imd schreef:Ja, ik dacht altijd dat sjoert zo populair was maar hoor er niet zoveel over
Haha edda..
zie mn onderschrift, hint hint

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ja, ik dacht altijd dat sjoert zo populair was maar hoor er niet zoveel over
Haha edda..
MariekeVol schreef:Waarom kan je niet op Youngster stemmen?
Sylleke schreef:dees_daan schreef:Als je vervoer regelt kom ik wel.maare Sylleke, je komt wel verven he, nu ik je aan het promoten ben??
imd schreef:Maar idd, waarom kun je niet op youngster stemmen?
Alwiene schreef:Iedereen stemt toch gewoon op de beste keuze? En voor wie ff niet meer weet wie dat ook al weer is, zie onderschrift
Plien91 schreef:Nouja, door je keuze denk ik niet dat er velen je te hulp zullen schieten![]()
e_l_m_o schreef:Alwiene schreef:Iedereen stemt toch gewoon op de beste keuze? En voor wie ff niet meer weet wie dat ook al weer is, zie onderschrift
Wie is oscar??![]()
Harvest_Moon schreef:MariekeVol schreef:Waarom kan je niet op Youngster stemmen?
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten
Die staat niet tussen de lijst terwijl er nog wel een ex-mod tussen staat
Ach ja iedereen moet toch gewoon op Fairie en Urielle stemmen dus maakt het uit![]()
(als het 1 april is helemaal niet meer)
Elessar schreef:Plien91 schreef:Nouja, door je keuze denk ik niet dat er velen je te hulp zullen schieten![]()
Er zijn hier op Bokt een paar hele lieve mensen die mij, ondanks mijn keuze, toch wel te hulp zullen schieten.
Shaar schreef:Zeg, heeft iemand de campagnes/slagzinnen van de mods op een rijtje?
Ik heb namelijk geen favo mod
Maarre, goed idee zeg, modjes!
Edda schreef:Misschien wil Youngster wel helemaal geen adoptiemod zijn
Oscar schreef:Ik denk dat ik hier even een slotje op ga zetten, dan hebben jullie genoeg tijd om op mij te stemmen
Edda schreef:Misschien wil Youngster wel helemaal geen adoptiemod zijn
Oscar schreef:Ik denk dat ik hier even een slotje op ga zetten, dan hebben jullie genoeg tijd om op mij te stemmen