Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rea schreef:Feria, het zou mooi zijn moest je enig respect voor de mening van anderen kunnen opbrengen.
Je komt dit topic ingewalst, begint wat af te geven op reacties die niet stroken met de jouwe, om vervolgens te stellen dat de postende bokkers in dit topic deels puberaal gedrag vertonen of zelf kleutergedrag vertonen en daardoor zo behandeld worden.
Waar is de verdraagzaamheid naartoe ? Als je je niet kan vinden in deze discussie en er geen opbouwende kritiek aan kan toevoegen, lijkt het me raadzaam dat je het topic niet komt "bevuilen" met kleinerende opmerkingen.
Ik hoop op mijn beurt dan weer dat ik geen sturende PB krijg voor deze 'terechtwijzing', maar het ergert me mateloos dat mensen die het oneens zijn met de vraagstelling in dit topic, keer op keer proberen de boel in het belachelijke te trekken.
Hopen zij daarmee een slotje uit te lokken ?
Of zie ik weer spoken ?
*kruip alvast onder mijn dekentje, alvorens PPG me weer de stuipen op het lijf jaagt*
EDIT : de verdraagzaamheid is toch wel een groot issue, denk ik. Zie bovenstaande en zie het "naar de juf rennen gedrag"
papagroom schreef:ach....naar mijn mening,moet iemand die uitdeelt ook kunnen inkasseren
Shadow0 schreef:Wonderlijk, waarom zou jij anderen de mond moeten snoeren? Wat jij eigenlijk zegt is dat jij vrij spel wilt? Ik zou zeggen: leef je spitsvondigheden uit per pb. Als je de topics maar een beetje in hun waarde laat.
Anne_GTI schreef:Shadow0 schreef:Wonderlijk, waarom zou jij anderen de mond moeten snoeren? Wat jij eigenlijk zegt is dat jij vrij spel wilt? Ik zou zeggen: leef je spitsvondigheden uit per pb. Als je de topics maar een beetje in hun waarde laat.
Maar je mag niet refereren aan de boktnaam in je post want zelfs dat wordt al gezien als een persoonlijke aanval.
Ik werd aangesproken omdat ik serieus in een stuip had gelegen om een post van iemand met XXX>>><3 in zijn boktnaam die heel plezant commentaar gaf op een amazone die normaal parcoursen rijdt van 1.30 en en hoger en haar ging waarschuwen dat een vast hindernis van 90 cm wel heel gevaarlijk was.
Mijn commentaar was dat het niet nodig was om zich daar zorgen over te maken en dat het in combinatie met haar boktnaam wel heel schattig overkwam. En daar krijg je dan een hulk voor.... IMO onterecht. Maar toch blijft het beheer bij zijn standpunt dat zelfs dit al als een persoonlijke aanval gezien moet worden en dat is wat MIJ gigantisch tegen staat. Dan houd je dus azijnpissers over die continue hetzelfde plaatje afdraaien en de ene quote na de andere van een bekende goeroe. Of nog erger, ze roepen zichzelf uit tot goeroe en krijgen allerlei fans hier op bokt. Heb niet het lef om commentaar op de goeroe te hebben want de volgers temmen vervolgens iedere post waar maar een lettertje verkeerd in staat.
Een reeds opgestapte bokker had heel lang het onderschrift "all animals are equal, but some are more equal than others" En dat is wat de critici hier zo tegen de borst stuit.
Anne_GTI schreef:Shadow0 schreef:Wonderlijk, waarom zou jij anderen de mond moeten snoeren? Wat jij eigenlijk zegt is dat jij vrij spel wilt? Ik zou zeggen: leef je spitsvondigheden uit per pb. Als je de topics maar een beetje in hun waarde laat.
Maar je mag niet refereren aan de boktnaam in je post want zelfs dat wordt al gezien als een persoonlijke aanval.
