Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Want ik weet niet wat de taken van de hoofdmods is, maar Zwartwitje geeft aan geen berouw te hebben van haar uitspraken in dat topic. Nu weet ik niet wat haar exacte uitspraken waren (dus dit is geen verwijt of iets!) , maar naar mijn weten was zij indertijd hoofdmod en heeft niet ingegrepen dus...
Amaryllis schreef:ja snap ik ook wel. Maar als ik die informatie voor handen zou hebben, zou ik dat voor mijzelf houden en me achter de schermen 'sterken'. Informatie is macht, dat blijkt hier al uit alles tochHet was ook niet per definitie negatief bedoeld hoor
russel schreef:Zwart-witje, hoe sta je nu tegen over het feit dat je op zwart bent gegaan om te integreren op bokt en buiten bokt, wellicht fokt en geit?
Dit alles om informatie te krijgen om het tegen gebruikers achter de schermen te kunnen gebruiken?
russel schreef:Zwart-witje, hoe sta je nu tegen over het feit dat je op zwart bent gegaan om te integreren op bokt en buiten bokt, wellicht fokt en geit?
Dit alles om informatie te krijgen om het tegen gebruikers achter de schermen te kunnen gebruiken?
Zwartwitje schreef:Menino schreef:Want ik weet niet wat de taken van de hoofdmods is, maar Zwartwitje geeft aan geen berouw te hebben van haar uitspraken in dat topic. Nu weet ik niet wat haar exacte uitspraken waren (dus dit is geen verwijt of iets!) , maar naar mijn weten was zij indertijd hoofdmod en heeft niet ingegrepen dus...
Ik vind het jammer dat je wat selectief lijkt te lezen, want ik gaf daarnaast ook aan dat ik mijn toonzetting achteraf beter anders had kunnen aanpakken. Daarmee heb ik namelijk deels bijgedragen aan de wat opgejaagde sfeer in het topic en ik had er beter aan gedaan om die sfeer juist wat te temperen. Kun je daar wat mee?
Als hoofdmods ben je inderdaad ook deels verantwoordelijk voor het overzien van zo'n situatie en zorgen dat de mods met hun hoofd bij de les blijven, om het wat cru te zeggen. Maar ik wil nog een keer benadrukken dat vanwege de afwijkende en heftige aard van het gebeuren dat (bij mij iig) op dat moment niet bepaald tot zijn recht kwam. Normaliter was ik net als de andere hoofdmods absoluut bezig met het coördineren van de totstandkoming van fatsoenlijke en rechtvaardige modbeslissingen.
Jullie hebben een heel heftig modtopic gelezen waarin vrij harde uitspraken stonden, en dat in de verte niet representatief is voor het gemiddelde dagelijkse modcommunicatieverkeer.
Ik hoop trouwens dat het overkomt dat ik hier met mijn posts een constructieve poging doe tot het steken van mijn hand in eigen boezem, net als overigens Bart en Eline en een aantal gebruikers imo hebben gedaan, en hoop ook dat er meerderen volgen, van welke kant dan ook
stef schreef:russel schreef:Zwart-witje, hoe sta je nu tegen over het feit dat je op zwart bent gegaan om te integreren op bokt en buiten bokt, wellicht fokt en geit?
Oh echt.... dit is gewoon schoppen om te schoppen....
had jij bokt laatst (paar dagen terug) geen vaarwel gezegt?
Knavia schreef:Euhh, Russel misschien ff je onderschrift veranderen. Komt je geloofwaardigheid niet ten goede nu...
En verder wil ik heel even aan al diegenen die het toch niets interesseert melden dat er een wereld buiten je voordeur ligt. En dat je Iphone, laptop, tablet whatever ook uit kan. Of in ieder geval weggelegd kan worden. Maar dat het ondertussen wel interessant vermaak is voor mensen die op hun werk geen r*k te doen hebben
malo_kozo schreef:Zwartwitje In een ander topic staan quotes van jou waarin heel duidelijk bedoeld wordt dat je stopt als moderator om op bokt.nl undercover te gaan. Het zijn jouw eigen woorden dus ik snap niet waarom je het afdoet als een indianenverhaal????????