Als ik jou een *piep* wijf noem, en jij reageert daarop, hoor IK een OW te krijgen, en niet jij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:maar als jij hapt, heb jij een OW, terwijl je enkel voor jezelf op komt, en dat klopt niet.
Lovely schreef:Crypto, dat heeft vaak geen zin, de temmer wordt vaak gevolgd en er is geen bokker die temt omdat die iets heel leuk, gevat, positief of gezellig vindt. Naast die negatieve temknop zou eigenlijk een positieve moeten staan, het is heel jammer dat die er niet is en zo onderhoud je de sfeer van klikken, elkaar erbij lappen en uiteraard trollen.
Echwel schreef:Maar wat gij niet wil dat u geschiedt doet dat dan ook een ander niet..
Je moet wel achter je woorden staan en niet alleen hier maar overal, dat maakt je tot een mens...
stef schreef:maar t punt: Is iemand kritisch, eerlijk en recht voor zn raap is direct een relschopper? Naar mijn idee niet.
Karl66 schreef:Bokt zou wat dat betreft echt een stuk prettiger worden, als mensen eens een keer eerlijk naar hun eigen gedrag durfden te kijken.
Karl66 schreef:Mods zijn ook maar mensen en ze moeten op basis van de berichten op Bokt een inschatting maken van wat er speelt. Natuurlijk wordt er dan wel eens een fout gemaakt en die worden dan direct door de mods of via de BZC teruggedraaid. Maar dat soort situaties zijn echt de uitzondering en niet de regel. In de tijd dat ik mod ben geweest, is dat (wat ik mij kan herinneren) echt maar een keer of twee, drie voorgekomen.
Bokt zou wat dat betreft echt een stuk prettiger worden, als mensen eens een keer eerlijk naar hun eigen gedrag durfden te kijken.
Edit: Sonja, ik denk dat dat witte voetjes halen heel erg tegenvalt, dat lukt je niet bij een team van vijftig mensen, die bepaald gedrag allemaal heel anders beleven. Bij één of twee mods een wit voetje halen heeft niet zoveel zin. Als die daarnaar reageren achter de schermen, worden die echt wel teruggefloten door de andere mods.
Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik de andere kant van de mods ken en ik weet dat er wel tegen dat gezuig opgetreden wordt en dat er regelmatig PB-contact is over bepaald gedrag, waar wij ook niet blij van worden. Alleen zie je dat voor de schermen niet. En dat is ook niet nodig, Bokt hoeft niet te weten wat de mods met individuele bokkers bespreken.
Krips schreef:Je kunt je mening ook zo formuleren dat het voor een ander niet beledigend is. Dat is vaak het hele punt. Pas was daar ook al een topic over. Omdat het allemaal via internet is lijken een heleboel grenzen niet meer te bestaan. Het respect is ver te zoeken. En alles is ook makkelijk te roepen zonder dat je iemand hoeft aan te kijken. Maar dat wil niet zeggen dat wat je post geen consequentie heeft. Er zit ook iemand achter de andere kant van de computer. In sommige gevallen krijgt de TS zoveel over zich heen, dat vind ik gewoon niet meer normaal. Wat voor effect heeft dat op de TS?
kyraliam schreef:Maar waarom iemand afzeiken omdat diegene gewoon zijn/haar mening geeft?
Vrijheid van meningsuiting???????