Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:02

pubelia schreef:
Als je niet gefrustreerd bent, waarom zit je dan op geit? Want geit en bokt is wbt het wissen het zelfde.
Geit wist ook niet. En waarom zou je op geit tegen bokt aan moeten schoppen, als je niet gefrustreerd bent over bokt?

De simpele reden dat ik ook op geit zit,
is omdat daar mensen zitten die ik op bokt mis,
mensen met en uitgesproken mening en heel veel paardekennis zonder het geoeh en geahh.
Mensen die gewoon met beide benen op de grond staan.
En nu ook nog voor de gezelligheid, want het forum bestaat uit meer dan praten over bokt!!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:03

Ik denk juist wel dat het beheer het opgelost wilt hebben, de vraag is alleen hoe. Het grote struikelblok in mijn ogen is echter dat er nog steeds geen excuses zijn aangeboden aan de besproken bokkers in het Geit topic. Dat blijft steken en daar zullen nieuwe regels geen verandering in brengen ben ik bang.

Af en toe is het net of ik weer met mijn ex samenwoon, die kende ook het woord "sorry" niet. Dat is dus ook de reden dat het nu mijn ex is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:28

Lia_ schreef:
Ik mis nog steeds het antwoord op de vraag hoe mods het willen verantwoorden dat ze iemands werkgever bellen?
Of het feit dat ze undercover gaan "infiltreren" op andere fora.
Ik vind beide zaken compleet van de zotten, draai je dan niet een beetje door in je forum-gebeuren???

Joki

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:32

Bart lees je ook al aanbevelingen in dit topic door of worden we geacht die allemaal in het rondetafeltopic te zetten?

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:51

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:59

Ik lees op Geit iets over naamszuivering. Denkt men serieus dat dat nog zin heeft dan? Aan de ene kant worden er idd ogen geopend over het huidig functioneren van Bokt, maar aan de andere kant opent het mij (en volgens mij ook velen met mij) ook de ogen hoe sommige mensen de scheidslijn tussen Internet en realiteit goed kwijt zijn.. Wil er twee dingen over zeggen: Bart, denk goed na en bedenk wat voor toekomst je met bokt.nl voor ogen hebt, en doorgedraaide/verontwaardigde Geiters, zoek professionele hulp! En da's nie rot bedoeld maar een oprecht advies.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:08

Gaan hier nou serieus rechtszaken en aangiften van komen??????
Volgens mij moet ik nu echt mijn kin even van de grond rapen die verdiepingen lager!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:10

Jola schreef:
Ik denk juist wel dat het beheer het opgelost wilt hebben, de vraag is alleen hoe. Het grote struikelblok in mijn ogen is echter dat er nog steeds geen excuses zijn aangeboden aan de besproken bokkers in het Geit topic. Dat blijft steken en daar zullen nieuwe regels geen verandering in brengen ben ik bang.

Af en toe is het net of ik weer met mijn ex samenwoon, die kende ook het woord "sorry" niet. Dat is dus ook de reden dat het nu mijn ex is....

eens.... dat is ook mijn punt van dat ik het allemaal lang vindt duren, je hebt een goed verhaal of niet. En excuses aanbieden kost geen weken, en het beheer had er denk ik een stuk meer begrip mee gekweekt bij de gebruikers. Vind het heel kinderachtig dat ze maar met hun vingertje naar andere mensen, de situatie en weet ik veel wordt gewezen terwijl er gewoon fouten zijn die zij ZELF (ongeacht de situatie en de personen etc.) gemaakt hebben... Ik snap dat de situatie moeilijk was enzo, maar toch had het het beheer gesierd als ze ook gewoon zelf hun verantwoordelijkheid hadden genomen...

dat het wat langer duurt om met een nieuw beleid enzo te komen snap ik, maar dat lijkt me voorlopig niet eens de hoogste prioriteit hebben

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:11

Nou nergens om Heino maar ik kan me de reactie van Kim erg goed voorstellen.
Jij bent nog maar lid vanaf 2007!
Oud zeer aanpakken heeft in mijn ogen altijd zin echter beide partijen moeten dit willen.
Wees mans genoeg om fouten toe te geven, daar is in mijn ogen niets mis mee.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:11

wat een triestigheid, wat een hoogheidswaanzin.....

wat moet je nou met zo'n forum beheerder?

jammer dit, echt jammer. Net doen alsof je mee praat en ondertussen.... jammer. idd wat Heino zegt, sommigen zijn de scheidslijn uit het oog verloren tussen second life en real life!

