Daarom kan je maar beter niet laten merken dat je met gebande mensen bevriend ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
potverdikkie schreef:En daarbij lees ik in dit topic dat bepaalde mods berichten gewoon openbaar zetten.
Iemand die een OW krijgt, krijgt dit via PB, en ik lees toch duidelijk in dit topic van mods dat ze vertellen waarom iemand een OW kreeg.
Of te wel............ waar ligt de grens nu eigenlijk?
runningkawa schreef:Ik ken het voorval van potverdikkie niet, ga ik dus niets over zeggen.
Maar ik kan me wel opwinden over de tip, zet iemand op foei... ik mag ondertussen hopen dat het duidelijk is geworden bij het modteam dat de foei knop niet werkt.
Uitleg waarom niet heb ik ondertussen genoeg gegeven...ga ik niet nogmaals doen.
Maar bij zo'n opmerking moet ik mijn broekriem toch heel strak aantrekken..anders zakt ie toch echt af...
ShannaY schreef:Wie stelt die mods eigenlijk aan? Zijn dat Bokkers zelf, of dan weer andere mods?
daniella74 schreef:Temmen is voor "vergissingen" van users een prima systeem, bij iets te ongenuanceerde reacties etc. Als het echt een aanval wordt richting een persoon dan werkt het gewoon niet, dan zijn er gewoon hardere maatregelen nodig.
Maya schreef:Kun je hier enige uitleg over geven? Ik snap je namelijk niet. TEM'en is namelijk alleen een systeem om de mods ergens op te wijzen, geen strafmaatregel oid. Bij een aanval richting een persoon, kijken de mods sowieso nog naar het gehele topic voor de situatie waardoor die persoon tot die aanval is gekomen, en dan nemen we ook andere reacties mee indien die aangesproken dienen te worden maar waar niet op ge-TEM'd is. Imo zijn we dan vrij volledig bezig met uit te zoeken.