Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 23:13

Tussen het bieden en het in het topic komen zit wel een minuutje... en dat kan net dat laatste minuutje zijn.
Een meeneemprijs heb ik ook wel aan gedacht, maar ze zitten niet tegelijk op bokt en krijgen zo dus geen eerlijke kans (vind ik dan).

Irritant :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 08:35

ship schreef:
CoronaLime schreef:
Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5.

Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken :j
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.

ook ik meld mij wel aan zit toch dagelijks op bokt een paar uur dus dat kan er ook nog wel bij geen punt zolang het maarr terug komt zoals het was vind dit zo vervelend nu had wel 3 dingen verkocht maar niemand kijkt terug in het topic voor eventueel veranderingen je blijft pb's sturen word er gek van.

Ik wil ook wel modden, maar ik neem aan dat je daarvoor 18+ moet zijn?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:08

Ik dacht het wel :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:30

ship schreef:
CoronaLime schreef:

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks

Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken :j
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.

Ik meld me bij deze ook aan:)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:23

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia

En bij deze ook mijn aanmelding. (ik weet dat er erg veel tijd in zal gaan zitten ;-) )

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:25

Wie willen er modden op EA???

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia
7. Veulen84

Als je klaagt moet je mee helpen te verbeteren ook.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 14:32

Zo zo, dat gaat hard. ;) Eventueel wil ik ook wel mod zijn, maar ik weet niet of ik in de toekomst evenveel online kan komen als nu. Dus anderen mogen voor mij, maar ik zet mezelf toch op het lijstje:

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia
7. Veulen84
8. Emytje

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:04

Ook al word ik waarschijnlijk het zoveelste in de rij met klachten waar niet naar geluisterd word, wil ik toch ook even mijn bevindingen meedelen.

Toen het nieuwe systeem in werking werd gebracht zag ik er allereerst geen graten in. Ik schuim nog altijd de topics in Alles voor Paarden af. In het verleden heb ik al heel wat mooie spulletjes kunnen scoren. Wel merkte ik dat ik wat terughoudender was in het bieden. Normaal toetste ik de betrouwbaarheid van de aanbieder aan de hand van de antwoorden op vragen. Ook gevoelsmatig klikte ik eerder actieve onderwerpen aan (met laat ons zeggen toch minstens 5-6 berichten). Goed, dat kan nu niet meer. Verandering is altijd aanpassen, maar daarom niet slecht.
Maar ik merk toch dat ik nu veel minder aantrekkingskracht voel om een product te kopen. Ik browse nog iedere dag door de topics (daarom dat de statjes waarschijnlijk niet meteen terugvallen), maar ik heb gewoon niet meer de drive om dingen te kopen. Eerst dacht ik dat het te wijten was aan het feit dat ik een impulskoper ben: wanneer ik iets heel moois zie wat ik echt wil, koop ik het; ook al heb ik het misschien niet echt nodig. En in topic waar dan nog andere gegadigden zijn voor net dat ene product dat jij ook zo mooi vond, dan vlieg je er al snel op en bied je al eens hoger dan je anders zou doen. Maar het blijft niet daarbij, ook wanneer ik echt naar iets op zoek ben, spreekt bokt mij niet meer aan. Heel actueel: ik ben nu op zoek naar een tweede vliegenmasker, het eerste heb ik van bokt.nl vandaan, dus ik dacht dat ik hier makkelijk voor een tweede zou kunnen kijken. Nu heb ik daarstraks alle topics met vliegenmaskers doorgespit en er stonden er een paar tussen die mij aanspraken, maar ik heb toch niet gereageerd. Gewoon omdat het veilige, vertrouwde weg is. Ik heb nu besloten om morgen in de winkel er maar eentje te halen, iets wat ik anders niet zou doen (ik hou van tweedehands kopen).

Deze bevindingen vond ik zelf heel raar, want ik stond echt open voor het nieuwe systeem. En ik heb er ook geen verklaring voor waarom ik dan niet meer koop. Maar feit is dat het nu echt helemaal niet meer aantrekkelijk is.

Nog een laatste voorbeeld: [EA-CO] Mooie Sidepulls, ook bruin. Normaal had ik hier heel graag aan meegedaan, maar omdat ik niet zie wat de animo is en wat de betrouwbaarheid is, heb ik het maar laten vallen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:22

Gini, bedankt, dit zagen wij dus al van mijlenver aankomen.
Ik pas privé ook in jouw shopprofiel en koop dus ook niks meer. Ik kijk zelfs niet meer want hoe weet je nou of een topic deftig is opgesteld of interessant is of niet? Ik ga niet alles met vage omschrijvingen open klikken pffft.
Wat voor vliegenmasker zoek je trouwens, ik heb er hier nog 1 liggen.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:00

Emytje schreef:
Zo zo, dat gaat hard. ;) Eventueel wil ik ook wel mod zijn, maar ik weet niet of ik in de toekomst evenveel online kan komen als nu. Dus anderen mogen voor mij, maar ik zet mezelf toch op het lijstje:

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia
7. Veulen84
8. Emytje
9. Safiera

Ik wil het ook wel proberen, net als Emytje. Maar dan wel graag weer forumstijl, zoals nu zie ik het modden niet zitten.