Ook op Geit zie ik dat, echt wel! Maar Bart..... ik ben trots op jouw actie... not!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:12

Waar ik nou wel benieuwd naar ben Bart, wat voor ideeën voor verbeteringen/oplossingen worden er op dit moment besproken?

Wat willen jullie verbeteren? Want je zegt wel dat het voor jullie nu duidelijk is dat er veel moet verbeteren etc, maar wat heb je dan in je hoofd? Wat bedoel je met veel?

Duidelijkheid zou denk ik voor iedereen fijn zijn, en ik denk ook dat iedereen dat wil.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:13

jaantsje schreef:
Jij bent nog maar lid vanaf 2007!

En hoe lang lees ik al mee? ;)
Verder ben ik het met je eens hoor, er moeten absoluut zaken uitgepraat worden! Maar Geit opent mijn ogen in zowel positieve als negatieve zin voor wat betreft zowel de geiters als het boktbeleid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:14

woehoe ik word ook besproken :D ben ook beroemd :P
Weet ook welke exbokker mij bespreekt :')

maar ik vind het eigenlijk zwaar kinderachtig en zegt meer over diegene dan over mij. Binnenkort mag ik mn paard wegbrengen want dan is ie kapot :(:) misschien andere batterijen erin doene n doet ie t weer :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:16

zucht, ik denk oprecht dat internet en realiteit veel dichter bij elkaar liggen dan mensen zeggen en willen geloven. En tuuuuurlijk proberen we elkaar allemaal heel hard wijs te maken dat we een leven hebben buiten internet, en dat zal allemaal best. Maar toch is internet voor héél veel mensen een vrij essentiele vrije tijdsbesteding (zitten zelfs klinieken 'vol' mee) en bokt valt ook onder dat internet. Dus ja, als je er dan af wordt gegooid om een reden die voor jou niet rechtvaardig is, vind ik het vanzelfsprekend dat je je gelijk wil halen lijkt me.... De één gaat daar verder in dan de ander... En hacken wil ik niet goed praten, maar t is toch typisch wat er nu allemaal boven komt... Ik denk dat de ogen er weel mee geopend worden bij sommige mensen.

we leven in een realiteit mét internet, dus is internet nog altijd een stukje van de realiteit.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:20

Heino
Frustratie is een raar ding,dan doe je soms dingen die eigenlijk niet normaal voor je zijn.
Zoals ook het geval is met pesten heb je vaak mensen die een eigen mening kunnen vormen maar ook een groep die meeloopt en nog harder kan schreeuwen.
Je hoort mij niet zeggen dat alle uitspraken op geit nou zo tactisch zijn ( zacht gezegd) met uizondering van Kim en ik geloof ook van RK

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:23

Ik vind de reactie van Kiwiko echt verschrikkelijk overdreven en buiten proporties. In het begin kon ik haar heel goed begrijpen, ik kan zelf ook niet tegen onrechtvaardigheid. Dat Geit opgestart is begrijp ik ook en dat ze haar naam wilde zuiveren ook. En dat ze gigantisch boos is op Bokt ook. Maar op deze manier zuivert ze d'r naam misschien dan wel wat betreft de onterechte ban (want ik vind hem ook onterecht, afgaande op de uitgelekte info!) maar verandert ze haar reputatie in doorgedraaid. En als ze zo doorgaat gaan zowel zij als dr dochtertje er aan onderdoor. Want reken maar dat zij heel goed mee krijgt dat haar moeder zo boos is. Echt, ik vond Kiwiko altijd een heel tof mens waarmee je leuk kon discussiëren. Maar 1/2-1 jaar geleden is dat compleet omgekeerd en begrijp ik d'r compleet niet meer..