Ik werd aangesproken omdat ik serieus in een stuip had gelegen om een post van iemand met XXX>>><3 in zijn boktnaam die heel plezant commentaar gaf op een amazone die normaal parcoursen rijdt van 1.30 en en hoger en haar ging waarschuwen dat een vast hindernis van 90 cm wel heel gevaarlijk was.
Mijn commentaar was dat het niet nodig was om zich daar zorgen over te maken en dat het in combinatie met haar boktnaam wel heel schattig overkwam. En daar krijg je dan een hulk voor.... IMO onterecht. Maar toch blijft het beheer bij zijn standpunt dat zelfs dit al als een persoonlijke aanval gezien moet worden en dat is wat MIJ gigantisch tegen staat. Dan houd je dus azijnpissers over die continue hetzelfde plaatje afdraaien en de ene quote na de andere van een bekende goeroe. Of nog erger, ze roepen zichzelf uit tot goeroe en krijgen allerlei fans hier op bokt. Heb niet het lef om commentaar op de goeroe te hebben want de volgers temmen vervolgens iedere post waar maar een lettertje verkeerd in staat.
Een reeds opgestapte bokker had heel lang het onderschrift "all animals are equal, but some are more equal than others" En dat is wat de critici hier zo tegen de borst stuit.
papagroom schreef:@feria....ik geloof dat je mij niet helemaal goed begrijpt.....Ik ben van mening,dat als iemand mij aanvalt,en die vervolgens een goedgemikte humoristische sneer terug ontvangt,geen reden tot miepen heeft....ik heb het met nadruk niet over ruzie zoekerij,en het met opzet op zn kop zetten van een topic.
wat betreft de gast snap ik even niet wat je bedoelt
Asyaa schreef:Slimmerik, puur vanwege het feit dat het hier niet aangehaald wordt betekend niet dat mensen jouw rol zijn vergeten in dat katjes incident, en de hand dat jou boven het hoofd werd gehouden daarna. Zonder het persoonlijk te laten worden zeg ik toch: het spijt me maar jouw pogingen om gebruikers die kritiek hebben op het huidige beleid weg te zetten als azijnpissers kan ik dan ook niet serieus nemen.
Het feit dat er 'zout' gelegd moest worden op het feit dat Falbala haar account niet kon verwijderen voordat dit daadwerkelijk gebeurde geeft aan dat dit topic bestaansrecht heeft, hoe hard sommige personen ook vinden van niet.
Feria schreef:En daar is het bestuur zich hoogst waarschijnlijk ook bewust van.
Citaat:Echter zijn mods ook mensen en geen machines en zal er altijd wel eens verkeerd gemod worden.
Shadow0 schreef:Feria schreef:En daar is het bestuur zich hoogst waarschijnlijk ook bewust van.
Waarom denk je dat? Tot nu toe geeft het team er nooit reactie op, dus ik weet eigenlijk niet of ze zich daar bewust van zijn.Citaat:Echter zijn mods ook mensen en geen machines en zal er altijd wel eens verkeerd gemod worden.
Dat is het standaardexcuus inderdaad. Persoonlijk vind ik dat wat makkelijk - ik heb namelijk echt geen idee of er ook kritisch geevalueerd wordt, en of het team maatregelen heeft om de standaard valkuilen te ontwijken. Ik heb de indruk dat het team erop vertrouwt dat als je maar een boel mensen hebt, dat die verschillende meningen automatisch de minst mogelijke subjectiviteit geven. Ik vind dat niet. Juist in groepen kunnen mensen zich heel makkelijk voegen naar de onbewuste normen... daar moet je op bedacht zijn. Dat vraagt vaak wat meer dan alleen maar een boel individuen die denken dat ze het goed doen.
Feria schreef:Misschien moet je zelf voorstellen doen hoe ze dit kunnen verbeteren?
Citaat:Dus misschien zouden jullie beter een topic openen om ideeen voor het beter modereren te bekomen, zonder het hele team de grond in te boren. Op die manier is het voor het team ook veel aangenamer om eraan mee te werken, zonder modder gooien?