Een meeneemprijs heb ik ook wel aan gedacht, maar ze zitten niet tegelijk op bokt en krijgen zo dus geen eerlijke kans (vind ik dan).
Irritant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ship schreef:CoronaLime schreef:Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???
1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5.
Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.
ook ik meld mij wel aan zit toch dagelijks op bokt een paar uur dus dat kan er ook nog wel bij geen punt zolang het maarr terug komt zoals het was vind dit zo vervelend nu had wel 3 dingen verkocht maar niemand kijkt terug in het topic voor eventueel veranderingen je blijft pb's sturen word er gek van.
ship schreef:CoronaLime schreef:Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???
1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.
Emytje schreef:Zo zo, dat gaat hard.Eventueel wil ik ook wel mod zijn, maar ik weet niet of ik in de toekomst evenveel online kan komen als nu. Dus anderen mogen voor mij, maar ik zet mezelf toch op het lijstje:
_Arwen_ schreef:Okee, hoe los ik dit op?
Ik heb 2 gegadigden voor een artikel van mij. Ik zou het liefste zeggen: bieden tot [tijd] maar dat kan niet omdat de één van de ander niet weet hoeveel hij geboden heeft.
Ik wil ze ook niet aan het lijntje houden en op een gegeven moment gewoon een beslissing maken. Maar hoe maak ik die eerlijk?
Safiera schreef:Emytje schreef:Zo zo, dat gaat hard.Eventueel wil ik ook wel mod zijn, maar ik weet niet of ik in de toekomst evenveel online kan komen als nu. Dus anderen mogen voor mij, maar ik zet mezelf toch op het lijstje:
1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5. Eddy_Rocks
6. Annastasia
7. Veulen84
8. Emytje
9. Safiera
Ik wil het ook wel proberen, net als Emytje. Maar dan wel graag weer forumstijl, zoals nu zie ik het modden niet zitten.
Ik heb trouwens mijn eerste ad geplaatst, toch behoorlijk (en serieus) reactie. Helaas is het via pb niet zo overzichtelijk, maar met het oude systeem had ik dat ook wel. Dan ook altijd al pen en papier er bij om afspraken en boktnamen te noteren
Maar kopen vind ik ook niet echt leuk meer. Komt overeen met wat Gigi schrijft. Al checkte ik ivm betrouwbaarheid altijd gewoon profiel en iemands overige berichten. Wat nogsteeds een voordeel is boven MP. Maar idd, aan het aantal pagina's was vaak te zien of het interessant was. Aan de vieuws heb je wat dat betreft niks.
Ik kijk het aan en hoop toch wat te verkopen