Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 


en dta vind ik een super suggestie.
Ik gebruik een specifiek voorbeeld van twee gebruikers die ruzie hebben en waarop Y drie keer is aangespoken voordat ie een OW krijgt. Als ik RunningKawa bedoel, dan zeg ik RunningKawa en niet gebruiker Y. Ik heb geen zin om na te zoeken of jij ooit drie keer bent aangesproken voordat je een OW kreeg voor een ruzie met een gebruiker: excuses dat ik niet een nog algemener voorbeeld heb gebruikt, maar ik kon er zo snel geen verzinnen. 

Lielle schreef:maar gebruikers hebben (bijna) altijd gelijk want OW's, slotjes, UNs e.d, zijn onterecht.



Lielle schreef:Ik stel me graag ter bechikking."Idee! Volgende keer in het BBB: 10 vragen aan een gebruiker"
Citaat:Ik snap werkelijk de ophef niet zo, maar kennelijk is het belangrijk dat mods hun fouten toegeven (eens) maar gebruikers hebben (bijna) altijd gelijk want OW's, slotjes, UNs e.d, zijn onterecht.


RobvdPK schreef:Niks verkeerd mee, maar geef dat dan ook een keer eerlijk toe,
in plaats van grote woorden te verkopen.
Vanzelfsprekend heb ik het topic gelijk teruggeplaatst, mijn excuses aangeboden en de sturende pb ingetrokken.Lielle schreef:In jouw ogen is het een fout, in de mijne bijvoorbeeld niet.
Citaat:Het draait om de inschatting, en dat kan verschillen tussen de mensen onderling.


RobvdPK schreef:Citaat:Het draait om de inschatting, en dat kan verschillen tussen de mensen onderling.
klopt. Mee eens. Maar als de helft van de mensen die in het topic actief waren
op hun achterbenen staan, mpet je dan als mod niet een keer kritisch je eigen acties bekijken ?
Rob