Die met de vierkantjes is ook leuk, maar denk dat het sterker is met maar drie vierkantjes en geen achterkant van Julius + nog een hokje.. want dan krijg je idd het limo effect. Misschien dat eens proberen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CaPrIoLe`79 schreef:Mooi getekend Kitty! Maar zou je de bovenkant van de B niet beter kunnen laten aansluiten aan de gloving van de kont van je paardje en paard en woord zo 1 geheel maken?
Sabine_Duco schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Mooi getekend Kitty! Maar zou je de bovenkant van de B niet beter kunnen laten aansluiten aan de gloving van de kont van je paardje en paard en woord zo 1 geheel maken?
Dan wordt het een te breed logo lijkt me.
Ik ben niet erg gecharmeerd van lijn-paardenmaar 't is wel een mooi logo!
DJoysDesignz schreef:Kitty schreef:En met grotere tekst waardoor het logo verkleind beter leesbaar is.
http://www.hippics.nl/kitty/creatie/v11.png
Echte kanshebber hier! Voor mijn gevoel
DJoysDesignz schreef:Ik hoorde ergens dat er Oranje zou komen in nieuwe layout
BartVB schreef:DJoysDesignz schreef:Ik hoorde ergens dat er Oranje zou komen in nieuwe layout
Verkeerd gehoord danOranje is nu de steunkleur op de site (complementair aan blauw) maar geen idee of het ook blijft in een nieuw design. Heel erg grote kans dat we dit blauw houden als basiskleur maar een andere steunkleur staan we zeker voor open, ik heb zelf erg weinig met oranje al helemaal rond het EK/WK