Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:28

Bij mij werkt het wel Sigaar Ik heb namelijk ooit een SA aangemaakt. (Maak ik geen gebruik meer van maar was toen even nodig) ik heb dat SA een PB gestuurt, een maand geleden en hij hangt nog in mn outboks als ongelezen.

Dan hebben jullie de PB dus toch op een of andere manier geopend Blond

Maar dan nog iets waarom maken jullie je daar zo druk om??????

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 15:31

runningkawa schreef:
Dat zou mooi zijn ja Lachen
Maar is dat ook de werkelijkheid?

Of het echt werkelijkheid is weet ik niet. Ik geef gewoon mijn mening en gedacht hierover maar of het echt werkelijkheid is...

Ik snap gewoon niet waarom hier energie in gestoken wordt. Dergelijke mensen die zo'n onzin per PB sturen lach ik gewoon vierkant uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:17

Chiqa schreef:
Bij mij werkt het wel Sigaar Ik heb namelijk ooit een SA aangemaakt. (Maak ik geen gebruik meer van maar was toen even nodig) ik heb dat SA een PB gestuurt, een maand geleden en hij hangt nog in mn outboks als ongelezen.

Dan hebben jullie de PB dus toch op een of andere manier geopend Blond

Maar dan nog iets waarom maken jullie je daar zo druk om??????

Kom bij die SA eens in de inbox.
Niet openen, maar gewoon even in de inbox gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:20

Je heb helemaal gelijk RK, dan is hij idd uit mn outboks terwijl ik hem niet heb gelezen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:21

Ik weet dat ik gek ben...maar nog niet zo gek Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:24

Hey RK zie het nu pas, jij bent jarig!!!!
Van harte meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:31

Dank je wel Lachen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:36

gefeliciteerd runningkawa!

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:48

Kijk en dit zijn dus berichten voor de pm. Wat mij vooral opvalt in dit topic dat er nog geen handvol bokkers zich zelf maar blijven herhalen en het zo doen lijken dat heel bokt pm wil tegenhouden dan wel bekeurd wil hebben met een OW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:56

Dank je
En dat zijn idd leuke berichten per pb..gelukkig is zoiets ook het meerdendeel i je inbox Lachen

Wat al eerder is geschreven, dat handjevol kent toch zeker ook wer bokkers die er wel voor zijn, maar niet in het topic aanwezig Lachen

En zijn er ook maar een handje vol mensen die een overal plegen...maar kijk eens hoe daar tegen beveiligd is...dat zijn nooit maatregelen voor het gross Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:11

JEP mijn PM naar RK is ook vertrokken naar verzonden... Al geopend, RK? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:18

Ja al lang Tong uitsteken

Ga ik nu doen Lachen

Edit:
Nouhou...dat berichtje is wel een hele korte oneliner Haha!

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:02

Gaan we nu weer over naar de moraal van het verhaal....ojee; een OW!

Worden ze te snel uitgedeeld of gaan wij (bokkers) te ver in onze vertaling / woorden / communicatie?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:23

Volgens mij een uitgemolken onderwerp ...met maar een paar eensgezinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 23:11

Zowel pro als -anti...altijd dezelfde, jammer...meen ik echt

Tja, helaas dat FZ gewoon geen veel bezocht stuk is...HAW is gewoon meer in trek...
En makkelijker een mening te geven daar denk ik...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 02:23

Moderatoropmerking:
Al zou het onderwerp uitgemolken zijn, dan is het nog steeds niet de bedoeling om offtopic te gaan. Er is een prachtige HK, waar dat volop kan.

Mochten er nog mensen komen met goede ideeën, opmerkingen of tips, dan is het wel zo prettig dat ze het gevoel hebben in een serieus topic te kunnen posten.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:06

Dan misschien wel een zinvolle tip Knipoog : Wat denken de mods ervan dat iedereen (indien gewenst) tenminste 1 moderator mag noemen waardoor zij niet beoordeeld wordt bij het uitdelen van een OW. En of het al of niet behandelen van hun TEM?

Maya schreef geloof ik al dat een mod die bij iemand in het HK post die persoon geen OW mag geven maar dat gebeurd echt wel. Dus waarom niet zelf aangeven dat bv één mod niet mag beoordelen?

Dat hoeft natuurlijk niet in de openbaarheid Knipoog

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:09

Slimmerik, hier eerder in de discussie leggen diverse mods al uit dat een OW niet door 1 mod bepaald wordt maar altijd door het team.
Dus het uitzonderen van 1 mod lijkt me niet zo'n zinvolle zet dan.

Mods die meepraten in een bepaald topic mogen in dat topic niet moderereren zeggen ze hier op bokt. Vindt ik ook wat vreemd want je neemt een mod aan voor HAW en de mod is zelf steeds foto's aan het invoegen.
(Ik noem maar een willekeurig topic hoor!)
Een mod die wordt geacht te modereren in Uit de kunst (bijv) moet daar braaf zelf weg blijven.. Voor overige topics geldt hetzelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:03

slimmerik schreef:
Dan misschien wel een zinvolle tip Knipoog : Wat denken de mods ervan dat iedereen (indien gewenst) tenminste 1 moderator mag noemen waardoor zij niet beoordeeld wordt bij het uitdelen van een OW. En of het al of niet behandelen van hun TEM?

