Maar zonder zwartjes hebben die oranjetjes wel weer heel veel werk om de groentjes op de vingers te typen, en die paarsmiepen om dat te verslaan.
Leonoor schreef:Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......Dan heb je morgen ook geen lol van je grap
Leonoor schreef:Mas schreef:Groentjes+banknop= geen zwartjes meer Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......oee dat zou ik zo laf vinden he ons geniale plan dwarsbomen. Ach anders gebeurt het wel op 2 april
trekpaardluf schreef:he mensen, ik ga ook slapen! ik kom morgen zeer vroeg nog wel even wee langs! heb er vet veel zin in Trustenn jij ook tot morgen
Butterfly schreef:Leonoor schreef:Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......Dan heb je morgen ook geen lol van je grap Morgen is dit groentje nauwelijks online en daarbij, welke grap?
trekpaardluf schreef:Jaaa maar als zij alle Zwartjes bannen, hoe kunnen ze dan hun eigen 1 april grap nog uitvoeren??? XDNiet whahaha
trekpaardluf schreef:Jaaa maar als zij alle Zwartjes bannen, hoe kunnen ze dan hun eigen 1 april grap nog uitvoeren??? XDNIET!
Leonoor schreef:Butterfly schreef:Dan heb je morgen ook geen lol van je grap Morgen is dit groentje nauwelijks online en daarbij, welke grap?Die éne uit de PB
Leonoor schreef:Morgen is dit groentje nauwelijks online en daarbij, welke grap?Geen grap? Prima, zwartjes domineren Bokt!
Volgens mij is het nooit eerder gebeurd dat er twee opeenvolgende topics op FZ net zo snel liepen als een normaal HK topic...Hoewel... hooguit in de tijd rondom RK
Marijee schreef:Doe nou niet zo ontwetend Leonoor, iedereen weet dat jullie modjes wat bekokstofen! Sorry, zal wel komen omdat ik vrij nieuw ben in het team, maar ik heb werkelijk geen melding gekregen van een 1 april grap door de teamies
Rock schreef:Volgens mij is het nooit eerder gebeurd dat er twee opeenvolgende topics op FZ net zo snel liepen als een normaal HK topic...Hoewel... hooguit in de tijd rondom RKDie tijd heb ik dus ff gemist, maar dit gaat inderdaad wel heel hard!
Leonoor schreef:Marijee schreef:Doe nou niet zo ontwetend Leonoor, iedereen weet dat jullie modjes wat bekokstofen! Sorry, zal wel komen omdat ik vrij nieuw ben in het team, maar ik heb werkelijk geen melding gekregen van een 1 april grap door de teamies AaaaaaaaahhhhWil je met ons meedoen dan?