Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Op bokt steken is natuurlijk heel makkelijk, eigen reactie kan nooit fout zijn. Het is bokt die verkeerd is...
IS dat niet de reden waarom veel iw's onterecht zijn bevonden?
Amanda schreef:Ja, maar dat heb je buiten bokt ook.
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor.
Daarom zijn de smileys hier op bokt zo handig.
Farouche schreef:katiavl schreef:Op bokt steken is natuurlijk heel makkelijk, eigen reactie kan nooit fout zijn. Het is bokt die verkeerd is...
IS dat niet de reden waarom veel iw's onterecht zijn bevonden?
Bokt is niet verkeerd, het zijn sommige gebruikers
Kafue schreef:Farouche schreef:
Bokt is niet verkeerd, het zijn sommige gebruikers
Mee eens. Sommigen vergeten te lezen of gaan bokken terwijl ze heel erg honger hebben.
Citaat:als ik of iemand anders, even je voorbeeld aan halen. Een bericht plaats dat een OW opleverd en in een jaar 100 berichten heb geplaatst en dan aan het eind van dat jaar weer een OW, dan denk ik niet dat er wordt gedacht die is braaf, maar eerder, zo weinig posts en nu al weer eentje?
runningkawa schreef:Verder heb ik geen voorbeeldfunctie of wat ook omdat ik toevallig veel berichten heb (zijn mensen met meer berichten, maar dat terzijde)
Ben gewoon runningkawa die graag kletst (doe ik irl ook)
Dus wil daar ook niet op aangekeken worden
Dat is net zo'n onzin als dat men zegt, anky moet een cap op
Moet ze toch zelf weten en een ander moet zelf weten of die daar naar kijkt en dan wel of niet een cap opzet
Het gaat mij er dus wel om dat iemand met veel berichten dan ook meer gewone berichten heeft dan misschien die ander met maar 1000 berichten
runningkawa schreef:Nee ik kan het niet terug draaien, maar ook niet voorkomen...
OP meer dan 50.000 berichten eens wat "verkeerd" zeggen is niet te voorkomen.
En verkeerd staat bewust tussen haakjes.