Jola schreef:Ik denk juist wel dat het beheer het opgelost wilt hebben, de vraag is alleen hoe. Het grote struikelblok in mijn ogen is echter dat er nog steeds geen excuses zijn aangeboden aan de besproken bokkers in het Geit topic. Dat blijft steken en daar zullen nieuwe regels geen verandering in brengen ben ik bang.
Af en toe is het net of ik weer met mijn ex samenwoon, die kende ook het woord "sorry" niet. Dat is dus ook de reden dat het nu mijn ex is....
eens.... dat is ook mijn punt van dat ik het allemaal lang vindt duren, je hebt een goed verhaal of niet. En excuses aanbieden kost geen weken, en het beheer had er denk ik een stuk meer begrip mee gekweekt bij de gebruikers. Vind het heel kinderachtig dat ze maar met hun vingertje naar andere mensen, de situatie en weet ik veel wordt gewezen terwijl er gewoon fouten zijn die zij ZELF (ongeacht de situatie en de personen etc.) gemaakt hebben... Ik snap dat de situatie moeilijk was enzo, maar toch had het het beheer gesierd als ze ook gewoon zelf hun verantwoordelijkheid hadden genomen...
dat het wat langer duurt om met een nieuw beleid enzo te komen snap ik, maar dat lijkt me voorlopig niet eens de hoogste prioriteit hebben