Abacab schreef:Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ze wel zo slim is geweest van te voren een schaduwaccount aan te maken zodat ze dit heerlijk annoniem kan blijven volgen
Hoeft niet hoor, je kan gewoon blijven lezen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Bah wat een sneue mensen zijn er soms. Eerst wordt er geneuzeld dat bokt geen accounts wil laten verdwijnen of anoniem wil maken. Krijgen ze dat er na veel gezeik door. Gaat men achterhalen wat de orginele accountnaam is van een op eigen verzoek geanomiseerde account, kwakt de naam in een forum en eist bijna inzage in de pb wisseling van betreffende bokker met het beheer. Zit er toch in bij sommigen hè. Lekker rellen en roddelen over mensen die zich niet willen of kunnen verweren.
Lekker sociaal en begripvol.
Is het zo moeilijk te aanvaarden dat een bokker die voor deze mogelijkheid gestreden heeft, er gebruik van heeft willen maken?
slimmerik schreef:Falbala schreef:Ja, dat heb ik in het verleden al -tig keer gedaan maar mijn redenen waren nooit 'gegrond'. Nou, weer gemaild dan maar. Het moet gewoon zonder opgave van reden kunnen, lijkt me.
Staat in de regels helemaal niet dat je een gegronde reden moet hebben. Enkel een motivatie en dat kan ik me voorstellen. Ook kan ik me voorstellen dat ze je nog eens vragen of je er goed over nagedacht hebt.
Maar weet je het wel zeker dat je b.v. geen nieuw account wilt. Je post best wel veel nl. Want dan kun je ook om een nieuw account vragen. Zie mijn link onderaan.Citaat:Je account deactiveren
Als je niet verder wilt op Bokt of een oud account wilt afsluiten, is er de mogelijkheid om je account te laten deactiveren. Hierdoor is je profiel niet langer zichtbaar en kan er niet meer gezocht worden tussen je 'eigen berichten'. Dit kunnen we combineren met het verwijderen van informatie uit je berichten (zie hierboven bij berichten verwijderen) en/of met het (nogmaals) aanpassen van je gebruikersnaam in een neutrale naam of term. Ook hiervoor geldt, neem contact op met support@bokt.nl en zet in die mail weer je gebruikersnaam en een korte motivatie voor je keuze.
bron: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten_verwijderen
Een account deactiveren is dus geen sprake van monddood maken door team. Maar een eigen keuze waaraan tegemoet gekomen wordt en imo gerespecteerd dient te worden door medebokkers.
Falbala schreef:Ik heb gemaild met een motivatie waarom ik mijn account geanonimiseerd wil zien maar mijn toelichting is 'niet dringend en van hoge prioriteit' genoeg, dus zo makkelijk is het ook weer niet....
En ja, ik wil mijn eigen account gedeactiveerd zien.
slimmerik schreef:Falbala schreef:Ik heb gemaild met een motivatie waarom ik mijn account geanonimiseerd wil zien maar mijn toelichting is 'niet dringend en van hoge prioriteit' genoeg, dus zo makkelijk is het ook weer niet....
En ja, ik wil mijn eigen account gedeactiveerd zien.
Dat is dan toch geen afwijzing lijkt me? Vraag me wel af waarom het niet onmiddelijk kan maar dat is een zaak tussen jou en het beheer dus. Ik zeg je alvast dag en succes met een boktloos leven
Shellyke schreef:Snel geregeld? Ja nu het in de openheid is gebracht kan het onderhand wel, feit blijft nog steeds dat het voorheen niet kon om een of andere reden. Dus wat mij betreft geen pluim, laat staan een dikke.
slimmerik schreef:Nou op dit moment is het profiel en de posten van Falbala al niet meer te zien. Ik krijg de melding: gebruiker bestaat niet. Dus dikke pluim voor het beheer !! Snel geregeld !!
En mensen nu niet zeuren dat ze monddood is gemaakt....
rea schreef:Dan komen we terug op het punt van : hoe meer leden Bokt heeft, hoe duurder het zijn reclameruimte kan verkopen ... Is dat dan de reden dat het beheer de bokkers ontmoedigt om hun account op te heffen ?
En om het nog even door te trekken : zijn het ook deze broodheren (de adverteerders) die de bokkers onrechtstreeks monddood maken ? Want om deze eersten te paaien, moet dit forum zoveel mogelijk lezers bereiken en die lezers zijn op hun beurt potentiële kopers en die mag je niet tegen de haren instrijken.
Zie ik spoken ?