Bellatrix schreef:Ik vertrouw het onderschrift van Iris82 niet. En die van Mientjeuh trouwens ook niet. Ik vertrouw ze allemaal niet
lieziej schreef:Nou, Nuage is niet groen, dus dan kan dat wel toch? DUH! TUURLIJK NIET! Nuage is wel te vertrouwen hoor Ik zou de pb naar haar sturen
Mas schreef:lieziej schreef:Nou, Nuage is niet groen, dus dan kan dat wel toch? DUH! TUURLIJK NIET! Nuage is wel te vertrouwen hoor Ik zou de pb naar haar sturen Stuur jij haar maar een PB dan
Mas schreef:lieziej schreef:Nou, Nuage is niet groen, dus dan kan dat wel toch? DUH! TUURLIJK NIET! Nuage is wel te vertrouwen hoor Ik zou de pb naar haar sturen Whahahha TUURLIJK
trekpaardluf schreef:Alle kleurlingen mogen van mij een Pbtje! je moet mij dan wel even pbben na 1 aprilBriljant!
lieziej schreef:trekpaardluf schreef:Alle kleurlingen mogen van mij een Pbtje! je moet mij dan wel even pbben na 1 aprilBriljant!Haha idd
Ploegie19 schreef:Mas schreef:Nuage is wel te vertrouwen hoor Ik zou de pb naar haar sturen Stuur jij haar maar een PB dan Oke! Mag ik vangen?