Alane schreef:wat we er toch niet voor over hebben om iets te krijgen......ja verschrikkelijk!mijn moeder lagt me al de hele dag uit
guanacotje"][quote="Tallie1979 schreef:Ik knipper 1x met mijn ogen en switch van pagina en er staan er weer 3 bij..Verslaafden jah idd,ging even boven wat te eten halen,staan er weer 2 pagina's bijfoei [/quote]Nou ik was er een middag niet en gelijk al 20 blz erbij! En ik maar denken dat het tijdens de pittige discussies op FA snel gaat......
Ik heb morgen proefwerkweek. Bárt, heb medelijden avec-moi. Ik moet morgen een scheiukunde proefwerk maken dat bepaald of ik over ga of niet...
Quest schreef:Ik denk dat er een berichtje komt, BEDANKT VOOR DE LEUKE DAG!houdoe en bedankt olé olé.....
Alane schreef:wat we er toch niet voor over hebben om iets te krijgen......hebbe hebbe hebbe.... hoezo nederlands?
BaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartNu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu !!!ik eb het gevoel dat mijn bericht verwijdert zal worden door een moddie
Elfie schreef:Iemand heeft hier de dag van zijn leven gehad...Ach volgens mij hebben we allemaal wel een gezellige dag zo in dit topic
coydog schreef:Misschien verwijderd hij wel het hele topicneeee wat moet ik dan gaan doenhoezo verslaafd
BART !!! BAAAAHAAART!!!! ik zeg het nu nog één keer:Geef die dekjes nou eens weg!!!! (en bandages he?)
Waterkippie"][quote="Tanneke schreef:Bart is online, zal hij nu de namen vermelden bart is al bijna de hele tijd online [/quote]Sorry, ik zag het net pas
Quest schreef:Zal hij nu ook alle berichten bewaren?Hahaha, ja en hij gaat ze uitprinten en in boekvorm uitgeven!!!