Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Nou dat het vandaag Valentijn is, kan ik mij ook herinneren dat er een keer een ludieke actie is geweest tussen de vele vrouwen van bokt en een technisch forum met veel mannen. Als ik het mezelf goed herinner, zijn daar zelfs relaties uit voortgekomenMaar geen idee meer hoe dat nou precies zat.
Tallie1979 schreef:Nou dat het vandaag Valentijn is, kan ik mij ook herinneren dat er een keer een ludieke actie is geweest tussen de vele vrouwen van bokt en een technisch forum met veel mannen. Als ik het mezelf goed herinner, zijn daar zelfs relaties uit voortgekomenMaar geen idee meer hoe dat nou precies zat.
Iris82 schreef:Earth schreef:Jaa ik las het maar ik dacht, als we nou allemaal aan haar hoofd zeuren, misschien komt ze dan terug
Ja exact, al is het alleen maar voor een HK topic. Of voor een reünie.
Wat ik vooral ook mis (maar ik denk dat de mods het absoluut niet missen) zijn de enorme discussies op FA.
Cassidy, Sarabande, Arie53, de Professor, Karel de Lange, Ceasario, JoostvanGestel, CJG12, KahluaB, Sammie en ik kan wel doorgaan...
Dit is toch gewoon genieten:
[FA] KWPN,nieuwe fokwaarden-nieuwe toppers
Ik lees echt graag die topics terug.
Ibbel schreef:Tallie1979 schreef:Nou dat het vandaag Valentijn is, kan ik mij ook herinneren dat er een keer een ludieke actie is geweest tussen de vele vrouwen van bokt en een technisch forum met veel mannen. Als ik het mezelf goed herinner, zijn daar zelfs relaties uit voortgekomenMaar geen idee meer hoe dat nou precies zat.
Was een 1 aprilgrap![]()
Waarvan iedereen dacht dat het onzin was, en toen bleek er een 'echt' 'hybrideforum' te zijn tussen Tweakers en Bokt. Was, als ik het me goed herinner, ondergebracht op Tweakers.
Het forum is nog een tijdje in de lucht gebleven na 1 april ook.
_San87_ schreef:Tallie1979 schreef:Nou dat het vandaag Valentijn is, kan ik mij ook herinneren dat er een keer een ludieke actie is geweest tussen de vele vrouwen van bokt en een technisch forum met veel mannen. Als ik het mezelf goed herinner, zijn daar zelfs relaties uit voortgekomenMaar geen idee meer hoe dat nou precies zat.
Bits & Bytes geloof ik, dat was wel een succes. Of Biks & Bytes, weet t niet meer.
Eik schreef:Maar ik kan mij ook herinneren dat er zeer jonge bokkers waren die erg onfatsoenlijke verzoeken kregen via pb van tweakers.