Dankjulliewel oke, omdat ik in een feestmodus ben zal ik de niet-hint-modus weer ongedaan maken. Alleen weet ik er nu even geen
*ploft het topic binnen*Ik weet dat hints van mods niet heel veel zeggen... Maar met nog een dikke week te gaan vind ik het wel boeiend om te zien wat er staat te gebeuren
laraxXxemma schreef:Happy Birthday Dreamy! Nu moet je wel trakteren hoor, op hints!gefeliciteerd dreamy ennehHier ben ik het mee eens
Nog Gefeliciteerd!Weer dingen met niets en slapen.Het wordt sowieso iets met stilheid op bokt, maar wat?
Volgens mij heb ik nog geen één jaar meegemaakt dat het zo rustig was in het 1 april topic Is dat een slecht teken?
gerlindie schreef:Volgens mij heb ik nog geen één jaar meegemaakt dat het zo rustig was in het 1 april topic Is dat een slecht teken?Me neither..Ben bang van wel
Joaltijd schreef:gerlindie schreef:Volgens mij heb ik nog geen één jaar meegemaakt dat het zo rustig was in het 1 april topic Is dat een slecht teken?Me neither..Ben bang van wel Alle hints lopen dood