Na bijna een kwart eeuw,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 07:45

Leuk dat je je meldt!

Weet je aan wie ik ineens moest denken vanmorgen, Adriana. Die is ook veel actief geweest, veel in de fokkerij hoek. Dat begon met een Penny achtig verhaal, dat ze de bloedlijn van haar verzorgpaard wou uitzoeken. Inmiddels schrijft ze super interessante stukken over bloedlijnen in Nederlandse, duitse en Engelse bladen.
Helemaal Holstein fan, ik ben nog eens met haar daar naar toe geweest en ze heeft er een hele tijd gewoond.

Er is zelfs nog eens een artikel in de paardenkrant geweest over de invloed van bokt roddels op de paardenwereld. Iets waardoor de verkoop van een heel duur paard niet door ging. DWR schreef zijn column daar toen over.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 08:09

samissy schreef:
Mogge

Ik werd erop geattendeerd dat ik over de tong ging hier

Dus heb een heeeeel, heeeeeel oud profiel van mijn kind met toestemming afgestoft en meld me even.

Hoi allemaal!

Leuk om te lezen dat er nog na al die jaren over me geschreven wordt.

Mijn leven is sinds Bokt mijn bijdragen niet meer leuk vond wel heel erg verandert.

Volgens mij ben ik in 2011 ofzo geband omdat ik 3 keer een rode kaart had gekregen...

Daar is een ENORME rel over geweest toen met best wel ver strekkende gevolgen voor best veel mensen.

Een van de catalisatoren was Suleilitha... omdat Runningkawa ook rond die tijd geband was, was er gewoon sowieso heel veel onrust op het forum Dus het waren stapelingen op stapelingen op stapelingen die de boel hebben doen ploffen toen

Maargoed bygones be bygones (en voor het beheer en mods, ik heb geen boktambitie meer, so don't worry en ik ben alles behalve rancuneus )

Ik doe niks meer met paarden sinds 2019

Mijn laatste werkgevers waren Anne van der Eijk waar ik de stal draaide en manege de Wittebrug waar ik Centerd Riding instructeur was maar omdat ik ondertussen 55 ben en een leven lang paarden serieus schade doet aan een lijf werd het gewoon te zwaar...

De diagnose longemfyseem copd maakte dat af

De afgelopen 13 jaar heb ik me juridisch gespecialiceerd in de recreatiewoningenproblematiek. Ik procedeer me een ongeluk voor gehandhaafde mensen. Veel kleine successen geboekt die jurisprudentie gevormd hebben en nu met de algemene maatregel van bestuur waar Mona Keijzer mee gekomen is hoop ik dat ik met pensioen mag en nog een paar jaar op mijn kleine dorpsboerderij in Vodna Bulgarije mag genieten van wat er ook voorbij komt voordat mijn longen er helemaal mee ophouden.

Mijn meest memorable topics die hier nog niet genoemd zijn..

De ontvoering van coucou en het 2 streepjes sedalin op buitenrit

Ik vind het treurig om te lezen dat er toch best veel bonkers ondertussen overleden zijn maar dat zal inherent zijn aan het gegeven tijd.

Tja... we hebben veel meegemaakt met elkaar hier.

Lief en leed gedeeld...

Gelukkig heb ik heel veel bokkers van toen op Facebook en echt goede lieve vrienden aan Bokt over gehouden.

Het was een mooie tijd, een gekkenhuis zo af en toe... maar een mooie, mooie tijd.

Wat leuk om wat van je te horen!
Je was echt wel een persoonlijkheid op Bokt
Gelukkig kijk je er zelf ook met mooie herinnering op terug!

Jolliegirl

Re: Na bijna een kwart eeuw,

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 08:40

Wat leuk om van je te horen zeg!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:17

Wat leuk om van je te horen. Wat vervelend dat het met je gezondheid niet zo goed gaat.
Ik hoop dat je nog lang in (relatief) goede gezondheid mag genieten in Bulgarije.
Wat is het verhaal achter Coucou? En de 2 streepjes Sedalin op buitenrit?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:19

Laatst bijgewerkt door Ann op 13-02-25 09:39, in het totaal 2 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:22

Hey Kim, leuk dat je hier bent.
En je bent zo knap bezig tegen de gemeentes met het op straat zetten van mensen terwijl er geen alternatief is om te wonen.

En je hebt nu echt zo'n leuk huis. Past precies bij je.

Maar op bokt word je gemist. :j

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:23

Wat fijn om wat van je te horen "samissy", ik begreep dat je inmiddels een heel eind weg woont :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:25

Ann schreef:
Dit is volgens mij het topic over sedalin?

