Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emytje

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:59

Hahaha, ik zat ook al te denken; dan bied ik me wel aan als mod voor EA. ;) Het liefste wel alleen voor overige, maar ach de rest kan op zich ook wel. Maar er zijn er dus al veel meer geweest die dit hebben aangeboden?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:58

Oke, mooi. Wie willen er modden op EA???

1. HorseTopShop
2.
3.
4.
5.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:16

jongens het heeft gewoon geen zin we praten tegen de muur! 8)7 8)7 |o |o |o |o |o |o

Dat zijn in mijn ogen gewoon smoesjes.. ze willen het oude niet terug.. gooien ze het erop dat het zoveel werk is enzo,,, bieden vervolgens veel mensen zich aan en dan is het weer niet goed!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:20

Horsetopshop, dat is al héél vaak aangeboden in dit topic, maar dat kan niet volgens de mods want ze hebben geen tijd om nieuwe mods op te leiden.

Volgens mij is gewoon de beste oplossing een TS modrechten over hun eigen topic te geven en dan slechts een paar mods houden voor verkeerd staande topics & misgegane transacties :j

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:22

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:38

ik denk persoonlijk dat het niet goed is om mensen te laten modden die zelf ook veel op EA (CO)adverteren.. /3

En ik denk dat Bart vast kan gaan bakken *\o/*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 16:51

4 mei ondertussen, statjes! statjes! statjes! wij willen graag statjes zien!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:37

Ik heb niks meer geplaatst en bijna niet gekeken :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 08:43

Statjes? Bart? PLEAZZZZEEEE?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:43

Er gaat toch niks veranderen. Het is allemaal te moeilijk. Wij houden mede bokt groot en toch is het modereren op EA te veel. Nee lekker al die zeikmutsen die de hele dag van alles zoeken om maar te temmen en ruzie te schoppen in de verschillende forums en dan bij rijden in the picture waar zoveel regels zijn dat topics elke keer weer op slot gaan doordat er 2 foto´s van de linkergalop, 2 van de rechtergalop, en een weet ik veel wat voor foto te veel of te weinig in staat. Ik durf te stellen dat zulke forums veel en veel meer tijd en vooral ergenissen opwekken. Waarom dus iets wat goed loopt straffen voor zoiets. Daarmee maak je koper, verkoper en kijker niet blij.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:51

Citaat:
Nee lekker al die zeikmutsen die de hele dag van alles zoeken om maar te temmen en ruzie te schoppen in de verschillende forums en dan bij rijden in the picture waar zoveel regels zijn dat topics elke keer weer op slot gaan doordat er 2 foto´s van de linkergalop, 2 van de rechtergalop, en een weet ik veel wat voor foto te veel of te weinig in staat. Ik durf te stellen dat zulke forums veel en veel meer tijd en vooral ergenissen opwekken.

Hear hear..... _/-\o_ goed gesproken

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:18

cavaletti schreef:
Er gaat toch niks veranderen. Het is allemaal te moeilijk. Wij houden mede bokt groot en toch is het modereren op EA te veel. Nee lekker al die zeikmutsen die de hele dag van alles zoeken om maar te temmen en ruzie te schoppen in de verschillende forums en dan bij rijden in the picture waar zoveel regels zijn dat topics elke keer weer op slot gaan doordat er 2 foto´s van de linkergalop, 2 van de rechtergalop, en een weet ik veel wat voor foto te veel of te weinig in staat. Ik durf te stellen dat zulke forums veel en veel meer tijd en vooral ergenissen opwekken. Waarom dus iets wat goed loopt straffen voor zoiets. Daarmee maak je koper, verkoper en kijker niet blij.

Helemaal mee eens! _/-\o_

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:12

cavaletti schreef:
Ik ben er eerlijk in. We hadden echt altijd veel bestellingen via bokt, veel reacties en deden goede zaken. Nu echt 0,0 bestellingen, geen reacties, nauwelijks kijkers, dus echt verschrikkelijk. Ik heb ook geen zin meer om advertenties te zetten terwijl ik het altijd super graag deed en gelijk als ik weer mocht dan zette ik iets nieuws erop. Nou dus echt niet meer, ik doe geen moeite meer. Ik vind het echt vreselijk dat we zo aan het lijntje gehouden worden.

En moet jou velen die nu niks meer verkopen en geen zin hbben om nog een nieuw advertentie te plaatsen. Het levert toch niks op dan rare vragen, bestellingen die toch niet betaald worden etc. O wacht het levert toch iets op:.....................................

ERGENIS

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:31

HorseTopShop schreef:

1. HorseTopShop
2. Renee
3.
4.
5.

Ondanks dat ik al vaak genoeg heb gelezen dat het niets uit haalt bied ik mij toch aan.

