Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ja helaas is het nu zo gesteld met bokt. Onbegrijpelijk toch?
Maar er zijn bedrijven waar dit heel de dag door gaat.....kennelijk hebben die bazen de lieverdjes van de baas nodig....dan ga je je afvragen of bokken een must is of een gezellig tijdsverdrijf.....
Deze dame gaat bij mij op de foei en dat is misschien voor een groot gedeelte van bokt ook eenom OW's te voorkomen? Maar ach die zal binnenkort wel weer in mijn inbox staan..
Sommige bokkers zouden voor straf eens het temknopje afgepakt moeten worden, dat is erger dan een ban lijkt mij
Enne Onassa, wat Chiqa doet is stemmingmakerij en dat is kennelijk door het boktbeheer nog steeds niet doorgedrongen....
Chiqa schreef:Ik heb de enquête ook ingevuld, dank hiervoor.![]()
Vond de vragen erg helder en duidelijk, prima enquête hier moet volgens mij wel het een en ander uitrollen.
Wordt hij nog ergens in een sticky oid aangekondigd?
Alleen bij een vraag had ik graag een multiple choice gezien, daar waren namelijk meer mogelijkheden mogelijk!
DeHP schreef:ik heb zelden zo'n nutteloze enquete ingevuld. Alles moet maar over 1 kam geschoren worden zonder dat er ruimte is om toelichting te geven. Je kan niet heel bokt beoordelen met maar 1 vraag/antwoord en je kunt niet alle mods over 1 kam scheren en zeggen dat ze allemaal goed of slecht zijn.
Ik vind dit echt zo'n enqeute die opgesteld is met het antwoord wat ze graag willen horen al in de vraagstelling verwerkt. Niet echt een enquete waar je de problemen mee kunt vinden en de oplossingen in de ogen van de bokkers.
russel schreef:Bokt zou wel eens een goede leermeester zijn om op zijn Engels steken onder water te geven, zou voor velen en ook mij een hele goede leerschool zijn om niet direkt recht toe en recht aan te reageren, maar gewoon wollig en met een flinke angel. Dan is het wellicht smakelijker om allemaal te lezen en dan zal er ook minder gegumd worden.
Ik prijs altijd weer de Engelse hoffelijkheid die zo ontzettend zuur en vals kan zijn zonder zure en valse woorden...
Anoniem schreef:waar vind ik die enquete?
wil ook wel eens mijn zegje doen.