Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Ik vind het altijd heel teleurstellend als volgtopics eindigen voor het verhaal klaar is
Bedankt dat jij wel gewoon doorgaat met updaten Bellatrix, dat betekent veel voor me. Ik verwacht dat je blijft posten zo lang je daar woont, of in ieder geval tot je dak niet meer lekt
Sokje_6 schreef:Konstantine schreef:Ik vind het altijd heel teleurstellend als volgtopics eindigen voor het verhaal klaar is
Bedankt dat jij wel gewoon doorgaat met updaten Bellatrix, dat betekent veel voor me. Ik verwacht dat je blijft posten zo lang je daar woont, of in ieder geval tot je dak niet meer lekt
Dit probleem had ik dus bij de Bokker die alles postte met cliffhangersen dan de volgende post daar weer op verder ging. Maar de updates duurden steeds langer en zijn uiteindelijk gestopt. Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kan het gewoon echt niet terug vinden. Ben nog steeds benieuwd hoe dat verhaal is verder gegaan.
De pony die ik een paar pagina's eerder noemde met de injectie die verkeerd was gezet kan ik overigens ook niet terugvinden.
Cinnepin schreef:Volgens mij niet genoemd nog, maar volgens mij heette de bokker waar ik het over heb Bianca. Zij reed op haar oudere verzorgpaard buiten en die kreeg een hartstilstand ofzo? Paard zakte in elkaar en zij viel er onder en overleed ook uiteindelijk. Weten jullie welk topic ik bedoel?
Getup schreef:Cinnepin schreef:Volgens mij niet genoemd nog, maar volgens mij heette de bokker waar ik het over heb Bianca. Zij reed op haar oudere verzorgpaard buiten en die kreeg een hartstilstand ofzo? Paard zakte in elkaar en zij viel er onder en overleed ook uiteindelijk. Weten jullie welk topic ik bedoel?
Ja heb ik laatst nog teruggelezen. Had een topic zoals deze gevonden , waarin verschillende links naar veelbesproken topics in stonden