Iris82 schreef:Butterfly schreef:Je vergeet erbij te zeggen dat wij dus in de meerderheid zijn Maar ik ben sterker! Ook alleen maar omdat je connecties hebt
trekpaardluf schreef:ja en uhhh nog 56 blz.. dan komen we aan ons nieuw topic..In dit tempo gaan we dat wel redden
Iris82 schreef:Butterfly schreef:Je vergeet erbij te zeggen dat wij dus in de meerderheid zijn Maar ik ben sterker! en knapper
Mas schreef:Groentjes+banknop= geen zwartjes meer Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......
Leonoor schreef:Mas schreef:Groentjes+banknop= geen zwartjes meer Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......En DIE knop bestaat NIET.
Leonoor schreef:Zonder rode, groene, blauwe, paarse en oranje geheel geen bokt Maar vergeet niet, wij bokkers zijn eigenlijk het hoofdingredient van bokt, zonder ons geen goedlopend bekend bokt!
Bedankt voor de PM!Het is me nu helemaal duidelijk Ga het ook zeker niet op het modjesforum plaatsen hoor, zoiets zou ik nooit doen
Bellatrix schreef:Mas schreef:Groentjes+banknop= geen zwartjes meer Succes met ALLE zwartjes bannen. oranje wil wel helpen hoor, als het nodig is..
dat is toch die grote rode bovenaan de modpagina? Dat weet ik ook nog wel, in mijn modtijd ben ik ook regelmatig in de verleiding gekomen.
Leonoor schreef:Mas schreef:Groentjes+banknop= geen zwartjes meer Met die speciale knop toch? Alle gebruikers in 1 keer geband? Die heb ik altijd al een keer willen proberen, 1 keertje maar.......Die magische knop idd Van mij mag je die proberen, het is er een mooie avond voor