelly schreef:Ik kwam wel een t te kort,maar ik vind dat jullie die over het hoofd gezien hebben ( of ik kan niet tellen)Op 32 maart roert het boktteam haar paardenstaartDat zou best eens kunnen... Dan heb ik een N en R teveel en een T tekort