Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Het gaat in dit topic wel van de hak op de tak he.Vinden "jullie" eigenlijk nog wel iets goeds/leuks aan bokt?
Gini schreef:Maar nu verzinken alle klachten gewoon in dit enorme topic, wordt het meer een klaagmuur waar de modjes makkelijker hun handen van af kunnen trekken en zal dit topic waarschijnlijk ook een stille dood sterven.
slimmerik schreef:Shellyke schreef:Snel geregeld? Ja nu het in de openheid is gebracht kan het onderhand wel, feit blijft nog steeds dat het voorheen niet kon om een of andere reden. Dus wat mij betreft geen pluim, laat staan een dikke.
Speculatie !!
Ze had het inderdaad eerder gevraagd maar dat was al een hele tijd terug. Nog vóór de mogelijkheid in de regels is opgenomen.
Feria schreef:Ik vind dit topic lachwekkend eigenlijk. Tuurlijk gaat niet alles zoals je zou willen, welkom in het echte leven.
Ik vind het maar terecht dat je een goede reden moet geven om je account te laten verwijderen, had je maar moeten nadenken voor je iets typte.
In vele hun ogen kan het bokt beheer niets goed doen! Jullie hebben commentaar, maar misschien zou het beter zijn constructief mee te werken ipv alles steeds af te breken?
Het is maar een idee van een van de brave bokkertjes hoor...
En heb je er echt zo veel moeite mee dat er regels zijn en voel je je echt zo benadeelt:![]()
En nee ik ben het ook niet altijd eens, maar de eisen die hier nu gesteld worden over transparantie en dergelijke zijn soms ook een beetje te belachelijk voor woorden. Komt meer over als een bende nieuwsgierige haagjes die alles willen weten. Sommige dingen zijn nu eenmaal privé, die moeten niet op het forum uitgesmeerd worden.
quera schreef:Feria schreef:Ik vind dit topic lachwekkend eigenlijk. Tuurlijk gaat niet alles zoals je zou willen, welkom in het echte leven.
Ik vind het maar terecht dat je een goede reden moet geven om je account te laten verwijderen, had je maar moeten nadenken voor je iets typte.
In vele hun ogen kan het bokt beheer niets goed doen! Jullie hebben commentaar, maar misschien zou het beter zijn constructief mee te werken ipv alles steeds af te breken?
Het is maar een idee van een van de brave bokkertjes hoor...
En heb je er echt zo veel moeite mee dat er regels zijn en voel je je echt zo benadeelt:![]()
En nee ik ben het ook niet altijd eens, maar de eisen die hier nu gesteld worden over transparantie en dergelijke zijn soms ook een beetje te belachelijk voor woorden. Komt meer over als een bende nieuwsgierige haagjes die alles willen weten. Sommige dingen zijn nu eenmaal privé, die moeten niet op het forum uitgesmeerd worden.
Als jij je profiel verwijderd wilt hebben moet dit gewoon kunnen. Door wat voor reden dan ook. En als je het topic helemaal had gelezen zijn er genoeg dingen aangedragen om dingen eventueel te verbeteren of te veranderen. En het maakt niet uit dat er regels zijn maat nu hebben mensen het gevoel dat ze soms in de kleuterklas zitten.
Angela schreef:Is dat wat er nu de grootste irritatie is? Dat een aantal gebruikers het idee hebben ze op bokt hetzelfde worden aangesproken als in een kleuterklas? En hoe zou het dan beter kunnen? Als ik niet handel naar de regels, wordt ik daar op de universiteit ook op aangesproken, en op mijn werk ook? Is het dan de manier waarop, of vinden (een aantal van) jullie dat er niet aangesproken mag worden als er buiten de regels gereageerd wordt?
Of zie ik het verkeerd?