mariellexx ;Deze pakt ie wel.@ Plien91;Hij was in de hoogte nog 94; te groot dus. Hij mag maximaal 60 x 60 zijn!
JEEJ ! Hij doet het ! Plien heel erg bedankt, en mSz_iriS ook heel erg bedankt Nu is het niet meer zo leeg onder mijn naam
hallo ik heb mijn oude avatar laatst verwijdert omdat dat een erg foto was en ik graag een nieuwe wou maar nu geeft hij steeds aan dat de locatie ongeldig is.. heb foto verkleint en met imageshack geupload.. kan iemand mij helpen?
De enige balk die beschikbaar is ? "Gebruik Avatar op andere Site: Geef de URL van de Avatar die op de andere site staat."
dit is dus de normale maat foto. en plaats m in dat lege balkje..zal echt iets voor mij zijn als dat dus het verkeerde is
"Gebruik Avatar op andere Site: Geef de URL van de Avatar die op de andere site staat."Kun je 'm daar niet plaatsen??Anders weet ik het ook niet, sorry. Hij is nu iig goede maat & met die link zou die moeten werken..
Hoi allemaal,Ik wil graag deze foto als avatarHet lukt me maar niet en het blijft maar zo leeg bij mijn naam
@ lautjuh85 ;http://img114.imageshack.us/img114/9513/avilau9dr.gifDie link moet je in je profiel plakken.