Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nee lekker al die zeikmutsen die de hele dag van alles zoeken om maar te temmen en ruzie te schoppen in de verschillende forums en dan bij rijden in the picture waar zoveel regels zijn dat topics elke keer weer op slot gaan doordat er 2 foto´s van de linkergalop, 2 van de rechtergalop, en een weet ik veel wat voor foto te veel of te weinig in staat. Ik durf te stellen dat zulke forums veel en veel meer tijd en vooral ergenissen opwekken.
cavaletti schreef:Er gaat toch niks veranderen. Het is allemaal te moeilijk. Wij houden mede bokt groot en toch is het modereren op EA te veel. Nee lekker al die zeikmutsen die de hele dag van alles zoeken om maar te temmen en ruzie te schoppen in de verschillende forums en dan bij rijden in the picture waar zoveel regels zijn dat topics elke keer weer op slot gaan doordat er 2 foto´s van de linkergalop, 2 van de rechtergalop, en een weet ik veel wat voor foto te veel of te weinig in staat. Ik durf te stellen dat zulke forums veel en veel meer tijd en vooral ergenissen opwekken. Waarom dus iets wat goed loopt straffen voor zoiets. Daarmee maak je koper, verkoper en kijker niet blij.
cavaletti schreef:Ik ben er eerlijk in. We hadden echt altijd veel bestellingen via bokt, veel reacties en deden goede zaken. Nu echt 0,0 bestellingen, geen reacties, nauwelijks kijkers, dus echt verschrikkelijk. Ik heb ook geen zin meer om advertenties te zetten terwijl ik het altijd super graag deed en gelijk als ik weer mocht dan zette ik iets nieuws erop. Nou dus echt niet meer, ik doe geen moeite meer. Ik vind het echt vreselijk dat we zo aan het lijntje gehouden worden.
HorseTopShop schreef:Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???
1. HorseTopShop
2. Renee
3.
4.
5.
CoronaLime schreef:Hoe bedoel je misbruik?
Ik kan zo 123 niet echt iets bedenken wat je ermee kan misbruiken in je eigen topic, toch?
CoronaLime schreef:Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???
1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5.
Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.
Jesser schreef:Ik vind het ook niets, ik kan niet zien wat er aan prijzen spelen. Als iemand bied zou ik graag 'en publiek' zien als er op iets geboden is. Ook wat er tegenwoordig aangeboden word vind ik erg weinig de laatste tijd.