Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwen schreef:Ik doelde in mijn post op een soort van tem-functie op PB's. Ik kan me dan weer wel best vinden in een wat uitgebreidere foeifunctie.
Ik blijf echter bij mijn mening dat het modden op PB's niet datgene op zal leveren wat jullie voor ogen hebben. In heel veel van dit soort gevallen spelen ook nog zaken die geheel buiten Bokt om lopen, daarbij kunnen we ook niet modden op wat er dan evt. nog via gewone mail verzonden is. En nog iets: mensen kunnen hun PB's verwijderen, dan zijn ze niet eens meer te zien. Althans, ik kan me niet voorstellen dat de server álle ooit verzonden berichten bewaart, dan zou de boel binnen de korste keren plat liggen. Naast de voordelen van het zichtbaar maken van PB's aan mods/mids zitten er ook heel veel haken en ogen aan waar voor mijn gevoel nu even vrij gemakkelijk overheen gestapt wordt.
runningkawa schreef:Kawa, ik doelde hieropDus als ik het goed begrijp kan zoiets niet gemaakt worden omdat de mods dan in discridiet kunnen komen?
Cer schreef:Dat begijp je dan niet goed Kawa, zo bedoel ik het niet..
Ik bedoel dat ik twijfel of dat echt dingen voor de users zou oplossen.. ik denk nl dat het gevoel van onrechtvaardig handelen wat soms kan heersen, daar niet minder om wordt.
Een uitgebreidere Foei-functie zou kunnen, maar daar heeft Eline al wat over geschreven meen ik. Ik weet ook niet of dat technisch haalbaar is.
Gwen schreef:runningkawa schreef:Kawa, ik doelde hieropDus als ik het goed begrijp kan zoiets niet gemaakt worden omdat de mods dan in discridiet kunnen komen?. Niemand zegt dat de mods bang zijn om in diskrediet te komen, dat is wat jij er van maakt
.
Ik denk dat het iedereen duidelijk is hoe jij er over denkt, maar dat wil niet zeggen dat het dús op die manier móet gaan gebeuren. Net zo min als dingen niet mogen gebeuren omdat ik er toevallig anders over denk.
Chiqa schreef:Ik snap hetproblem wat betreft die scheld PB's niet hoor,
waarom Bart aanspreken op zijn beleid, eisen stellen dat er een
werkend foei systeem komt als je het ook heel simpel zelf op kan lossen?
Gewoon de PB's niet openen
En hóe krijgen mensen het voor elkaar dat ze lastig gevallen worden
voortdurend, sorrie ik heb dr nooit last van, 2 kijven 2 schuld hoor,
neem je verantwoording dan en stop het, probleem opgelost
Citaat:En als jij je PB niet leest blijft ie bij de tegenpartij en de
outboks hangen, ongelezen
runningkawa schreef:Dit is dus in bokt niet zo
lindake schreef:En wat is nu het probleem dat die persoon denkt dat jij zijn post hebt gelezen ?
nickyu schreef:chiga als je een pb verwijders word die bj verzender ook gezien als verstuurd en gelezen