Ik heb via mijn topics nog niets verkocht en alleen maar mensen gehad die zeiden: ik moet het even aan mijn moeder vragen. En doeg ik hoor er niets meer van. Waarom is het zo moeilijk om het forum te laten zoals het was (incl. meer modjes) en dan pas werken aan een nieuwe :=

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:32

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4.
5.

Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken :j
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:36

Daar heb je zeker gelijk in CoronaLime :j maar ik ben toch bang dat daar ook misbruik van gemaakt gaat worden, omdat niet iedereen de regels kent ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:45

Hoe bedoel je misbruik?
Ik kan zo 123 niet echt iets bedenken wat je ermee kan misbruiken in je eigen topic, toch?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:50

CoronaLime schreef:
Hoe bedoel je misbruik?
Ik kan zo 123 niet echt iets bedenken wat je ermee kan misbruiken in je eigen topic, toch?

In de trant van te veel foto's plaatsen o.i.d. want ik denk als je de teugels laat vieren dat er mensen zijn die aan de ren gaan (om het zo maar te zeggen), en natuurlijk word het wel weer opgelost maar dan is er als nog veel werk :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:19

Oefff ik vind het momenteel zo irritant!

Ik heb een advertentie waar ik meerdere dingen aanbied. En ik hou het overzicht gewoon niet! Ik dacht bijvoorbeeld, doordat meerdere mensen dezelfde vragen stelden, dat ik 1 koper had ipv 2. En dat vind ik heel vervelend. Je moet iedereen ook apart van de biedingen op de hoogte houden, want het EA-topic krijgt geen stipje meer.
Zo lopen mijn verkopen niet zo goed en dan komt niet door onwillendheid van mij :n

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:56

Ik ga het zelf een keer proberen met een advertentie op EA. Vind het eigenlijk ook niks, vond bokt juist door de forumstructuur veel fijner en vertrouwder aanvoelen dan MP. Maar vind wel dat ik het een keer moet proberen. Dan pas heb je het een eerlijke kans gegeven imo.

Vroeger hield ik ook actief alle advertenties die geplaatst werden bij, lekker koopjesjagen, maar dat is er nu niet meer bij. Jammer dat de zoekfunctie niet echt z'n werk doet, probeer maar eens te zoeken naar 300 grams dekens in maat 6.0 bijvoorbeeld. Al zal dit ook door de meerdere artikelen per ad lastig worden.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:00

CoronaLime schreef:

1. HorseTopShop
2. Renee
3. Coronalime
4. ship
5.

Mocht het helpen dan wil ik ook best mn handen uit de mouwen steken :j
Maar ik denk nog steeds dat het beter is om elke TS modrechten van zn eigen topic te geven.

ook ik meld mij wel aan zit toch dagelijks op bokt een paar uur dus dat kan er ook nog wel bij geen punt zolang het maarr terug komt zoals het was vind dit zo vervelend nu had wel 3 dingen verkocht maar niemand kijkt terug in het topic voor eventueel veranderingen je blijft pb's sturen word er gek van.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:32

Ik vind het ook niets, ik kan niet zien wat er aan prijzen spelen. Als iemand bied zou ik graag 'en publiek' zien als er op iets geboden is. Ook wat er tegenwoordig aangeboden word vind ik erg weinig de laatste tijd.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:44

Jesser schreef:
Ik vind het ook niets, ik kan niet zien wat er aan prijzen spelen. Als iemand bied zou ik graag 'en publiek' zien als er op iets geboden is. Ook wat er tegenwoordig aangeboden word vind ik erg weinig de laatste tijd.

ja dat aanbod komt denk ik toch echt door het nieuwe handelen mensen hebben gewoon geen zin aan al die pb's met dubbele vragen of dubbele biedingen en alles weer door pb en zo denk ik er ook over plaats weinig en reageer eingelijk ook nergens meer op kijk ook bijna nooit meer zo zijn er velen die ook zo denken en doen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:51

Okee, hoe los ik dit op?

Ik heb 2 gegadigden voor een artikel van mij. Ik zou het liefste zeggen: bieden tot [tijd] maar dat kan niet omdat de één van de ander niet weet hoeveel hij geboden heeft.
Ik wil ze ook niet aan het lijntje houden en op een gegeven moment gewoon een beslissing maken. Maar hoe maak ik die eerlijk?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:54

jah 1 oplossing en veel werk bijde biedingen in het topic zetten en bijden bp en met de biedingen en een eindtijd instellen via het topic en pb anders geen oplossing of zeggen direct verkocht bij dus je wild 20 euro de 1 ste die dat wil betalen is de nieuwe eigenaar.