Ik vind het _persoonlijk_ eigenlijk geen eens zo'n gekke gedachte Clown Genoeg andere mods die wel kunnen reageren / meedenken / mening geven. Maar dan wel maximaal 1 mod. Niet dat je 5 of 10 mods euh... ja, hoe zeg je dat, 'wegstemt' Clown En als dit een eenvoudig middel is om de user het gevoel te geven dat hij eerlijk behandeld wordt. Dan wil ik daar best in meegaan. Ook al ben ik van mening dat de huidige mods persoonlijke wrevel opzij kunnen zetten / er niet op reageren, en dit zelf ook aangeven.

Ik heb ooit eens in een ver verleden een bepaalde persoonlijke vete onder mijn hoede gehad. Op den duur vond ik dat ze gingen zeuren en was niet meer in staat om objectief te kijken, dus afgekapt en de zaak aan andere mods overgegeven. Wel zo fijn voor alle partijen.

slimmerik schreef:
Maya schreef geloof ik al dat een mod die bij iemand in het HK post die persoon geen OW mag geven maar dat gebeurd echt wel. Dus waarom niet zelf aangeven dat bv één mod niet mag beoordelen?

Toch is dat in principe niet de bedoeling. Mocht dat bij een bepaalde OW toch gebeurd zijn voor jouw gevoel, dan kun je dat natuurlijk altijd aankaarten Lachen

Juffertje, je voorbeeld snap ik niet geloof ik. Wat wil je duidelijk maken? Namelijk dat je ook wel eens mods buiten hun fora ziet modden? Dat mag in principe wel hoor. Het is niet zo dat je alleen op je eigen fora mag modden, maar daar ben je normaal gezien wel het meest actief Lachen Ik mod bijv. in principe niet op LZP, zie ik dat er daar iets verkeerds is geplaatst, dan TEM ik. Maar mocht ik een topic op HAW zien wat helemaal ontspoort qua reacties en ruzie, en ik ben online / zie dat, en ik zie dat de mods van dat forum er niet zijn. Dan zet ik wel een slotje voor overleg. En dat moet ook gewoon kunnen imo Lachen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:14

Juffertje schreef:
Mods die meepraten in een bepaald topic mogen in dat topic niet moderereren zeggen ze hier op bokt. Vindt ik ook wat vreemd want je neemt een mod aan voor HAW en de mod is zelf steeds foto's aan het invoegen.
(Ik noem maar een willekeurig topic hoor!)
Een mod die wordt geacht te modereren in Uit de kunst (bijv) moet daar braaf zelf weg blijven.. Voor overige topics geldt hetzelfde.

Een mod die wordt geacht te modereren op Uit de Kunst hoeft daar niet weg te blijven. Het is alleen zo dat ze in principe niet modereren in een topic (dus niet subforum) waarin ze zelf hebben meegepraat. Dat is ook een van de redenen dat er meerdere moderators op een subforum zitten. Je kunt dus als HAW mod best je eigen topics maken op het subforum HAW. In die topics kun je dan niet modden maar in andere topics op hetzelfde subforum wel.

Realiseer je je Slimmerik, dat het uitsluiten van een Mod voor een bepaalde gebruiker wel kan betekenen dat het iets langer duurt voordat een TeM behandeld wordt?
Op zich lijkt het me een haalbare actie. En als het de gebruikers het gevoel geeft dat ze daardoor eerlijker behandeld worden dan in het misschien ook best zinvol. Ik denk alleen dat het in realiteit niets veranderd aan eerlijkheid van behandeling, die is nu al gewaarborgd door het feit dat er altijd meerdere mods meekijken bij het nemen van een beslissing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:03

...Ik weet wel dat ik er géén gebruik van zal maken, hoewel ook ik zo mijn persoonlijke voorkeuren heb. Ik vind dat een mod gewoon in staat moet worden geacht om iedereen eerlijk en gelijk te behandelen, dan zou het niet nodig moeten zijn een mod uit te sluiten van "beoordeling van jouw daden".

Laat ze dat maar eens waarmaken dan, zou ik zeggen. Zodra ik vind dat er iets niet aan de haak is aan een manier waarop een bepaalde mod optreedt zal ik het ook zeker laten horen, ongeacht de gevolgen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:35

Miriam schreef:
Realiseer je je Slimmerik, dat het uitsluiten van een Mod voor een bepaalde gebruiker wel kan betekenen dat het iets langer duurt voordat een TeM behandeld wordt?
Op zich lijkt het me een haalbare actie. En als het de gebruikers het gevoel geeft dat ze daardoor eerlijker behandeld worden dan in het misschien ook best zinvol. Ik denk alleen dat het in realiteit niets veranderd aan eerlijkheid van behandeling, die is nu al gewaarborgd door het feit dat er altijd meerdere mods meekijken bij het nemen van een beslissing.

Ja, dat realiseer ik me. Maar heb nu het gevoel(en misschien anderen ook wel) dat door 1 bepaalde mod(s) mijn tems niet serieus worden genomen. Dan wacht ik liever wat langer op een andere mod. Ik weet nl. dat dit niet alleen bij mij speelt maar ook andere bokkers kampen met dat probleem. Kan goed zijn dat het helemaal niet zo is, maar het "gevoel" is er wel. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:47

Ik vraag me af wat er met de TEM's zijn gebeurd op de mod in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:19

Vraag het de betrokken mod die ze afgehandeld heeft? Clown Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:35

Maya schreef:
Vraag het de betrokken mod die ze afgehandeld heeft? Clown Lachen

Kun je niet zien als er niet op gereageerd is...