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:25

Hier zit ook een moeder die nooit los liet als er onrecht was.
Heeft me heel wat energie gekost maar zou het zo weer doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:28

wist in eerst instantie nie eens dat kiwiko gebant was, mistte dr nie eens...van suleilitha ( ofzoiets was t toch? ) wist ik t wel

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:30

Hmm geen gezonde situatie meer als vind ik, denk dat je beter kan verdergaan en het achter je kan laten. Veel belangrijkere dingen dan een forum...

malo_kozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:33

BartVB ik val echt over je opmerking dat er hier niet meer positief gepost wordt. Je hebt het zelf verziekt met je kleutergedrag. Wees eens eerlijk en zeg hoe het zit en gooi de moderators eruit. Ze zorgen toch voor meer problemen voor je.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:34

Nog altijd heeft FaberSmid een onderschrift wat volgens mij niet mag, heb dit ook gemeld.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:36

Ik weet niet of die rechtzaak er gaat komen, maar ik kan het op zich wel waarderen dat als er continu mee gedreigd wordt, dat dan iemand de ballen heeft om te zeggen "kom maar op dan", ongeacht de situatie. Ik hou niet zo van dreigen en blackmail...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:48

Soda schreef:
@Bart: ik kan natuurlijk moeilijk beoordelen of die filmpjes tot sancties hebben geleid, ik heb de hele boel wel doorgelezen, maar heb het niet zo helder op een rijtje. Ik geloof je op je woord als je zegt dat het niet zo is, maar ik denk wel dat bij een heleboel mensen de indruk is gewekt dat de fimpjes er wel mee te maken hebben. Dan is er hoe dan ook iets verkeerd gegaan denk ik. En ik blijf erbij dat ik het schrikbarend vind dat er niemand is die heeft gezegd: "die filmpjes zijn afschuwelijk, maar laten we wel wezen, we weten niet of Kim er iets mee te maken heeft, we moeten dit naast ons neerleggen als we beslissen over sancties over SA's". Er is blijkbaar niemand geweest die, waarschijnlijk in alle emotie, die vertegenwoordigheid van geest heeft gehad. Want hoe menselijk ook, alle reacties van "wat afschuwelijk, wat ziekelijk, hoe kunnen mensen zoiets doen", hebben toch een toon gezet in dat topic en waarschijnlijk ook flink wat druk op de ketel om de beslissing te versnellen. Nogmaals, ik denk dat je als team voor dit soort dingen prima je excuses kunt maken zonder je geloofwaardigheid te verliezen (sterker nog, ik zou het andersom stellen.. ;) )

Ik begrijp echt dat het enorm ingewikkeld is, zoniet onmogelijk, om een waterdicht systeem te maken. Maar dit maakt allemaal zoveel los, daar moet je zorgvuldig mee omgaan.

Het punt dat deze gebruiker in deze quote maakt, is er eentje dat ik eerder ook maakte. Zou ook graag je mening hierover lezen, Bart, want het blijft toch één van de problemen waar men echt over is gevallen, als lezer van de teamquotes...

Verder: ben hier sinds vrijdag niet meer geweest, maar ik heb duidelijk niet veel gemist. Wat een geneuzel is dat hier geweest, en dan vragen om snel uitleg te krijgen maar wel vergeten dat alles tijd kost + dat het team ook die pagina's gezeur en geklaag moet doorlezen om te zien of er niks bruikbaars in zit. Gezond verstand is soms toch wel ver te zoeken.

Wat Yunomi hierboven zegt, is denk ik ook een goede opmerking: waarover zijn jullie nu bezig? Wat willen jullie verbeteren? Etc... Er wordt nu door gebruikers wel doorgedacht en door het team ook, maar is het niet beter dat overleg misschien deels echt samen te doen? Maar ook ècht samen en niet: reactie bokker - idem bokker 2 - idem bokker ... - ... - reactie beheerder na x-aantal dagen overleg met team over reactie zelf. Maar dus wel: reactie bokker - reactie eigen mening teamlid - reactie eigen mening bokker - reactie eigen mening beheerder... En zo verder? Waarom moet het beleid per sé achter gesloten deuren besproken worden? Uiteindelijk kan je nog daar de details uitwerken/definitieve keuzes maken.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:51

Jolliegirl schreef:
Gaan hier nou serieus rechtszaken en aangiften van komen??????
Volgens mij moet ik nu echt mijn kin even van de grond rapen die verdiepingen lager!!

Uhhm?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:06

Ik vind het wel stoer dat Kim zodanig achter haar uitspraken en daden blijft staan dat ze een rechtzitting er ook voor over heeft. Superstoer