Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Daarbij heeft bokt ook nog eens iets meer gebruikers dan een gemiddeld forum, noem eens een gelijksoortig forum ik ken ze niet.
Heino schreef:Kijk eens naar Fok, kijk eens naar GoT, erg grote fora waar het in mijn ogen veel beter gaat dan op Bokt
Heino schreef:In dit topic vind ik genoeg posts die in mijn ogen allang een OW of ban op hadden moeten leveren, maar die er gewoon nog staan. Waarom?
Heino schreef:En heb je ook gezien wat de consequenties waren van dergelijk onderling disrespect?
Heino schreef:Het gaat me overigens niet zozeer om het gummen, want wat mij betreft mag iedereen zien hoe respectloos sommigen naar elkaar doen. Het gaat me er meer om dat er geen efficiënte consequenties verbonden zijn aan dergelijk gedrag. En dan voel ik de reactie "ja maar je ziet niet wat er achter de schermen gebeurt en eerste OW wordt niet vermeld bla bla" alweer aankomen.
Heino schreef:GoT werkt alleen niet met een OW lijst, dus dat is me niet opgevallen
stef schreef:eens, maar naar mijn idee wordt iemand toe kritisch is en achter zn mening staat ook weleens ten onrechte het zwijgen opgelegd. En das jammer.
Heino schreef:Ik reken mezelf tot die categorie en heb ook maar 1 OW gekregen voor doordrammen/eigenwijsheid over een nieuw ingestelde regel
stef schreef:eens, maar naar mijn idee wordt iemand toe kritisch is en achter zn mening staat ook weleens ten onrechte het zwijgen opgelegd.