Dan hebben jullie de PB dus toch op een of andere manier geopend

Maar dan nog iets waarom maken jullie je daar zo druk om??????
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat zou mooi zijn ja
Maar is dat ook de werkelijkheid?
Chiqa schreef:Bij mij werkt het welIk heb namelijk ooit een SA aangemaakt. (Maak ik geen gebruik meer van maar was toen even nodig) ik heb dat SA een PB gestuurt, een maand geleden en hij hangt nog in mn outboks als ongelezen.
Dan hebben jullie de PB dus toch op een of andere manier geopend
Maar dan nog iets waarom maken jullie je daar zo druk om??????
slimmerik schreef:Dan misschien wel een zinvolle tip: Wat denken de mods ervan dat iedereen (indien gewenst) tenminste 1 moderator mag noemen waardoor zij niet beoordeeld wordt bij het uitdelen van een OW. En of het al of niet behandelen van hun TEM?
slimmerik schreef:Maya schreef geloof ik al dat een mod die bij iemand in het HK post die persoon geen OW mag geven maar dat gebeurd echt wel. Dus waarom niet zelf aangeven dat bv één mod niet mag beoordelen?
Juffertje schreef:Mods die meepraten in een bepaald topic mogen in dat topic niet moderereren zeggen ze hier op bokt. Vindt ik ook wat vreemd want je neemt een mod aan voor HAW en de mod is zelf steeds foto's aan het invoegen.
(Ik noem maar een willekeurig topic hoor!)
Een mod die wordt geacht te modereren in Uit de kunst (bijv) moet daar braaf zelf weg blijven.. Voor overige topics geldt hetzelfde.
Miriam schreef:Realiseer je je Slimmerik, dat het uitsluiten van een Mod voor een bepaalde gebruiker wel kan betekenen dat het iets langer duurt voordat een TeM behandeld wordt?
Op zich lijkt het me een haalbare actie. En als het de gebruikers het gevoel geeft dat ze daardoor eerlijker behandeld worden dan in het misschien ook best zinvol. Ik denk alleen dat het in realiteit niets veranderd aan eerlijkheid van behandeling, die is nu al gewaarborgd door het feit dat er altijd meerdere mods meekijken bij het nemen van een beslissing.
Maya schreef:Vraag het de betrokken mod die ze afgehandeld heeft?![]()