Ik heb trouwens mijn eerste ad geplaatst, toch behoorlijk (en serieus) reactie. Helaas is het via pb niet zo overzichtelijk, maar met het oude systeem had ik dat ook wel. Dan ook altijd al pen en papier er bij om afspraken en boktnamen te noteren :j

Maar kopen vind ik ook niet echt leuk meer. Komt overeen met wat Gigi schrijft. Al checkte ik ivm betrouwbaarheid altijd gewoon profiel en iemands overige berichten. Wat nogsteeds een voordeel is boven MP. Maar idd, aan het aantal pagina's was vaak te zien of het interessant was. Aan de vieuws heb je wat dat betreft niks.
Ik kijk het aan en hoop toch wat te verkopen :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:02

Safiera, ik wens je veel succes, maar juich niet te vroeg i.e. vooraleer het geld effectief op je bankrekening staat...

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:23

Ik weet het foxy80, je hebt gelijk. Maar heb al een bezichtiging gepland staan en verder geen onzinboden oid gehad.

Al vaker afhakers meegemaakt, van mij mag het spul ook best een tijd te koop staan, dat is het probleem niet. Vooral specefiekere spullen is het echt wachten tot iemand het toevallig nodig heeft :)

Had eigenlijk gewoon niet zo snel, en al zeker niet zo veel reactie verwacht ivm het nieuwe EA. Alleen dat al stemt me toch positief.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 23:32

Bij mij maken ze ook aldoor afspraken, maar vervolgens zeggen ze af. Echt supervervelend. Hoewel ik ook al 2 serieuze mensen heb gehad, hoor :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:16

_Arwen_ schreef:
Okee, hoe los ik dit op?

Ik heb 2 gegadigden voor een artikel van mij. Ik zou het liefste zeggen: bieden tot [tijd] maar dat kan niet omdat de één van de ander niet weet hoeveel hij geboden heeft.
Ik wil ze ook niet aan het lijntje houden en op een gegeven moment gewoon een beslissing maken. Maar hoe maak ik die eerlijk?

Beiden om hun 'uiterste' bod vragen en dan verkopen aan diegene met t hoogste bod denk ik :))

Anyway, t blijft irritant :+

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:09

Safiera schreef:
Emytje schreef:

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia
7. Veulen84
8. Emytje
9. Safiera

Ik wil het ook wel proberen, net als Emytje. Maar dan wel graag weer forumstijl, zoals nu zie ik het modden niet zitten.

Ik heb trouwens mijn eerste ad geplaatst, toch behoorlijk (en serieus) reactie. Helaas is het via pb niet zo overzichtelijk, maar met het oude systeem had ik dat ook wel. Dan ook altijd al pen en papier er bij om afspraken en boktnamen te noteren :j

Maar kopen vind ik ook niet echt leuk meer. Komt overeen met wat Gigi schrijft. Al checkte ik ivm betrouwbaarheid altijd gewoon profiel en iemands overige berichten. Wat nogsteeds een voordeel is boven MP. Maar idd, aan het aantal pagina's was vaak te zien of het interessant was. Aan de vieuws heb je wat dat betreft niks.
Ik kijk het aan en hoop toch wat te verkopen :j

het modden van iedereen op het lijstje is zeg maar om het oude systeem terug te krijgen ;)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:28

Moderatoropmerking:
2 reacties verwijderd, het is een topic over EA, maar nog geen topic om te handelen.

Ondanks dat ik me de ergernis zeker kan voorstellen kan niemand ijzer met handen breken. Bart is ook maar een mens en techniek is ook maar techniek.
EA heeft al tijden een behoorlijke prioriteit maar er zijn forse tegenslagen geweest waar niemand iets aan kon doen. En liever straks iets dat werkt, dan iets wat eigenlijk nog niet helemaal klaar is. Want als het dan misgaat dan zijn er wellicht erg veel mensen behoorlijk gedupeerd.
Dat het nu ook niet ideaal is; ik denk niet dat je veel mensen vindt die beweren van wel. Maar voor dit moment is het even niet anders, hoe slecht het ook kan uitpakken en hoe niet leuk het dan ook is.

Wat betreft modden: het staat iedereen die serieus wil modden vrij een PB te sturen, als het even kan met een waarom...

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 15:09

Als iets nog niet klaar is ongeacht wat voor omstandigheden dan ga je toch niet dusdanige beslissingen nemen die zulke beperkingen en irritatie tot gevolg heeft??

Bye bokt, hello...... zon reactie zal er uiteindelijk volgen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:18

ik vind dat de rubriek EA-verzorgpaarden echt onwijs onoverzichtelijk is...
want je heb gezocht verzorgsters en aangeboden verzorgers en alles staat door elkaar

kunnen jullie dat niet indelen in b.v
noord-holland
zuidholland
drenthe
groningen etc

dan is het voor iedereen een heel stuk overzichtelijker en hoef je ook geen 1000den pagina's door te spitten
wat ik nu dus echt niet fijn vind.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:16

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:19

Volgens mij stond het topic eerst op een verkeerd forumdeel. Misschien heeft het op EA-GZ gestaan, daar kun je nog wel reageren.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:37

Ik kijk nu wel weer vaak op EA-GZ. Doen jullie dat ook? Dan verplaats ik mijn handel van 'aanbieden' toch gewoon naar 'vraag'. Daar kan je tenminste wel lekker inhet topic reageren ;)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:53

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:47

Holly, ik snap hem niet?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:49

Me neither. :=

Wat me trouwens wel opvalt is dat er bijvoorbeeld op HAR en RUI steeds meer online shops reageren in topic met dat ze het gevraagde artikel wel hebben. Soms totaal off topic.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:36

Snappie hem niet?
Mod Revanches vond het nodig om een p te verwijderen uit de tekst. Een f*cking P. Waar gaat het nog over. Een P.

(niks persoonlijks hoor Revanches ;) )