[DRS] Buitenrijden met Sedalin?

Jee, 26 pagina’s. Ik kon niet zo snel zien of ik ook gereageerd had maar ik vind het prima kunnen in sommige gevallen en dan in hele lichte sedering. Maar ik zal niet verder doorgaan inhoudelijk hierover want dat mag blijkbaar niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:27

DuoPenotti schreef:
Hey Kim, leuk dat je hier bent.
En je bent zo knap bezig tegen de gemeentes met het op straat zetten van mensen terwijl er geen alternatief is om te wonen.

En je hebt nu echt zo'n leuk huis. Past precies bij je.

Maar op bokt word je gemist. :j

Jazeker, we missen je hoor. Kan je echt niet terugkomen op je eigen account? Of andere een nieuw account net als Kawa?
Wat een mooi bewonderenswaardig werk doe je zeg. Geweldig dat je zo betrokken bent bij mensen. Geniet van je beestjes in Bulgarije!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:52

Ik heb dat sedalin topic net bekeken maar het zegt me helemaal niks. Hoe kan ik nu 26 pagina's vergeten?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 11:25

wat leuk, het lijkt wel een bokt-reünie te worden hierzo :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 11:28

Wat leuk ‘samissy’ om je hier weer te lezen! Nostalgie, ik las je bijdragen met name over paardengedrag heel graag! Lekker nuchter en duidelijk een paardenmens in hart en nieren. Ik denk dat velen je op bokt missen, lijkt me tof als je terug zou komen :j

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 12:06

Ik was voornemens hier niet te reageren want hoewel ik al langer op bokt zit dan mijn account doet vermoeden, ben ik geen bokker van het eerste uur en wilde ik de ruimte aan jullie laten.

Maar nu Juval het benoemt als 'reünie' post ik toch mijn knagende vraag: weet iemand wat er met Avalanche is gebeurd? Mega actieve bokker, tot het halverwege vorig jaar ineens stil werd. Ik zie in de laatste berichten ook niks over een aanstaand vertrek ofzo en de PB die ik een paar weken geleden stuurde staat nog steeds op ongelezen. Iemand enig idee?

Daarna kruip ik weer onder de meeleessteen hoor, super leuk om het plezier wat van alle herinneringen af spat te lezen :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 12:55

Die mis ik inderdaad ook. En echt jammer dat Dani ook gestopt is

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 13:57

Weet wie ik in de niet paardentopics zo'n leuke toevoeging vond, Ariebombarie. Wat kon ik lachen om haar zeg! En lachen met haar, want ze was een tijd lang een vriendin.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 14:06

Wat een leuk topic! Ik ben ook een oudere Bokker en anders dan mijn profiel doet vermoeden ben ik er ook een van het eerste uur.
Ik heb de roerige tijden ook meegemaakt en zelfs ook wel mijn steentje aan bijgedragen. :o Dat was een gevalletje "verstand komt met de jaren" :D
Het mooiste dat ik aan Bokt heb overgehouden is mijn allerbeste vriendinnetje, Vikki. Onze vriendschap tikt inmiddels ook bijna de 25 jaar aan. Ik vraag me soms nog steeds af wat zij destijds in die recalcitrante en irritante puber zag :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:06

Echwel schreef:
Een Belgisch meisje met een draver
Die enorm mager was, waar echt heel veel mensen boos op werden
Chanisha ofzo..
Eat een soap was dat
Heette zij niet Chalinka? En ik denk dat het paard Flame heette.

Ariebombarie vond ik ook altijd heel leuk, maar die is ook weg volgens mij.

Hi 'samissy'! Jammer dat je niets meer met paarden doet, maar ook begrijpelijk. Hopelijk mag je nog lang genieten van je pensioen! :)

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:50

Robijntjah mis ik ook wel, haar profiel is compleet geanonimiseerd

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:52

Huh is dat zo? Waarom?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:53

Heeft zij niet haar naam veranderd?

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:55

Nee staat op Anoniem

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:55

Robijntjah staat volgens mij op anoniem. Wel jammer, vond haar topic van hun paddock paradise best leuk om te volgen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:57

Is terug onder een andere naam :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 15:57

Even gekeken en idd op anoniem maar ik zou zweren dat ik haar onder een andere naam heb gezien.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 16:06

Ik vind het altijd heel teleurstellend als volgtopics eindigen voor het verhaal klaar is -O-
Bedankt dat jij wel gewoon doorgaat met updaten Bellatrix, dat betekent veel voor me. Ik verwacht dat je blijft posten zo lang je daar woont, of in ieder geval tot je dak niet meer lekt :')