1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:00

Moet iedereen nog even over Bas heen??? Ga toch gewoon weer on topic...... Voor je het weet is er weer ruzie Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:01

Meer zeg ik er ook niet over, maar denk er wel het mijne over, omdat ik wist dat het uiteindelijk ging gebeuren...

En nu weten jullie ook hoe bart zich dan kan voelen he? Vork

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:04

bart gecondoleerd Ach gut sterkte Ach gut

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:05

slimmerik schreef:
Moet iedereen nog even over Bas heen??? Ga toch gewoon weer on topic...... Voor je het weet is er weer ruzie Bloos

Je hoeft me niet te PB´en, je weet wel wat ik bedoel! Blond

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:12

Ohja ga ff lekker op de man spelen. Zucht..
Bart gecondoleerd.
Doe rustig aan, met Bokt komt allemaal vanzelf wel.

Sylvia

Ik zie überhaupt niet in waarom men niet aan kan nemen dat er familie-omstandigheden zijn, ongeacht wát er speelt.

Bart en Willemijn, gecondoleerd en heel veel sterkte ermee.

Anoniem

Moderatoropmerking:
Mensen, laten we het leuk en lief tegenover iedereen houden als het kan Lachen Het is werkelijk niet nodig om wie dan ook de grond in te stampen. Houd de eer aan jezelf.

En nog even op persoonlijke titel, ik reageer op FZ vanuit modperspectief, dus ik mag ook modopmerking en sturende opmerkingen plaatsen. Die regel die enkele pagina's terug aangehaald werd slaat met name op als ik in een discussie ergens voer op een algemeen forum. Bijv. op NM iets over een of andere recente actuele situatie ben ik fel in discussie met wat bokkers over het een of ander. Dan mag ik in zo'n geval geen moderator-opmerkingen plaatsen, of een OW gaan uitdelen omdat ik persoonlijk betrokken ben in de discussie. Hier lijkt mij dat niet het geval omdat ik hier reageer als zijnde mod ipv gewone bokker Lachen zoals in zo'n andere discussie wel het geval is.

/Edit, zin beter verwoord.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:13

Help het als ik 1 euro overmaak dan? Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:15

Alle beetjes helpen *LOL*

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:18

en waar kan ik dat overmaken? Bloos

Bas232

Astor schreef:
Help het als ik 1 euro overmaak dan? Bloos

Niet echt, want er gaat ongeveer 15 cent verloren naar de bank, maak beter 5 euri of meer over.
Pas dan ben je zeker dat het merendeel bij Bart terechtkomt waar het behoort te komen.
Mensen die enkel 1 euro overmaken, maken voornamelijk de bank blij.

Cyntje

Staat hier in de beginpost, je kunt ook bellen! Haha!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:48

ook van deze kant mijn condoleances voor Bart en zijn familie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:11

Sterkte Bart, en ik maak snel weer wat over. Ach gut

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:16

Beste Bas. Ik heb je wel degelijk een reden gegeven. En je persoonlijk een minder prettig woord toegevoegd. Dat heb jij overigens meer dan goed gemaakt met je toevoeging aan mij.

Dus prima als je mij niet aardig vindt. Daar kan ik mee leven. Maar mij vals beschuldigen is niet de bedoeling.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:21

Bart en Willemijn, wij hadden hier helaas exact de zelfde familie omstandigheden. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte gewenst!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:14

Wat lees ik nu toch allemaal? Wat erg voor je Bart!!! Heel veel sterkte met het verlies en doe rustig aan...Bokt loopt niet weg...Lovers

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:17

Gecondoleer Bart..
Meer heb ik even niet te zeggen ..Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:20

Er is hier zo te zien wat misgegaan. Ik had een reactie geplaatst, bedacht me 5 seconde later dan het wel zo netjes is om dat even eerst door m'n vriendin te laten lezen en heb het bericht toen verwijderd. Op dat moment kwam er hier al bezoek binnen (afscheid van 16.00 tot 22.00) en heb ik Willemijn gevraagd de reactie even te lezen en te posten als het OK was. Waarschijnlijk heeft ze alleen op 'Plaatsen' geklikt en verder niet gekeken, toen ik net keek zag ik het bericht nog steeds staan met 'er zijn nieuwe reacties' melding.

Hier iig de post, excuses voor de verwarring:

Citaat:
Het heeft allemaal wat langer geduurd, het gaat om 129 transacties tussen het normale verkeer op deze rekening door en als ik daar toch mee bezig ben zet ik dit het liefst meteen in mijn administratie waardoor het nog wat meer tijd nodig heeft.

