Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:SaskiaKur:
Fictief voorbeeld, wij geven BokkerY een OW voor het uitvechten van een vete met bokkerX. BokkerY is al één keer gewaarschuwd door middel van een groene opmerking en heeft al twee pb's met 'Kappen nou!' gehad van een mod. Als BokkerX zich dan meld in dit topid met de mededeling dat mods veel te snel OW's uitdelen!!! En daarbij niet vermeldt dat hij al drie waarschuwingen gehad heeft voor de OW kwam noem ik dat 'verdedigen'. Maar dat doen we dus niet omdat het een individueel geval is.
stef schreef:vroeger kreeg je trouwens met een dergelijk accefietje als het op slot gooien van mijn topic nog een sturende pb, dan kon je eventueel in een ander topic verder, en zakte het "foute" topic gewoon weg..
[edit] ik klik op actieve onderwerpen en het eerste wat ik zie is help ik kan niet meer tegen tampons...
Sorry hoor, fancy en yes hebben vast ook wel een forum, dergelijke vragen hebben niks op bokt te zoeken. Bokt is een PAARDEN (van die behaarde dingen met 4 benen, een hoofd en een staart die hinniken weet je wel?) forum!
Lielle schreef:in jouw ogen misschien stef, eerlijk gezegd vind ik dat die discussie beter op een plek gevoerd kan worden. En van de mond snoeren lijkt me al helemaal geen sprake, je kunt hier toch uitgebreid je zegje doen?
SaskiaKur schreef:Lielle schreef:in jouw ogen misschien stef, eerlijk gezegd vind ik dat die discussie beter op een plek gevoerd kan worden. En van de mond snoeren lijkt me al helemaal geen sprake, je kunt hier toch uitgebreid je zegje doen?
Ze kon dat blijkbaar niet in het vorige topic doen, omdat het o.a. een slotje kreeg.
Citaat:en ik zou heel graag serieuze onderbouwde reacties willen hebben
Lielle schreef:ja, met de verwijzing naar dit topic.
Citaat:in jouw ogen misschien stef, eerlijk gezegd vind ik dat die discussie beter op een plek gevoerd kan worden. En van de mond snoeren lijkt me al helemaal geen sprake, je kunt hier toch uitgebreid je zegje doen?
runningkawa schreef:Citaat:en ik zou heel graag serieuze onderbouwde reacties willen hebben
Deze zin viel me in een ander topic op...het is voortaan erg dat je daarom moet smeken omdat er zoveel kul antwoorden gegeven worden.
Wat is nu een discussie forum zonder argumenten?
Toch zie je veel zonder, dingen als amen, vindt ik ook, of zomaar wat losse flodders die al 3 pagina's eerder beantwoord zijn.
stef schreef:vind het toch wel (weer) opvallend dat ik pb's krijg met mensen die het met me eens zijn en niet snappen waarom het topic gesloten is. Het ging er in dat topic heel anders aan toe, er was een normale discussie aan de gang, toonzetting was normaal, er was dus niks aan de hand.
Dan wordt je voor verbeteringen (waar het niet eens zo zeer om ging) verwezen en ver hiernaartoe verwezen, je kan gelijk niks meer, want bam, het zit op slot.
En ja, tuurlijk, als het een crosspost is, logisch. Als het uit de klauw loopt, logisch!
Alleen hier mis ik de logica echt.
Lielle. ik kan hier idd mijn zegje doen, op een ander vlak, nogmaals, want dit is een ander topic, met een totaal andere insteek
Lielle schreef:ik zie het verschil in insteek niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen want ik krijg geen talloze PB's.
Ik denk dat er veel verbeterd kan worden aan bokt, maar ik vind de negatieve ondertoon naar de mnods die ik hier vaak lees, werkelijk stuitend. OWs en bans zijn - bijna - altijd onterecht en slotjes slaan olok nergens op. Ik zeg absoluut niet dat mods nooit een fout maken, maar ik zie daar wel de bereidheid om naar het eigen functioneren kritisch te kijken en dat mis ik enorm bij een hoop bokkers.
Lielle schreef:ik zie het verschil in insteek niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen want ik krijg geen talloze PB's.
Ik denk dat er veel verbeterd kan worden aan bokt, maar ik vind de negatieve ondertoon naar de mnods die ik hier vaak lees, werkelijk stuitend. OWs en bans zijn - bijna - altijd onterecht en slotjes slaan olok nergens op. Ik zeg absoluut niet dat mods nooit een fout maken, maar ik zie daar wel de bereidheid om naar het eigen functioneren kritisch te kijken en dat mis ik enorm bij een hoop bokkers.
runningkawa schreef:Bijv een bericht van danae, iemand die nog nooit tersprake is geweest krijgt hup een OW, had ook wel een sturende pb kunnen zijn.
Nu komt ze niet meer.
Iemand die nooit afgaf op beleid enz wordt gewoon zo hard gepakt dat de zin in bokken over is.
Is dat nu nodig?
Dus ik bemerk wel een verandering..en of we daar blij mee moeten zjn?