Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Moet iedereen nog even over Bas heen??? Ga toch gewoon weer on topic...... Voor je het weet is er weer ruzie
Astor schreef:Help het als ik 1 euro overmaak dan?
Citaat:Het heeft allemaal wat langer geduurd, het gaat om 129 transacties tussen het normale verkeer op deze rekening door en als ik daar toch mee bezig ben zet ik dit het liefst meteen in mijn administratie waardoor het nog wat meer tijd nodig heeft.
Belangrijkste reden dat dit allemaal wat langer heeft geduurd is dat ik en mijn vriendin de afgelopen tijd bij haar ouders hebben gezeten waar de moeder van mijn vriendin donderdagnacht is overleden. Ook afgelopen zondag een feest van mijn oma die 80 is geworden (en waar wij een deel van de organisatie hebben gedaan) en dan a.s. dinsdag een uitvaart. Het uitpluizen van 129 mutaties stond derhalve niet bovenaan de prioriteitenlijst
De stand is iig:
Paypal: 17,19
Telefoon: 191,-
Banners: 220,-
Bank: 973,72
Voor een totaal van 1401.91Vorige week zijn ook een aantal offertes aangevraagd. Zoals het er nu uitziet worden de twee huidige servers (na wat reparaties en toevoegingen) ingezet als webservers en komt er een nieuwe database server. Zoals het er nu uit ziet gaat dat rond de 5000,- kosten maar als het goed is kunnen we hier dan weer een tijd mee vooruit.
Bas232 schreef:Bart, tof voor je reactie.....
Helaas spijtig dat je door een rottijd heen moest gaan. (meen ik echt)
Nu mijn vraag, als ik 50 euro overmaak, kan dan voor 1 keer mijn OW's ongedaan gemaakt worden?
Persoonlijk denk ik als jij dit voor alle mensen met OW's en Bans 1 malig doet mits betaling je de server veel sneller bij elkaar hebt.
Ik ken er genoeg die dit zouden willen en graag zien dat je rap een nieuwe server bijeen hebt.
Dit ookal omdat het team voorheen nogal snel met OW's liep te strooien, wat tegenwoordig enorm verbeterd is.
Een pluim voor dat!
(Ja ook ik ben pro bokt, al denken velen van niet)