Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Dan misschien wel een zinvolle tip: Wat denken de mods ervan dat iedereen (indien gewenst) tenminste 1 moderator mag noemen waardoor zij niet beoordeeld wordt bij het uitdelen van een OW. En of het al of niet behandelen van hun TEM?
Maya schreef:slimmerik schreef:Maya schreef geloof ik al dat een mod die bij iemand in het HK post die persoon geen OW mag geven maar dat gebeurd echt wel. Dus waarom niet zelf aangeven dat bv één mod niet mag beoordelen?
Toch is dat in principe niet de bedoeling. Mocht dat bij een bepaalde OW toch gebeurd zijn voor jouw gevoel, dan kun je dat natuurlijk altijd aankaarten
Maya schreef:@ [***], misschien in de toekomst dan aanvinken dat je graag op de hoogte gehouden wordt?Ik weet verder niet wie de TEM's op dit topic heeft afgehandeld, ik discussieer hier mee, dus bemoei me daar verder niet mee.
Eline schreef:Ik heb dat toen besproken met de mod in kwestie en mod X houd zich nu buiten zaken met gebruiker Y.
Karl66 schreef:Op het moment dat je ziet dat een topic uit de hand loopt, dan is het verstandig om even een PB te sturen naar een mod die online is. We zijn nou eenmaal niet de hele tijd alleen maar met de temlijst bezig en als je pech hebt, kan het een halve dag duren voor een tem gezien wordt. Maar als je een PB stuurt, dan zijn we gelijk op de hoogte dat er een topic is waar met spoed naar gekeken moet worden.
Barbara_m schreef:Ik vind het juist wel goed dat de gebruikers de mods op de hoogte kunnen brengen via tems of een Pb.
Bokt is zo groot dat de mods daar onze hulp best weleens bij kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld bij schaduwaccounts. Als je kijkt hoeveel leden er zijn, de mods kunnen heus niet bij houden wie er ongevraagd een SA aanmaakt.
Barbara_m schreef:Ik vind het juist wel goed dat de gebruikers de mods op de hoogte kunnen brengen via tems of een Pb.
Bokt is zo groot dat de mods daar onze hulp best weleens bij kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld bij schaduwaccounts. Als je kijkt hoeveel leden er zijn, de mods kunnen heus niet bij houden wie er ongevraagd een SA aanmaakt.
Karl66 schreef:individuele zaken worden niet in een openbaar topic besproken. Daarvoor kan je contact opnemen met de mods.