Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
samissy schreef:Mogge
Ik werd erop geattendeerd dat ik over de tong ging hier
Dus heb een heeeeel, heeeeeel oud profiel van mijn kind met toestemming afgestoft en meld me even.
Hoi allemaal!
Leuk om te lezen dat er nog na al die jaren over me geschreven wordt.
Mijn leven is sinds Bokt mijn bijdragen niet meer leuk vond wel heel erg verandert.
Volgens mij ben ik in 2011 ofzo geband omdat ik 3 keer een rode kaart had gekregen...
Daar is een ENORME rel over geweest toen met best wel ver strekkende gevolgen voor best veel mensen.
Een van de catalisatoren was Suleilitha... omdat Runningkawa ook rond die tijd geband was, was er gewoon sowieso heel veel onrust op het forum Dus het waren stapelingen op stapelingen op stapelingen die de boel hebben doen ploffen toen
Maargoed bygones be bygones (en voor het beheer en mods, ik heb geen boktambitie meer, so don't worry en ik ben alles behalve rancuneus )
Ik doe niks meer met paarden sinds 2019
Mijn laatste werkgevers waren Anne van der Eijk waar ik de stal draaide en manege de Wittebrug waar ik Centerd Riding instructeur was maar omdat ik ondertussen 55 ben en een leven lang paarden serieus schade doet aan een lijf werd het gewoon te zwaar...
De diagnose longemfyseem copd maakte dat af
De afgelopen 13 jaar heb ik me juridisch gespecialiceerd in de recreatiewoningenproblematiek. Ik procedeer me een ongeluk voor gehandhaafde mensen. Veel kleine successen geboekt die jurisprudentie gevormd hebben en nu met de algemene maatregel van bestuur waar Mona Keijzer mee gekomen is hoop ik dat ik met pensioen mag en nog een paar jaar op mijn kleine dorpsboerderij in Vodna Bulgarije mag genieten van wat er ook voorbij komt voordat mijn longen er helemaal mee ophouden.
Mijn meest memorable topics die hier nog niet genoemd zijn..
De ontvoering van coucou en het 2 streepjes sedalin op buitenrit
Ik vind het treurig om te lezen dat er toch best veel bonkers ondertussen overleden zijn maar dat zal inherent zijn aan het gegeven tijd.
Tja... we hebben veel meegemaakt met elkaar hier.
Lief en leed gedeeld...
Gelukkig heb ik heel veel bokkers van toen op Facebook en echt goede lieve vrienden aan Bokt over gehouden.
Het was een mooie tijd, een gekkenhuis zo af en toe... maar een mooie, mooie tijd.
DuoPenotti schreef:Hey Kim, leuk dat je hier bent.
En je bent zo knap bezig tegen de gemeentes met het op straat zetten van mensen terwijl er geen alternatief is om te wonen.
En je hebt nu echt zo'n leuk huis. Past precies bij je.
Maar op bokt word je gemist.
Echwel schreef:Heette zij niet Chalinka? En ik denk dat het paard Flame heette.Een Belgisch meisje met een draver
Die enorm mager was, waar echt heel veel mensen boos op werden
Chanisha ofzo..
Eat een soap was dat