_San87_ schreef:prompter schreef:Wie ik ook mis is Oomens. Ook altijd zo lekker nuchter en recht voor zijn raap. Ook geband helaas.
Oh echt, niks van meegekregen.
Ik ook niet. Waarom was de ban? Is het een tijdelijke?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Ik was voornemens hier niet te reageren want hoewel ik al langer op bokt zit dan mijn account doet vermoeden, ben ik geen bokker van het eerste uur en wilde ik de ruimte aan jullie laten.
Maar nu Juval het benoemt als 'reünie' post ik toch mijn knagende vraag: weet iemand wat er met Avalanche is gebeurd? Mega actieve bokker, tot het halverwege vorig jaar ineens stil werd. Ik zie in de laatste berichten ook niks over een aanstaand vertrek ofzo en de PB die ik een paar weken geleden stuurde staat nog steeds op ongelezen. Iemand enig idee?
Daarna kruip ik weer onder de meeleessteen hoor, super leuk om het plezier wat van alle herinneringen af spat te lezen
prompter schreef:Balou_k schreef:Avalanche heeft zijn paarden verkocht, volgens mij ging dat lichamelijk niet meer.
Heb jij de goede voor? Avalanche was toch een vrouw met maar 1 paard?
Charaz schreef:Avalanche is met het zwarte paard en de zorro foto?
Earth schreef:Jaa ik las het maar ik dacht, als we nou allemaal aan haar hoofd zeuren, misschien komt ze dan terug
Cinnepin schreef:Volgens mij niet genoemd nog, maar volgens mij heette de bokker waar ik het over heb Bianca. Zij reed op haar oudere verzorgpaard buiten en die kreeg een hartstilstand ofzo? Paard zakte in elkaar en zij viel er onder en overleed ook uiteindelijk. Weten jullie welk topic ik bedoel?