Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:37

Oh, nu zie ik 't. :j

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:54

Ik snap echt wel dat sommige heel veel inkomen missen,
maar waar hebben wij het nu over zeg... :roll: De mod die de aanpassing heeft gemaakt in dat topic is niet eens mod van een EA onderdeel.... Je kan ook van ALLES een olifant maken hoor, ik vind dat sommige wel kinderachtig bezig zijn nu... maar dat zal wel aan mij liggen denk ik :+

Ik kan jullie in ieder geval melden dat mijn verkochte artikelen na een kleine daling weer helemaal op de oude aantallen zit :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:07

Wat probeer je nou te melden? :P

Wij weten ook wel dat Bart geen EA mod is maar wel de beheerder. En als jij er geen problemen mee hebt dan ben je blijkbaar 1 van de weinigen, getuige dit topic ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:11

Robynn schreef:
Ik snap echt wel dat sommige heel veel inkomen missen,
maar waar hebben wij het nu over zeg... :roll: De mod die de aanpassing heeft gemaakt in dat topic is niet eens mod van een EA onderdeel.... Je kan ook van ALLES een olifant maken hoor, ik vind dat sommige wel kinderachtig bezig zijn nu... maar dat zal wel aan mij liggen denk ik :+

Ik kan jullie in ieder geval melden dat mijn verkochte artikelen na een kleine daling weer helemaal op de oude aantallen zit :j

Doel jij dan op je kettingen? misschien ligt dat anders.. Die zijn (denk ik) veel minder gevoelig voor impuls aankopen. Terwijl dekjes, hoofdstellen, peesjes enz. Daar veeeel gevoeliger voor zijn denk ik

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:33

Dat denk ik ook wel :j

Ik doelde meer op posten zoals een paar pagina's terug dat iedereen maar op moet houden met topics openen in EA en het verwijt dat een Mod van een heel ander deel van Bokt genoeg tijd had om een woord of letter aan te passen. Het heeft imo echt geen nut :n
Dus mijn opmerking over kinderachtig zijn waren alleen voor enkele posts van toepassing ;)

Tuurlijk geloof ik dat er heel veel CO gebruikers zijn die heel veel geld mislopen nu :j

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:55

Ik moet zeggen dat normaal toch altijd wel reacties krijg, toch weer een advertentie geplaatst in CO en nee hoor helemaal NIKS NADA NOPPES :( ja een enkele pb die al voor ik m kon openen verwijderd was door de verzender

Komt me onderhand de strot uit dat er gewoon NIET geluisterd wordt naar de klachten van velen gebruikers die op CO topics plaatsten. En waar zijn ze ineens gebleven, durven ze hun gezicht niet meer te laten zien???

@ Robynn, of jij denkt er te licht over dat kan ook. Er wordt hier niet van een musi een olifant gemaakt, het is een serieus probleem geworden de huidige aanpassingen voor zowel verkoper als koper (die zijn het topic daardoor steeds kwijt)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:24

Hier ook NOPPES, na het spuugzat te zijn om totaal geen reacties te krijgen en dus niks te verkopen heb ik een aantal weken geen advertentie gezet. Van de week gedacht: laat ik het maar weer eens proberen. Een leuke actie van Uvex helmen erop gezet, maar nee hoor helemaal niks geen reactie of wat dan ook.
Ik ben het ook best wel zat, en vind het vooral zonde dat zoiets leuks om zeep geholpen is.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:32

Het allervervelendste vind ik nog dat updates plaatsen in je topic geen zin heeft omdat ze niet bij de berichten van de ander verschijnen en ook niet kúnnen verschijnen.

Maak dan een mogelijkheid van een stipje ofzo.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:41

Stipje is wel mogelijk. Maar dan moeten mensen wel kijken, en dat doen ze niet meer Ze vertrouwen de mogelijkheid om te kopen niet meer.

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:11

stipje kan al een behoorlijke tijd wel.. maar ik snap iedereen hier wel..