Belangrijkste reden dat dit allemaal wat langer heeft geduurd is dat ik en mijn vriendin de afgelopen tijd bij haar ouders hebben gezeten waar de moeder van mijn vriendin donderdagnacht is overleden. Ook afgelopen zondag een feest van mijn oma die 80 is geworden (en waar wij een deel van de organisatie hebben gedaan) en dan a.s. dinsdag een uitvaart. Het uitpluizen van 129 mutaties stond derhalve niet bovenaan de prioriteitenlijst Lachen

De stand is iig:
Paypal: 17,19
Telefoon: 191,-
Banners: 220,-
Bank: 973,72

Voor een totaal van 1401.91 Lachen Vorige week zijn ook een aantal offertes aangevraagd. Zoals het er nu uitziet worden de twee huidige servers (na wat reparaties en toevoegingen) ingezet als webservers en komt er een nieuwe database server. Zoals het er nu uit ziet gaat dat rond de 5000,- kosten maar als het goed is kunnen we hier dan weer een tijd mee vooruit.

Iedereen iig bedankt voor de condoleances. Haar moeder is veel te jong overleden, was ook een erg actief figuur, het is dan ook hartverwarmend om te zien hoeveel belangstelling er ook vanavond was en hoeveel mensen er morgen gaan komen.

Wat de Bokt servers betreft; het grootste deel zal van Bokt zelf af moeten komen, even 3500 of 5000 euro bij elkaar halen met donaties is vrijwel niet te doen en dat is ook niet nodig. De hulp is zeker meer dan welkom maar het is zeker niet zo dat het onmogelijk is om een nieuwe server te kopen zonder de donaties (maar de donaties maken het allemaal een heel stuk dragelijker Lachen ).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:26

Blij te horen dat de verwarring nu opgelost is. Toch denk ik ook wel dat alle kleine beetjes helpen en die €1400 euro die is gedoneerd zal zeker helpen. Ik hoop voor ons allemaal dat er nog vele euro's bij gaan komen en je een mooie nieuwe server kan kopen die het lange tijd (lees: eeuwig Knipoog )vol gaat houden.

Nogmaals sterkte en ik weet hoe het is om iemand te verliezen die te jong was en het is zeker niet makkelijk. Ach gut Zoiets heeft tijd nodig en dan heb je wat minder vaak tijd voor Bokt...das toch helemaal niet erg? Jij hebt ook een leven buiten Bokt.

Je bent super Bart!! OK dan!

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:28

Bart, tof voor je reactie.....
Helaas spijtig dat je door een rottijd heen moest gaan. (meen ik echt)

Nu mijn vraag, als ik 50 euro overmaak, kan dan voor 1 keer mijn OW's ongedaan gemaakt worden?
Persoonlijk denk ik als jij dit voor alle mensen met OW's en Bans 1 malig doet mits betaling je de server veel sneller bij elkaar hebt.
Ik ken er genoeg die dit zouden willen en graag zien dat je rap een nieuwe server bijeen hebt.
Dit ookal omdat het team voorheen nogal snel met OW's liep te strooien, wat tegenwoordig enorm verbeterd is.
Een pluim voor dat!

(Ja ook ik ben pro bokt, al denken velen van niet)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:28

Bart, heel erg bedankt voor de update, en loop jezelf niet voorbij. Dat soort dingen zijn ontzettend emotioneel, en dat is vermoeiender dan je in eerste instantie doorhebt.
We denken aan jou en aan Willemijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:32

Bart & Willemijn ontzettend veel sterkte de komende tijd!

Jammer dat hier zo off topic word gegaan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:35

Bas232 schreef:
Bart, tof voor je reactie.....
Helaas spijtig dat je door een rottijd heen moest gaan. (meen ik echt)

Nu mijn vraag, als ik 50 euro overmaak, kan dan voor 1 keer mijn OW's ongedaan gemaakt worden?
Persoonlijk denk ik als jij dit voor alle mensen met OW's en Bans 1 malig doet mits betaling je de server veel sneller bij elkaar hebt.
Ik ken er genoeg die dit zouden willen en graag zien dat je rap een nieuwe server bijeen hebt.
Dit ookal omdat het team voorheen nogal snel met OW's liep te strooien, wat tegenwoordig enorm verbeterd is.
Een pluim voor dat!

(Ja ook ik ben pro bokt, al denken velen van niet)

Wat een ongelovelijke respectloze reactie van je Bas, Bah! Bart zijn schoonmoeder is nog niet eens begraven en jij durft Bart al lastig te gaan vallen met dit soort dingen?! Hier kan ik echt met mijn kop niet bij!

@ Bart, dankjewel voor de update en de uitleg! Fijn dat je hier toch even tijd voor gemaakt hebt!
Verder natuurlijk gecondeleerd met het verlies van je schoonmoeder en ik wens jullie veel sterkte de komende periode!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:37

Potverredrie!

Bas, laat Bart even met rust of stuur hem een pb. En de rest: laat Bas met rust.

Leven en laten leven!

Bart: Bedankt voor de update!