Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Bart maar zoals eerder gezegd het onderschrift dat wijst naar Marcel dat mag wel dat is geen vete??
Je wil openheid en niet meer meten met twee maten
Ook opvallend is dat mensen eerst op geit het helemaal oneens waren met bokt en nu weer helemaal omgedraaid zijn
Kom eerlijk uit voor je eigen mening, daar gaat het om, neem een visie en hou je daaraan.
Het is niet alleen afkatten van bokt, maar ook wel degelijk inzien dat er structueel iets fout zit
BartVB schreef:Anonieme mods zorgen er alleen voor dat moderators niet meer persoonlijk aangekeken worden op hun acties. Is dus (soort van) prettig voor de moderators, het veranderd echter weinig aan het beleid of aan de besluitvorming.
BartVB schreef:@Alet74; wat betreft openheid wat betreft sancties en beleid zijn we op Bokt.nl naar mijn mening een heel stuk opener dan het overgrote deel van de (grote) forums die ik ken. Kijk voor de grap eens hoe bijvoorbeeld Fok.nl dit geregeld heeft
smurfje schreef:dat is precies juist pascalB
Er zijn al een hoop mogelijkheden aan gegeven. Het loopt nu net een paar dagen, ze kunnen niet
zo snel compleet het omgooien zodat het in ene ok loopt. Dat heeft tijd en organisatie nodig.
pubelia schreef:Mensen die hier een ban of bot hebben. Willen nu in 1 keer al hun berichten verwijderd hebben. Want ze kunnen daardoor in persoon beschadigd worden. Maar ben je dan al niet te laat? Had je dat niet van te voren over na moeten denken.
Als je iets in RL zo iets zegt, kan je die gene tegen wie je dat gezegd hebt toch ook niet achter af wissen?
BartVB schreef:Wat betreft het toedichten van de Youtube filmpjes, die waren zo heftig dat daar heftige reacties op zijn gekomen. Wie ze precies gemaakt/gepubliceerd heeft was toen niet duidelijk en is nog steeds niet duidelijk. Dat ze in verband worden gebracht met de mensen die actief bezig waren in deze vete is echter niet heel erg vreemd. De filmpjes zorgen wel voor heftige reacties maar zijn niet de reden voor sancties.
DubbelDun schreef:Nee, maar als hij dood is dan is het ook echt over. Op een forum staat het tot in lengte van dagen en voor iedereen.
En nee, als je jong en onbezonnen bent dan is het niet logisch dat het je tot in den treure kan worden nagedragen.
pubelia schreef:Is denk ik het enige wat dicht bij komt wat ik van het geit forum vind.
Zwaar gefrustreerde mensen zitten daar op, die overal tegen aan willen schoppen. Niet links om, dan rechts om.
Vraag me dan hard op af of ze in RL zo gefrustreerd zijn dat ze het lekker "anoniem" op internet willen uit vechten.
pubelia schreef:DubbelDun schreef:Nee, maar als hij dood is dan is het ook echt over. Op een forum staat het tot in lengte van dagen en voor iedereen.
En nee, als je jong en onbezonnen bent dan is het niet logisch dat het je tot in den treure kan worden nagedragen.
In RL kan je het ook nog jaren na getrapt krijgen. Ook toen je jong was, en je hebt iets verkeerds gezegd of gedaan hebt. En dan ben je ook niet gelijk dood...
mardjai schreef:pubelia schreef:Is denk ik het enige wat dicht bij komt wat ik van het geit forum vind.
Zwaar gefrustreerde mensen zitten daar op, die overal tegen aan willen schoppen. Niet links om, dan rechts om.
Vraag me dan hard op af of ze in RL zo gefrustreerd zijn dat ze het lekker "anoniem" op internet willen uit vechten.
Dit is wel heel erg kort door de bocht sorry hoor,
Ik zit zelf ook op geit, en ben totaal niet gefrustreerd, en zovele met mij die daar geen last van hebben![]()
En anoniem zijn de meeste daar ook niet hoor
DubbelDun schreef:@Menino : het is niet ingewikkeld om berichten van een user weg te gooien en een account te verwijderen.
Het probleem zit meer in de quotes-met-naam en zolang die blijven staan schiet je er niets mee op.
Maak voor de lol eens een gratis forum aan en kijk dan wat je allemaal kunt als beheerder... er gaat een wereld voor je open
Caira schreef:Tjuppie schreef:Nou sorry hoor, maar ik vind de posts van Bart echt een lachertje.. Nergens sorry of enig berouw van de manier waarop achter de schermen gepraat wordt. Het is gewoon belachelijk en ik distantieer me hier dan ook volledig van.
Wat een bende hier.
maar wat WIL je dan? waar zou je dan echt tevreden mee zijn? Ik hoor de laatste pagina's een hoop bladiebla maar weinig oplossingen. We kunnen met zijn allen blijven zeiken, maar we kunnen ook fundamentele oplossingen aandragen en ik weet waar bokt mee bij gebaat is!
pubelia schreef:mardjai schreef:Dit is wel heel erg kort door de bocht sorry hoor,
Ik zit zelf ook op geit, en ben totaal niet gefrustreerd, en zovele met mij die daar geen last van hebben![]()
En anoniem zijn de meeste daar ook niet hoor
Als je niet gefrustreerd bent, waarom zit je dan op geit? Want geit en bokt is wbt het wissen het zelfde.
Geit wist ook niet. En waarom zou je op geit tegen bokt aan moeten schoppen, als je niet gefrustreerd bent over bokt?
smurfje schreef:Iedereen weet dat als je iets om internet zet,
Dat het terug te halen is. dus ook deze gesprekken.
als ik hier over 10 jaar naar terug kijk zal ik misschien ook denken.
van sjips misschien had ik me daar lekker buiten moeten houden.
Dat is internet. Dat ze nu alles schoon willen hebben van alle gesprekken die er gevoerd
zijn omtrent hun, tja had je toen naar moeten vragen. en niet achteraf.