katiavl schreef:Russel iedereen in dat topic heeft een hond
Uhh ik heb geen hond

Ik heb katten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Russel iedereen in dat topic heeft een hond
Farouche schreef:runningkawa schreef:Verder heb ik geen voorbeeldfunctie of wat ook omdat ik toevallig veel berichten heb (zijn mensen met meer berichten, maar dat terzijde)
Ben gewoon runningkawa die graag kletst (doe ik irl ook)
Dus wil daar ook niet op aangekeken worden
Dat is net zo'n onzin als dat men zegt, anky moet een cap op
Moet ze toch zelf weten en een ander moet zelf weten of die daar naar kijkt en dan wel of niet een cap opzet
Het gaat mij er dus wel om dat iemand met veel berichten dan ook meer gewone berichten heeft dan misschien die ander met maar 1000 berichten
Ja, ik dacht ookal, als je veel berichten hebt ben je een voorbeeldfunctie??
Ellende schreef:SaskiaKur: ik heb duidelijk uitgelegd waarom Naadje op het randje zat met haar posts, in dit topic. Dat kan je teruglezen als je wil.
Citaat:@Naadje: je zit op de grens omdat je met een aantal voorbeelden en individuele dingen gaat waar ik niks tegenover kan zeggen. Jij vind dat we te ver gaan tegenover een bepaalde gebruiker, dat is een individueel geval waarover ik (wij) ons niet kunnen verdedigen zonder met meer informatie te komen - en dat willen/kunnen we niet.
Nerwen schreef:Is er al wat bekend over de ideeën die we met z'n allen aangedragen hebben, Ellende?
Ellende schreef:@Saskia: ik volg je niet, zou je je vraag iets kunnen verduidelijken?![]()
@RK: dat punt is duidelijk overgekomen, maar dat betekent niet dat topics die tegen de regels zijn of dubbel zijn geen slotje meer krijgen.
ladylay schreef:ik ben er volledig mee eens, en veel machtpositie word hier gebruikt...misbruikt...
heel veel dingen gebeuren hier die niet door de beugel kunnen, vriendjes politiek.
ik las je eerste bericht en ik dacht...vast heel veel modjes die hier een beetje bij sturen e.d.
en als men met feiten komen, dat word het op slot gegooit of ow etc. etc. etc.
hier is bv. iedereen links, en je bent rechts en geeft je mening...gelijk waarschuwing of ow.
maarja wat kan je er aan doen...
maar ben over veel dingen ook wel weer mee eens, veel dingen worden ook heel netjes opgelost...
last nog met neonlight, echt top !!!!!!