Ik zet ook niks meer op bokt.. en als ik dan kijk bij dingen en ik wil graag wat dan bedenk ik me wel weer omdat je niet kan zien hoeveel iemand bied e.d

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:57

Stipje kan niet, heb ik al meermaals geprobeerd. Als je klikt krijg je wel een stip te zien, maar als je dan klikt op eigen berichten staat het topic toch niet in de lijst.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:00

RhealLover schreef:
@ Robynn, of jij denkt er te licht over dat kan ook. Er wordt hier niet van een musi een olifant gemaakt, het is een serieus probleem geworden de huidige aanpassingen voor zowel verkoper als koper (die zijn het topic daardoor steeds kwijt)

En wat helpt het dan om iedereen maar bij elkaar te trommelen om geen topics meer te plaatsen in EA?
Of om over een andere Mod te mopperen dat "die waarschijnlijk te veel tijd over heeft"?
Want daar sloegen mijn post namelijk op, ik heb het niet gehad over de klachen van de gebruikers ;)

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:02

Gini schreef:
Stipje kan niet, heb ik al meermaals geprobeerd. Als je klikt krijg je wel een stip te zien, maar als je dan klikt op eigen berichten staat het topic toch niet in de lijst.

Bij mij lukt het nog gewoon.. :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:10

Huh? Bij mij echt niet. Ik heb het dan wel over het subforum Te Koop: Alles voor Paarden.

Edit: bij Commercieel lukt het gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:14

Ook ik vind dat EA 'verpest' is doordat niemand meer reacties kan plaatsen.

Niet alleen om te verkopen, maar óók om te kopen. Ik reageer veel liever in een topic. Als ik daarvoor een pb moet sturen heb ik al snel zoiets van 'laat maar'. En dan reageer ik dus ook niet. Zoals héél veel anderen ook.

Het is echt irritant en totaal geen verbetering, sorry..

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:36

Gini schreef:
Huh? Bij mij echt niet. Ik heb het dan wel over het subforum Te Koop: Alles voor Paarden.

Edit: bij Commercieel lukt het gewoon.

Oh dat weet ik zo niet :P (geen eigen paard + geen spullen nodig hihi)

maar als ze dat nu zo wie zo eerst invoeren dat je zo wie zo bij elk een stipje kan zetten.. :)

edit: die doet het bij mij ook gewoon... alleen komt inderdaad dit topic wel als 1e te staan..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 01:20

Hij staat er wel, maar omdat er niet op gereageerd word staat ie bij mij al snel een heel eind naar beneden. Moet je wel onthouden dat je het wilde hebben en dat je het gevinkt hebt.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 16:03

We zijn al half mei, waar is die statistiek???? Bart? Bahaaart???

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 10:21

Ik moet ook zeggen dat ik het geen verbetering vind dat er niet meer 'transparant' geboden kan worden.
Onoverzichtelijk voor zowel de aanbieder als de afnemers.

Misschien wordt marktplaats gemakkelijker om je spullen kwijt te raken.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 10:24

Ik moet zeggen dat ik alleen nog maar via marktplaats verkoop en sinds de wijzigingen nooit meer iets via bokt heb gekocht. Het kan net zo goed gesloten worden... Dit werkt echt totaal niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:01

Haf_Kadans schreef:
Ik moet zeggen dat ik alleen nog maar via marktplaats verkoop en sinds de wijzigingen nooit meer iets via bokt heb gekocht. Het kan net zo goed gesloten worden... Dit werkt echt totaal niet.

Mee eens. Kan het niet gewoon terug gedraaid worden tot het nieuwe systeem is? Het lijkt me vrij duidelijk dat dit gewoon NIET werkt en alleen maar tot ontevredenheid leidt. :7 Op deze manier kun je het hele EA gedeelte gewoon beter verwijderen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-05-11 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:03

ik vind het ook vooral vreemd dat er helemaal geen reactie van de beheerders meer komt..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:16

Ik ben er vrij zeker van dat er niets meer zal veranderen tot het nieuwe systeem.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:16

ik kocht ook best wel veel spullen ,maar nu niet meer..vroeg me ook af waarom ..maar denk inderdaad dat het te maken heeft met "laat maar" en betrouwbaarheid speelt ook mee..

van mij mag het ook wel weer veranderen naar hoe het was,nu kijk ik der nog amper :)

iK wil daar evt ook modde hoor,heb tijd zat :D
Laatst bijgewerkt door Frozen op 17-05-11 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:17

Haf_Kadans schreef:
ik vind het ook vooral vreemd dat er helemaal geen reactie van de beheerders meer komt..

Omdat ze met de konden vol tanden staan en zelf niet meer weten wat ze doen :o dat is allang duidelijk, ze negeren alles wat voorbij komt, bij beetje tegendruk kruipen ze weg.